חגיגות ה60

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 21 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #103692 הגב
    Anonymous
    חבר

    אולי זה לא קשור ישירות לנושא הפורום אבל רציתי לשמוע מהחברים לפורום מה דעתם על חגיגות ה60 ?האם היה כה חשוב להשקיע בחגיגות ראוותניות ובמצגי כוח של צה"ל בפרט כמו שהיה בתל אביב למשל?לדעתי בשביל להוציא לפועל מצגים שכאלה נדרשו הכנות של שנים מה שמעלה בי את השאלה, האם לא עדיף היה להתכונן למלחמה במקום למצג בפני מורעלי צבא?האם היה חשוב שיעמוד לנו האגו בחגיגות ה60 יותר מאשר שניצולי שואה לא יצטרכו לשבת במקלטים 34 ימים רצופים ?שנית, האם התקרית של התאונה שהייתה לא גורמת לכם להטיל ספק במקצועיות של הצבא?

    #145305 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני חושבת שהחגיגות של ה60 היו מיותרות, מה יש לחגוג?ולמה צריך להוציא כ"כ הרבה כסף ולטעון שיש בעיות שאין להן פיתרון ו/או כסףבולשיט

    #145306 הגב
    Anonymous
    חבר

    לא כל שקל שמוציאה המדינה בא על חשבון הנושא שכולם מדברים עליו בתקשורת. אתה חושב שישבו בכנסת והחליטו שישקיעו בזיקוקים יותר מבניצולי שואה?
    הכל עניין של עדיפויות, וכל תחום מקבל את ההקצבה שלו.
    נושא מיותר לגמרי.

    #145344 הגב
    Anonymous
    חבר

    תגיד, מה אתה חושב שיותר מוצלח:ארוס ששר באיטלקית או בספרדית?

    #145345 הגב
    Anonymous
    חבר

    איטלקית .

    #145378 הגב
    Anonymous
    חבר

    מצד אחד יש משהו פופוליסטי בלשים שקל שהוצא על א' מול שקל שלא הוצא על ב' כאילו השקל של א' נלקח ישירות מהכיס של ב'. מצד שני זאת השוואה שבאה רק להבהיר מהם סדרי העדיפויות. גם אם השקל לא יצא ישירות מהכיס של ב', זאת אמירה חמורה שלמדינה יש כסף להשקיע בראוותנות לשמה ואין כסף לטפל בנזקקים שכולם מסכימים שנופלים תחת אחריותה. אני לא אומר שאסור לחגוג לפני שנפתרו כל בעיות העולם, אני אומר שזה ממש חורה ובצדק ואנחנו ממש לא במקום של דקה לפני לפתור את בעיות העולם וקצת מתירים את הרסן, אנחנו חיים בעידן של התנערות מאחריות חברתית כלפי החלשים בחברה, עידן של כלכלה דורסנית ומדינה שפשטה את הרגל מתפקידיה החברתיים וחברה שסובלת ורע לה ולא מסוגלת לעזור לעצמה. אפרופו כל מי שמאשים את המשתטים בהתנערות מאחריות, זאת הנורמה פה, שמרוב האחריויות מתנערים מלבד מאלו שמשרתות אינטרסים של מיעוט שבמיעוט תוך דריסת האינטרסים של רובנו. 

    #145387 הגב
    Anonymous
    חבר

    אותם חגיגות מייצגות את שמחת רוב העם ביכולתנו, לרע לטוב, לקיים מדינה עצמאית כבר 60 שנה.
    כל אותם מפגני הראווה נועדו להציג את יכולות צה"ל, שרוב אזרחי מדינתנו אינם מודעים להן כפי שהם-מרשימים ביחס לזמן קיומנו כמדינה עצמאית.
    ההוצאות הרבות לאותו יום רלוונטיות לחלוטין.
    לא כל יום חייב להיראות רגיל כקודמו ואין שום רע בלשמח ביום זה את העם.
    אנא בואו לא ניגרר לדיונים שכאלו זהו סתם ביזבוז זמן, פתיחת דיון בנושא זה אינה מראה דבר מלבד רצון לגרום להתלקחות שלא תיווצר על ידי דיון בנושא זה.

    #145395 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני רוצה לשמוע הסבר למה כל מה שיש למדינה הזאת לחגוג אחרי 60 שנות קיום זה כמה נפלא הצבא שלה, ולחילופין למה 90% מאירועי החגיגות סובבים סביב פעילויות של צבא? נשמע כאילו אנחנו חיים בספרטה. 

    #145439 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote MFTCOIS:

    …האם היה חשוב שיעמוד לנו האגו בחגיגות ה60 יותר מאשר שניצולי שואה לא יצטרכו לשבת במקלטים 34 ימים רצופים ?…

    מצחיק שדווקא לך, מכל האנשים, דווקא לכם, אכפת מניצולי השואה, בעוד שבאותה נשימה, אתם קוראים להשמדת צה"ל, מהלך שיחזיר את כולנו אל המשרפות. אפילו ששכנינו הערבים הנאורים לא "מבריקים" עד כדי-כך, עדיין, לא ייקים, בטח יסתפקו בהוצאות להורג "ללא משפט" – כמו שכתוב במניפסט הבזוי שלכם, שמופיע בוואלה.Deutsche_Bank2008-5-11 16:59:33

    #145451 הגב
    Anonymous
    חבר

    ספרטה לא..אבל אנחנו קורבים

    #145452 הגב
    Anonymous
    חבר

    Deutsche_Bank, אתה בא בגישה של בור. זה דבר אחד להיות בעד המדינה שלך ונגד האויבים שלך, ודבר שני לזלזל באויבים שלך. זה שאתה לא בצד של הערבים לא אומר שהם פחות חכמים ממך.

    #145454 הגב
    Anonymous
    חבר

    מסכים איתך לחלוטין!

    #145467 הגב
    Anonymous
    חבר

    שמח על זה. הצד הבא מבחינתך לדעתי הוא לראות שאין חשיבות לצדדים באמת, כי באותה מידה היית יכול להיוולד ערבי.

    #145480 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote תום:

    Deutsche_Bank, אתה בא בגישה של בור. זה דבר אחד להיות בעד המדינה שלך ונגד האויבים שלך, ודבר שני לזלזל באויבים שלך. זה שאתה לא בצד של הערבים לא אומר שהם פחות חכמים ממך.

    חס ושלום. אינני מזלזל בשכנינו הערבים. חלקם אף החכימו בכדי לחתום איתנו בריתות והסכמי שלום.כל שאמרתי הוא שלא נראה לי, שבהינתן האפשרות, הערבים ישמידו אותנו סיסטמטית בעזרת גזים, כמו שעשו הפראנסים והפריצים.

    #145497 הגב
    Anonymous
    חבר

    אבל לא נולדתי ערבי, בדיוק כפי שלא אני זה שהובסתי במלחמות ישראל שקבעו את גורלם וגורלנו

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 21 סה״כ)
מענה ל־חגיגות ה60
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו