קצת לחוץ

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99757 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי כולם…
    לפני שבועיים השתחררתי מהצבא דרך קב"ן אחרי כמה חודשים ששירתתי…היו לי מלא בעיות עם הפקד של הבסיס שלי והוא ממש שונא אותי, הוא קצין בדרגת אלוף משנה …עכשיו אחרי פדגישות עם קב"ן ופסיכיאטר ווועדה שוחררתי מהצבא על פרופיל 21 …מאז שהשתחררתי אני נמצא בחרדות מפני שאני חושש שהוא איכשהו יוכל לערער על ההחלטה הזאת ויחזירו אותי לצבא כי יש לו המון כוח….תגידו זה אפשרי דבר כזה?? שאחרי שהשתחררתי הוא יערער על ההחלטה ??

    #119077 הגב
    Anonymous
    חבר

    תראה עירעור על החלטה של פרופיל 21 אומר ש :1)הקבן לא מקצועי2)הפסיכיאטר לא מקצועי3)הוועדה הרפואית לא מקצועיתנראה לך שהוא יעשה דבר כזה וידפוק לכל אלה את השם המקצועי שלהם בתוך הצבא ?נראה לך שהצבא יחזיר אותך אליו יקח אחריות אם יקרה לך משהו בזמן השירות הצבאי ?יש לצבא אפשרות לשפוט אותך עד 180 יום אחרי השחרור אחרי זה הם יכולים ללכת לעזאזל,וזה רק במקרה שיש להם משהו מוכח על איזה עבירה שעשית

    #119079 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז מה שאתה אומר שאני יכול להרגע?
    הוא ממש ממש שונא אותי והוא תמיד חשב שאני רוצה רק להשתמט מהשירות הצבאי שלי ושאני לא באמת בדיכאון.
    אז עלו לי חרדות …
    זה דבר שאינו מציאותי ולא היה לו תקדים נכון?

    #119080 הגב
    Anonymous
    חבר

    עם כל הכבוד לכוח האגדי של הנגד, אבחון של רופא מקצועי זה לא משהו שאפשר לבטל במחי יד. אלא אם כן הוא יבוא עם הוכחות או חשדות כבדים שאיכשהו רימית את המערכת (למשל שילמת לקבן בשביל שישחרר אותך) אין לו ממש מה לעשות. ומה שאולי יותר צריך להחזיר אותך לפרופורציות זה שעם כל הכבוד לך, ספק רב אם הוא עדיין מקדיש לך אפילו בדל של מחשבה. האנשים האלה כל הזמן רואים חיילים באים והולכים, בכל מיני סיטואציות. מה שלך אולי נראה כשנאה היה מצידו כנראה מטרד ותו לא.

    #119096 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,מצטרף להרגעה הכללית.אני בכל חיי שמעתי על מקרה אחד שבו היה ניסיון מצד הצבא לערער על פרופיל 21. זה היה מקרה מאוד יוצא דופן, של סרבן מצפון שהגיע לבג"ץ נגד הצבא, ושוחרר על פרופיל 21 אחרי התעללויות בכלא וניסיון התאבדות (כשבאו לוכדי העריקים לתפוס אותו בפעם הרביעית). מי שניסה ליזום את הניסיון הזה היה ראש מנהל הגיוס של הצבא באותן שנים (ובאמת שמישהו בדרגת השפעה יותר נמוכה בצבא – אין לו שום סמכות לנסות לערער אפילו). וכמובן, הוא לא הצליח. הפטור נשאר על כנו.למפקד הבסיס שלך אין שום סיכוי לבטל לך את הפטור, ולמען האמת, גם אין שום סיבה שהוא ינסה (כמו שאמיר כתב, לכל היותר היית בשבילו מטרד והוא עשה עליך קצת פוזות). חוץ מזה, אם הוא היה מנסה, היית כבר יודע מזה…חוץ מזה, אם אני לא טועה, באופן פורמאלי, אחרי חודש כבר אי אפשר לערער על החלטה של וועדה רפואית.בי,סרגיי.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־קצת לחוץ
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו