עזרה דחווף דחווף

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99786 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי
    אני אמור להתגייס בעוד חודש 21 למאי…הבעייה שאני לא רוצה להתגייס לצה"ל.
    הייתי אצל קב"ן ,אבל לא כלכך הצלחתי לעשות עליו רושם והוא אמר לי חד וחלק עד שאין לך חומר מפסיכיאטר אזרחי אתה מתגייס!
    מה שגורם לקב"ן להגיד לי ככה זה שאני למדתי במכללה צבאית והוא לא מבין איך זה שהייתי 7 שנים במסגרת צבאית ופתאום זה לא מתאים לי.
    אני כבר לא יודע מה לעשות הגיוס מתקרב…מה שכן אני לא מתכוון לנסוע לבקו"ם ביום הגיוס שילכו להזד… כולם.
    הפסיכיאטר האזרחי (דרך קופ"ח) הוא הבהיר טוב מאוד לאבא שלי שהוא לא עובד ולא מתעסק עם צבא.יש לי אליו תור 3 ימים לפני גיוס מבלי
    אז לצאת 21 אני כבר שולל,כמעט בטוח שאני אלך לכלא ולבסוף יצא על אי התאמה רק שאני לא יודע כמה זמן ימשך כל הסיפור הזה.
    מה תמליצו לי לעשות? (את הטעות שלי כבר עשיתי בכך שהלכתי למכללה צבאית).

    #119264 הגב
    Anonymous
    חבר

    ככה
    פשוט ביום הגיוס תסרב להיתפנות ואז אתה תיכנס לכלא ופשוט תישאר כמה זמן ותיצא אחרי זה מהצבא פשוט ככה.
    בכל אופן תבקש שוב קב"ן ותגי דשאת הלא מתגייס וזהו לארוצה את זה תגיד להם שבמהלך ה 7 שנים שהייתה "בצבא" הי הלך סיוטים מזה בגלל מקרה כל שהוא ושיש לך פחדים אוו כל ד בר כזה ואחר תחרבש אבל כל מילה שיוצאת לך לתמד להגיד אותה שוב אותו דבר.

    #119273 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,"תענו לי" – אל תמהר להכניס את הבחור לכלא. הוא ממש לא חייב להגיע לשם.שלומי:יש לך שני כיווני פעולה, שנדמה לי ששניהם יכולים להיות שימושיים.לגבי הפסיכיאטר: ממנו אתה צריך חוות דעת על זה שיש לך בעיה, לא בהכרח מכתב במיוחד בשביל הצבא. אתה גם יכול לפנות לקופת החולים ולבקש הפנייה לאחד אחר, ואחת יותר דחופה, או לנסות לפנות לפסיכולוג במקום פסיכיאטר, או אפילו לפסיכולוג או פסיכיאטר פרטי (אבל זה יהיה יקר יותר).בכל מקרה, ברגע שיש לך חוות דעת שמעידה על מצוקה נפשית, אם זה לא יום לפני תאריך הגיוס עצמו – תפנה שוב ללשכת הגיוס, ותבקש לראות קב"ן בדחיפות. זה שהקב"ן הקודם ניסה לעשות עליך פוזות לא אומר הרבה. אתה תמיד יכול לפנות שוב, וזה תמיד יותר קל להצליח בפעם השנייה.לגבי יום הגיוס עצמו: עם או בלי ניירות מפסיכיאטר, דווקא כן כדאי לך להגיע לבקו"מ, אבל לא צריך להתגייס, וגם לא להיעצר. אם תחפש קצת בהודעות מהזמן האחרון בפורום (וגם בהודעת הפתיחה ושאלות נפוצות בראש הפורום), תמצא מידע יותר מפורט בעניין. אני רק אזכיר בראשי תבות:מרגע שאתה נכנס לבקו"מ, אל תעשה שום דבר שאומרים לך. בוודאי שאל תעבור שרשרת חיול. פשוט תעמוד או תשב במקום אחד, תבקש קב"ן, וזהו.אם אומרים לך: "רק תעשה את זה ואת זה, ואז תראה קב"ן", או: "אם לא תתגייס נכניס אותך לשלוש שנים בכלא" – אל תאמין לאף מילה. הכל שקרים שנועדו להפוך אותך לבעיה של מישהו אחר.אל תבוא אליהם בגישה של אחד שמסרב בעיקרון או מתעקש ועושה להם דווקא. אל תסכים ללכת לשום מקום, אבל לא בגלל שאתה לא רוצה, אלא בגלל שאתה לא יכול, כי אתה במצוקה נפשית, ולא ממש מצליח לתפקד.מעבר לזה – תקרא את כל הודעות הפתיחה של הפורום, ובמיוחד את המסמך באתר של טרגט21 (שיש אליו לינקים מהודעות הפתיחה). יש שם הרבה מידע שיועיל לך.דבר אחרון: נראה לי שבשיחה הקודמת שלך עם הקב"ן עשית טעות די גסה. אתה ניסית לדבר אתו בהיגיון, ולשכנע אותו שאתה לא מתאים לצבא. ברור שזה לא הוביל אותך לשום מקום. קב"ן יכול לתת לך פטור רק אם הוא רואה שאתה סובל מבעיה נפשית כלשהי, שאתה עומד בקריטריונים לקבלת פטור. אם לא – אז לא. קב"ן זה לא אדם שצריך לפנות להיגיון שלו. קב"ן זה אדם שבהתנהגות שלך אתה צריך לקלוע לקריטריונים שרשומים על הדף שלפניו.בהצלחה,סרגיי.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־עזרה דחווף דחווף
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו