פרופיל נפשי ופסילת רשיון

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #108969 הגב
    dantex
    חבר

    שלום,
    הפסיכיאטר נתן לי פרופיל נפשי 45 ות"ש 7 עכשיו הלכתי לרופא יחידה כדי שיתן הפנייה לוועדה רפואית
    הוא בדק את הסעיף ליקוי ונתן מכתב למפקד שבו כתוב שיש לפסול לי את כל הרשיונות(הייתי נהג משאית עם רשיון מעל 15
    טון ואמרתי לפסיכי שאני לא רוצה להיות נהג וע"י פסילת רשיון הוא מוציא אותי מההגה.)
    עכשיו אני בלחץ שנפסל לי רשיון לכל החיים.יש למישהו מושג איך זה הולך?הלך רק ה15 טון או שגם הפרייבט?
    יש אפשרות לחדש את הרשיון אחרי הצבא?

    #176370 הגב

    אין לי מושג מה ההליך לגבי הרשיונות בתוך הצבא, אבל אני משוכנע שאין לצבא סמכות לפסול רישיון נהיגה אזרחי (לפחות לא עד אחרי הצבא). בכל הנוגע לרכב פרטי (ואולי גם למשאית – אני לא בטוח), הכשירות לנהיגה תיבדק על ידי רשות הרישוי במידת הצורך, במבחן פסיכולוגי שקל לעבור אותו.

    כדאי לבדוק האם הרשיונות באמת נפסלים על ידי רשות הרישוי (ולא רק על ידי הצבא), ואם כן, כדאי לברר מה אפשר לעשות כדי לא להישאר בלי רישיון מעל שנה: עד כמה שזכור לי, במקרה שנשארים בלי רישיון מעל שנה אי אפשר להוציא אחד מחדש מיידית, וצריך לגשת למבחנים נוספים (תיאוריה ו/או טסט). הרי זה שאתה לא רוצה להיות נהג לא אומר שאתה לא רוצה לנהוג באף שלב בחיים, וזה יכול להיות הנימוק בכל שאלה בנושא. כמובן שעלולים לנסות להטעות אותך, אז אל תאפשר להם להפחיד אותך.

    בכל מקרה, אין דבר כזה פסילת רישיון לכל החיים, בטח שלא על ידי הצבא. הבעיה היחידה שיכולה להיות בנוגע לנהיגה ברכב פרטי, היא מבחן פסיכולוגי של התאמה לנהיגה (כאמור, קל לעבור) + שיחייבו אותך במבחנים (תיאוריה ו/או טסט) חוזרים (בגלל אי-החזקת רישיון מעל שנה) – ואת השני כדאי לנסות למנוע על ידי בירור נוסף ולשים לב מה קורה לרישיונות, האם הם נפסלים ועל ידי מי (רק פסילה על ידי רשות הרישוי תחייב מבחנים חוזרים, פסילה מנהיגה בצבא לא אמורה לעשות זאת). בנוגע למשאית אני לא יודע, ייתכן שיידחו את בקשותיך להוצאת רישיון למשאית גם בהמשך החיים בגלל הפרופיל, וייתכן (סביר) שלא תהיה לכך השפעה.

    אני ממליץ להתייעץ עם מישהו שיודע יותר ממני על ההליכים השונים של פסילת רשיונות, וכן לחפש בגוגל פרטים, בפרט באתר רשות הרישוי.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־פרופיל נפשי ופסילת רשיון
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו