בעיה צריך עזרה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102553 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני בצבא כבר 5 חודשים..בערך חודשים אני כבר באמת בתפקיד (עובד רס"ר בתל השומר) כל שאר הזמן שהיה לפני הייתי בהמתנות לקורסים ואז היה לי וועדה רפואית על אסטמה הורידו לו פרופיל ל64 וכל מיני חארטות..קיצר אני כרגע במפקדת מיטב בב"קום חודשיים ככה ואני מת לצאת מהצבא לא יכול יותר,עכשיו הבנתי שאני יכול דרך קב"ן זאת גם אפשרות וכל העניין הזה אבל רציתי לדעת גם אם נגיד מחר אני לא בא יותר לבסיס מה קורה איתי?
    תוך כמה זמן באים לקחת אותי משטרה צבאית בערך ?
    וכמה זמן מקבלים על זה כלא ? והאם אחרי הכלא יוציאו אותי מהצבא ?
    המפקדים ינסו להתקשר אליי ולנסות להחזיר אותי לשם או שזה פשוט על ה*** שלהם וישלחו אותי ישר לכלא ?
    כי כעקרון אני מתלונן להם הרבה בזמן האחרון שאני רוצה קב"ן ויש לי בעיות בבית ושאני במצב נפשי לא טוב וכדי להגיע לקבן צריך המלצה מהרס"ר והרס"ר שלי לא היה כל השבוע הזה רק יום ראשון ואין לי עצבים לחכות אני רוצה כבר להתחיל לפעול.
     
    תודה מראש.CVTS2008-1-2 17:50:57

    #135913 הגב
    Anonymous
    חבר

    קודם כל בנוגע להעדרותבמשך 45 ימים אתה נחשב נפקד ואז עוד אין אפשרות לעצור אותךאבל אם תחזור לבסיס תישפט על נפקדותאחרי 45 ימים אתה הופך לעריק, משטרה צבאית כבר אחראית עליך, וכשתיעצר על ידם אתה תישפט על עריקותבשני המקרים מנסים לשפוט בדר"כ ביחס של 1:1 בימים בכלא על ימי הנפקדותבנוגע לקבן:החוכמה היא לבקש קבן ולהסביר על מצב נפשי קשה אבל בדרכ אנחנו משתדלים הלמשיך לתפקד תוך כדי, כמו שהורגלנו. עד שהמפקדים שלך לא יראו במו עיניהם את הקשיים הנפשיים שלך לא יהיה להם אינטרס לעזור לך בדרכך לשחרור.אני ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות להגיע לקב"ן כי דרך אחרת היא קשה ולרוב ארוכה יותרטליטלי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־בעיה צריך עזרה
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו