עוד אחד…

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99535 הגב
    Anonymous
    חבר

    (אני מראש מצטער שלא עיינתי במאמרים\קישורים שבפורום <אימרו לי האם יש שם מידע היועיל לפתרון בעייתי הנ"ל>, או אם הדברים פוגעים במישהו).
    יש לי בעיה…

    צבא שמה.

    המחשבה שאצטרך להשקיע שלוש שנים מחיי (בהתחלה רציתי קרבי אבל אז הבנתי שיש אנשים הרבה יותר 'טובים' גופנית, וללכת לשמור על הגבול בין ישראל למצרים זה לא בדיוק מה שאני מכנה 'קרבי, ג'וב זה פשוט משפיל אף יותר, למרות שלפעמים זה גם תלוי).
    אני לא פציפיסט (למרות שאני אוהב לפתור עימותים בדרכים אינטיליגנטיות, עם כל הקטע של הבררה הטבעית וכו' ).
    אני לא שמאלני, לא ימני (מתעב פוליטיקה).
    אני שונא ערבים בדיוק באותה מידה שאני שונא את הדתיים-ציונים-סתם ישראלים טיפוסיים.
    אני מרגיש שלשרת את המדינה הזו, שאני לא אוהב, ושלא היה לי חלק בבחירה של חוקיה, יהיה סוג של אסון נפשי בשבילי. אני אומנם אדם בעל משמעת, מחונך וכו', אבל אני פשוט לא מדמיין את עצמי במצב הזה.

    אז אני מניח שדי שווה לקפוץ למים הארוכים בטופיק הזה ולשאול:
    1. מה מפסיד בנאדם X שחיי בארץ עד סוף ימיו כאשר הוא לא שירת בצבא?
    2. איך לא לשרת בצבא, ועדיין לא לצאת מושפל?
    ואם אי אפשר בלי הדבר השני אז אנסח את השאלה מחדש:
    איך לא לשרת בצבא?

    נ.ב עדיין לא קיבלתי צו 1…
    שזה די חבל, עם כל זה שעד שהוא יגיע כל החסה שקניתי לו תתקלקל.

    #117274 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז כן, קודם כל כדאי לקרוא את הודעות הפתיחה של הפורום. המידע שם מתייחס בדיוק לשאלות ששאלת. אז בכל זאת, למען שפיותי, אבקש שתקרא אותן ואז אם יש שאלות סצפיפיות תשאל. תודה.

    #117277 הגב
    Anonymous
    חבר

    משהו קטן,תאמין לי בשירות הצבאי אתה לא משרת את המדינה שלך,מה שקיים היום זה עודף חיילים,הסיכוי שתשובץ עם חרא של תפקיד הוא גדול,מה גם שהצבא לא מתחשב באף אחד יתקעו אותך באיזה חור בלי התחשבות ברצונות שלך,אנשים היום הולכים לצבא ומקבלים יריקה בפנים,בכלל הצבא היום בכללי בחברה הישראלית לא ממש רלוונטי,אם תקח את הצד השמאלי של החברה הישראלית שמתנגד לכיבוש של השטחים הפלסטינאים,ואם תקח את הצד הימני של החברה שמתנגד לפינוי שעושה הצבא,משני הצדדים יש סרבנות,ומשני הצדדים לא סובלים היום את הצבא.בנוגע לצאת מהצבא בלי השפלה,הדרך הכי טובה זה הדרך של הקבן,וזה מכמה סיבות:1(בניגוד לכל פטור אחר שאפשר להשיג,רק הפטור שהקבן נותן מעניק לך את כל מה שנקרא "זכויות"2(בתעודת שחרור\פטור יהיה רשום שאתה פטור מטעמי בריאות,ועם בעיות בריאותיות פחות יתווכחו מאשר   אי התאמה\מצפון\גירוש מהצבא ודברים כאלה3(אם הכל הולך כמו שצריך,תוך חודש מקסימום אתה מקבל פטור מהצבא דרך הקבן,בניגוד לפטורים אחרים שאתה צריך לשבת בכלא כמה חודשים או רק לחכות לאיזה וועדת מצפון שגם ככה לא תתן לך פטור כי אתה בן והם נותנים פטורים בכללי רק לבנותבקשר למה מפסיד מי שלא משרת בצבא,ממש כלום,יש לך פה דתיים וערבים ישראלים,עולים חדשים,ואנשים שפטורים רפואית,או סתם כאלה שהצבא לא רוצה אותם,וכולם חיים בשקט ושלווה

    #117284 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני לא אגיב על השאר כי כבר ענו לך פה, וגם בהודעת פתיחה עונים על זה. אבל בקשר למשפט הזה:
    "בהתחלה רציתי קרבי אבל אז הבנתי שיש אנשים הרבה יותר 'טובים' גופנית, וללכת לשמור על הגבול בין ישראל למצרים זה לא בדיוק מה שאני מכנה 'קרבי"..
    הכושר הגופני שלך לא משחק תפקיד, אם הפרופיל שלך 72 ומעלה אתה יכול להיות קרבי בכל מקום, הם לא ממיינים בעלי כושר נמוך למקומות שקטים.. ובעיל כושר גבוה למקומות מסוכנים (ואני לא מדבר כאן על כל מיני גיבושים וכאלה, אלא על מיון נטו).
    אני לא אומר לך את זה כדי לשכנע אותך לכיוון מסוים, סתם כדי לתקן לך משהו בחשיבה.

    #117287 הגב
    Anonymous
    חבר

    למה שתצא מושפל אם לא תשרת בצבא? בנאדם צריך לעשות את מה שהוא באמת מאמין בו, אתה לא מאמין בצבא, אז אל תעשה צבא! אין טעם לבזבז 3 שנים מהחיים על משהו שלא יתרום לך כלום, וסתם יעצבן\יפריע\ידכא אותך במשך 36 חודשים שלמים.. אתה נשמע משכיל, אני בטוח שתגיע למסקנה הנכונה.
    ולגבי הדרך לצאת, בישבילך הדרך הטובה ביותר היא ללגרום לצבא לחשוב שלא כדאי להם לגייס אותך בגלל בעיות נפשיות, את זה עושים אצל הקב"ן, מדריך אתה יכול למצוא בטרגט 21.

    #117293 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני מודה מאוד על התגובות. אכן, בדיוק דקה אחת לאחר כתיבת ההודעה, נוכחתי לדעת שיש לי דקה או שתיים, וברגע שנכנסתי להודעות פתיחה כל שאלותיי לבנתיים נענו לפי הסדר, ואני די מרוצה בסה"כ.
    אני זוכר שבאיזה שיעור מדריכות נוער מצה"ל הוסבר לנו על פרופיל וכו', ואחת ההערות של המדריכות הייתה משהו בסגנון של "על תנסו לבוא עם קופסא מלאה בנמלים בתור חברים זה לא עובד, וראינו כאלה מספיק", אז אני חשבתי לעצמי: אם זה לא עובד אז מה כן??? ועכשיו נוכחתי לדעת, שכל מה שאני צריך בשביל פטור זה להיות עצמי. וכמובן שמעט דברים בסגנון:  לא יזיקו.
     
    באשר לקרבי, אני פשוט מודע לדברים בסגנון "גיבושים" שמם, שם עדיף להגיע לסוף ה'מרתון' 90 ק"מ שפוי וחי. אז חשבתי לעצמי, אולי כדאי לי להתחיל ללכת ל"אחרי" (תנועה חברתית שעוסקת בפעילות גופנית או משהו) אבל אז הבנתי שלבזבז 5 שעות בשבוע על ריצות "עם החבר'ה" זה פשוט לא בשבילי.
    יש המון אנשים שיכולים באמת לתרום לצבא, ואני אפילו לא מתכוון מבחינת ג'וב נחוץ כמו מודיעין, אלא קרב, והאנשים האלה ראויים לאהדה מסויימת, מה לעשות שאני לא אחד מהם. אני אפילו לא מדמיין את האפשרות של בגיל 18 להתקע 3 שנים בצבא, צריך להרוויח כ"כ הרבה כסף ללמודים לפני ש..   

    #117316 הגב
    Anonymous
    חבר

    זה כל כך בולשיט שלהתגייס זה לתרום למדינה. להתגייס זה למצוץ מהמדינה ולפגוע בה מבחינה כלכלית.
    עם הכסף שתכניס למדינה ממסים על שלושים ומשהו משכורות היה אפשר לשכור אנשי מקצוע שיתרמו לצבא הרבה יותר ממה שאתה מסוגל לתרום. וזה בלי לחשב את המשכורת הצבאית ואת ההטבות שממומנות ע"י הצבא=המדינה.
    עעעעעעעעעעעע
    אל תתגיס!

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מענה ל־עוד אחד…
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו