עזרה בצו התייצבות שני

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #108648 הגב
    moshun123
    חבר

    שלום,
    קוראים לי משה(שם בדוי)

    לפני כחודשיים היה לי צו ראשון, בצו ראשון הגעתי לאימות נתונים ואמרתי שאני בכיתת מב"ר (דבר שאינו נכון, כיוון שאם הייתי אומר שאני בהנדסת תוכנה היו ישר מייעדים אותי לשירות מקצועי, ואני רוצה לצאת מהצבא בכל מחיר גם אם זה להיות בכלא לתקופה מסוימת למרות שאני מעדיף שלא) כמובן שאמרתי שאני משתדל לסיים בגרות אבל ככל הנראה אני לא אסיים (ללא מקצועות מוגברים), היא נתנה לי שאלון של אבחון מצוקות נפשיות(שבפועל לא ידעתי שזה זה.. רק אח"כ הבנתי) היה לי ראיון קצר של 5 דקות עם מאבחן פסיכוטכני שראה שכנראה יש לי והפנה אותי לראיון אישי עם מאבחנת וקב"נית שמקשיבה לשיחה, במהלך הראיון דיברתי על כך שיש אנשים שצוחקים עליי שיש לי 5-6 חברים שהם חברים בכאילו, שאני לא מסתדר בחברה, שאני דיכאוני ושיש ימים שאני חוזר מבית ספר ומסתגר בחדר, שאני בקושי יוצא מהבית מבריז מבית הספר וכו'. וכל זה נובע מצלקת נפשית מהילדות שנבעה מהתעללות של ילדים בי בעקבות צלקת בעין (מה שנכון ועד היום זה בולט).
    כמו כן יש לציין שהפרופיל לא נקבע לי ויש לי פגישה עם רופא עיניים לקבוע פרופיל (יש לי גידול שפיר בעין ואסור לי להיות חשוף לשמש ואבק [גם לרוח אבל אין לי אישור לזה] בגלל זה הצלקת)
    יום ראשון יש לי צו התייצבות לראיון בנושא גיוס(מזה בכלל?), ולבדיקות עיניים נוספות. ועוד לא עשיתי את המבחנים הפסיכוטכניים.
    על מה כדאי לשחק על נפשי או רפואי או גם וגם?
    אני יודע שקשה לצאת מהצבא, במיוחד כאשר אתה מלש"ב, מה אפשר לעשות כדי לצאת מהצבא עם כמה שפחות סיבוכים בתהליך (מפרופיל 21 אני לא מפחד כי אח שלי יצא על רפואי וראיתי שבאזרחות אין לו כלל משמעות)
    תודה רבה משה.

    #175271 הגב
    Spor
    חבר

    על רפואי לא תצליח לצאת.תשאף לנפשי.

    #175298 הגב
    Anonymous
    חבר

    חזרתי מהצו ההתייצבות,
    וכמו שאמרת שיחקתי על נפשי וככל הנראה הפרופיל שלי לא ממש יעזור לי לצאת(למרות שהוא עוד לא נקבע)
    שיחקתי אותה בדיכאון.. אבל לא נראה לי שהיא התרשמה ממנו, בכל מקרה סיפרתי לה שקשה לי להסתגל ולהיות בחברה, ואני מעדיף בדר"כ להיות לבד או בבית.
    היא רשמה לי שבעקבות שיחתנו היא ראתה שיש לי קשיי הסתגלות קלים ובעקבות זאת אני לא אשרת בתפקיד של לוחם.. אלא אם ארצה בכך (כמובן שלא)
    איך אפשר לפתח את זה בהמשך כדי שאוכל לצאת על 21.

    תודה רבה על העזרה,
    משה.

    #175299 הגב

    תצטרך להוציא חו"ד מפסיכיאטר אזרחי שממליץ שתשוחרר מהצבא,כמו כן תצטרך להקצין יותר את בעיותך מול לשכת גיוס ולדבר על מוות,חרדות קשותת או כל דבר קיצוני אחר.

    #175300 הגב
    Spor
    חבר
    quote כריסטיאן:

    תצטרך להוציא חו"ד מפסיכיאטר אזרחי שממליץ שתשוחרר מהצבא,כמו כן תצטרך להקצין יותר את בעיותך מול לשכת גיוס ולדבר על מוות,חרדות קשותת או כל דבר קיצוני אחר.

    או, במקום להוציא חו"ד – פשוט להתנהג כמו פסיכי.
    מפתיע, אבל עובד. P:

    #175318 הגב

    מה שקיבלת נקרא קה"ס, אותו נותנים קב"נים. האם שוחחת עם פסיכיאטר או הופנית לשיחה עם פסיכיאטר, או קיבלת שיחה נוספת עם הקב"נית? אם לא, עליך לפנות מחדש ללשכת הגיוס (בצירוף חוות דעת אזרחית) כדי לקבל שיחה נוספת עם קב"ן, ולהגיע דרכו לפסיכיאטר. רק פסיכיאטר מוסמך להמליץ על שינוי פרופיל.

    #175328 הגב
    Anonymous
    חבר

    לשחק אותה פסיכי זה טיפה קשה כיוון שאין לי על מי לשחק אותה פסיכי (ואכן זה עובד.. מניסיון =] ), אני אמור לבוא בקרוב לרופא עיניים לבדיקה חוזרת (כיוון שבצו השני הרופא עיניים לא היה) ולאח"כ לסיכום פרופיל,
    כשיצאתי מהקב"נית היא אמרה לי להמתין ואח"כ שחררו אותי לעשות את הפסיכוטכני (כמובן שעשיתי אנטר אנטר על כל השאלות) לא זומנתי לפסיכיאטר(לפחות כרגע) וכשהייתי שם לא הופניתי לשיחה כלל.
    עשיתי חיפוש קצר לראות מה זה קה"ס, ומה שקיבלתי זה כנראה קה"ס 40.
    כי לפי הרשום במכתב זה: "עם זאת לאור אבחון כפוטנציאל להופעת קשיי הסתגלות קלים במהלך השירות. לא תשובץ כלוחם, אלא אם תביע רצון לכך בשאלון ההעדפות שישלח לביתך."
    לגבי חוות דעת מפסיכיאטר זה דיי מסובך כיוון שההורים שלי לא תומכים בי ביציאה מהצבא (הם מודעים לכך שאני רוצה לצאת ושאני אפילו נוקט באמצעים, אבל הם לא ממש תומכים בי וכמעט בטוח שלא יתמכו בללכת לפסיכיאטר)
    יש מצב שהקה"ס ישפיע איכשהו בקביעת הפרופיל? למרות שקראתי שזה בא על מנת שלא להוריד פרופיל ובכך לא לפסול מקצוע.

    דר"א תודה רבה על העזרה(לכולם) =]

    #175329 הגב
    Spor
    חבר

    אם אני זוכר נכון, קה"ס מסוים מוריד באופן אוטומטי לפרופיל 64.
    אבל אל תיקח את זה בתור משהו בטוח, אין לי הרבה ידע בתחום.
    אני כן יודע שקה"ס 60 או אפילו 55 הופך אותך באופן אוטומטי לנער מכא"ם. [קיצור שירות לשנתיים והטבה בתנאים].

    #175349 הגב
    Anonymous
    חבר

    קראתי קצת בפורום ורשמו כך
    "קה"ס (=קשיי הסתגלות) שזהו פיתרון חלופי להורדת פרופיל. כלומר, במקום להוריד פרופיל – דבר שמביא לעתים לפסילת מקצוע – ניתן לתת קה"ס ברמה כזו או אחרת ובכך להתאים לחייל את תנאי השירות שלו."
    כלומר אין לו כל השפעה על הפרופיל, ובשביל להוריד פרופיל לפרופיל נמוך(45 בשאיפה ל21) אני צריך לשחק.
    עוד שאלה, האם הקה"ס הזה יכול לעזור לי בהמשך לקבלת 21 נפשי??

    *לא קשור לנושא: רק שתדע שקראתי פה כמה דברים בפורום ורציתי להגיד לך שאתה עושה עבודת קודש,
    (אף על פי שרבים אחרים יחשבו אחרת) כי לרבים אין תמיכה לגבי היציאה מהצבא, ויש כאלה שמתפגרים בגלל זה,
    ותודה לאל שיש אותך ואנשים כמוך ואת הפורום הזה.*

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־עזרה בצו התייצבות שני
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו