שאלה לגבי קבלה לעבודה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #106627 הגב
    leonidf
    חבר

    האם באמת אין בעייה להתקבל לעבודה עם 21 נפשי? שמעתי שכשמתקבלים למשרות מסויימות צריכים למלא שאלון בריאות (אולי זה בשביל הביטוח בריאות), ומה אני אכתוב שם? אם אני אכתוב שאני סובל מדיכאון אז לא יקבלו אותי לעבודה, ואם אני אכתוב שאני בריא לחלוטין אז ישאלו למה לא שירתתי.

    #165383 הגב

    איך אומרים, כשנגיע לפרה, ננוח. קודם כל, כמעט באף מקום לא עושים בדיקה רפואית. שנית, אם זו בדיקה לצרכי ביטוח הממצאים שלה לא נוגעים כלל לכשירות שלך לעבודה, כך שלא ידחו אותך על סמך הבדיקה. אנשים, למה אתה מסבך את הראש היפה שלך בשאלות מורכבות כל כך. מה, אתה רוצה תשובה להכל בחיים מראש?

    #165387 הגב
    armynomore
    חבר

    חוץ מזה הפרופיל שלך הוא חסוי ואף עסק לא יכול לקבל אותו מהצבא או משום גורם אחר. כל עוד אתה לא מפרסם אותו בגלוי, הוא נשאר חסוי. אז לסובבים אותך שאתה לא רוצה שידעו שיצאת על 21 תגיד שהצבא מצא שאתה לא מתאים בלי לפרט למה.
    ובבתי עסק ששואלים (ואין הרבה כאלה מניאקים שלא מעסיקים מישהו שלא שירת בצבא) אם שואלים אתה פשוט אומר שהצבא מצא שאתה לא מתאים רפואית אבל אין לך שום בעיה שמונעת ממך לעשות משהו בזמן הווה. אבל שתדע שכמעט ולא קיימים בתי עסק שממש לוחצים על הנקודה הזאת. לרוב זה סתם שאלון ששואל אותך "האם שירתת בצבא?" אתה אומר לא וכותב שאתה לא מתאים…
    הכי קל לומר שהצבא ראה את נוהל התנהלות החיים שלך ומצא שאתה לא כשיר… זה מאוד כללי ולא מפורט.

    טוב, קיצור, מה אני חופר לך…… הבנת…..

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־שאלה לגבי קבלה לעבודה
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו