הממממ

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99246 הגב
    Anonymous
    חבר

    שתי שאלות :
    1) הייתי אמורה להתגייס ביולי,אבל ביקשתי שידחו לי  לפברואר..אתמול קיבלתי מכתב שדחו לי את הגיוס לאפריל..יש סיכוי אפילו קטן שיפטרו אותי בכלל מהשירות?
    2) אם אני יוצאת נניח על אנורקסיה,זה נחשב כבעיה נפשית או רפואית ??

    #115170 הגב
    Anonymous
    חבר

    1. בת כמה את?, אם את בקרוב תעברי את גיל 21 ועדיין לא גוייסת הגיוני שישחררו אותך. אם את רחוקה מגיל 21 אין לדעת. זה מאוד תלויי בנתונים שלך. אם הם נמוכים הגיוני שתשוחררי, אם הם גבוהיים יכול להיות שהצבא מייעד אותך לתפקיד מסויים ולכן דוחה לך את הגיוס.
    2. גם 21 נפשי הוא רפואי. תת משקל (שזו סיבה אחת לפטור) היא סעיף נפרד בספר פרופילים. הפרעות אכילה מוגדרות כסעיף (נפשי) נפרד שמזכה ב21.
    לכן אנורקסיה (או בולימיה) קשה תיתן לך פטור מיידי, אם יאבחנו אצלך תת משקל יתנו לך 24 לשלושה חודשים / חצי שנה עד שתגיעי לגיל 21 (במטרה שתעלי את המשקל) ואם במשך כל התקופה תישארי בתת משקל תקבלי 21.
     

    #115171 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,
     
    מצטרף לנקרו, רק שהגיל הרלוונטי הוא 20, ולא 21.
     
    בהצלחה,
    סרגיי.

    #119287 הגב
    Anonymous
    חבר

    ואם יש לי הפרעת אכילה אבל היא לא ממש הגיעה למצב של אנורקסיה? ואני לא במצב קשה פיזית, אבל נפשית כן..?
    וחוצמזה, כשהתקשרתי ללשכת גיוס הם אמרו שם שבשביל לקבל הפניה לקב"ן אני צריכה לשלוח להם כל מיני מסמכים… למה הם מתכוונים? אני לא הולכת לטיפול אצל פסיכולוג או פסיכיאטר באזרחי.. אם אני מביאה להם איזה מסמף מהרופא משפחה או מהדיאטנית שלי זה מספיק טוב בשביל להוכיח להם שיש לי בעיה נפשית?

    #119306 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,לגבי הפרעות אכילה – הרבה תלוי בדרגת החומרה.לגבי מסמכים: אם כבר נקבע לך פרופיל (בצב הרשעון), אז כדי לקבל תור אלצל קב"ן את צריכה אישור מגורם אזרחי מוסמך לכך שאכן יש בעיה נפשית. בוודאי שפסיכולוג או פסיכיאטר הם גורמים מוסמכים. לגבי רופא משפחה או דיאטנית – אני לא יכול לומר לך בוודאות. האינטואיציה שלי אומרת שמכתב מדיאטנית שמטפלת בך ומעידה על קיומה של הפרעת אכילה אמור להספיק בשביל תור אצל קב"ן. אבל יכול להיות שאני טועה.בכל מקרה, את יכולה לשלוח להם בקשה לראות קב"ן עם מכתב מהדיאטנית, ורק אם הם אומרים שזה לא מספיק טוב – לפנות לפסיכולוגית או פסיכיאטרית (אפשר דרך קופת החולים), ולבקש לקבל אבחון.בי,סרגיי.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־הממממ
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו