פטור קורסים

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #105496 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני די נמצא בבעיה, ומקווה שאנשים פה יוכלו איכשהו לעזור לי איתה.
    ובכן, עד לפני שבוע הייתי ממתין בבה"ד 20, חיל החימוש, לקורס כלשהו, וגם תחת טיפול אצל פסיכיאטר בחר"פ. יום ראשון האחרון, לפני יומיים, המפקד שלי בא אליי ואומר לי שהקורס שלי מתחיל היום (עזבו שעד לאותו הרגע לא ידעתי לאיזה קורס אני מיועד בכלל). אז הלכתי איתו ודיברתי עם הנגד של הקורס, ואחרי שהסברתי לו שיש לי פגישה עם הפסיכיאטר ביום שלישי, ז"א היום, ושהפסיכיאטר מתכוון כנראה לתת לי פטור מקורסים, הנגד החליט להחזיר אותי לממתינים, עד שהעניין ייסגר.
    אז היום הלכתי לפסיכיאטר, שקבע לי קה"ס 42, לינה ביתית (לא יודע אם זה כלול בקה"ס) וסעיף פוסל קורסים. אבל הבעיה היא, לפחות לדבריו, שבגלל שאין לי 3 חודשים פז"מ הוא לא יכול לשנות לי את הקה"ס או משהו כזה (שמעתי אותו מדבר עם פסיכיאטרית אחרת וקורא לזה Adjustment), ודבר כזה יכול להתבצע רק אצל קב"ן או פסיכיאטר ביחידה שלי. אז מה שהוא אמר לי זה שהוא רשם במחשב המלצה להעניק לי את הנ"ל מיידית ברגע שאני רואה קב"ן או פסיכיאטר בבסיס, וגם הביא לי מכתב למפקד שבו היה רשום "דרושה פגישה מיידית לפני תחילת הקורס".
    את המכתב הזה הבאתי לנגד שלי שמיד התחיל להתעצבן על כמה שהפסיכיאטר ההוא מפגר וכדומה, בגלל שהקורס כבר התחיל. אחרי בירורים עם הקב"ן יחידה הוא חוזר אליי ואומר לי שאני מחר אמור לבוא ולהצטרף לקורס. למרות שיש לי המלצה ללינת בית ופטור מקורסים שרק מחכים לאישור!
    הוא אומר שאני אוכל לראות את הקב"ן בזמן שאני אהיה בקורס, אבל בד"כ לראות קב"ן בבה"ד 20 זה עניין של שבועיים בערך, ועוד שבועיים הקורס כבר ייגמר. מה גם שאני באמת לא יכול לישון בבסיס, אפילו לא ליום אחד.
    השאלה שלי היא, מה אני עושה מפה?
    כי חוץ מהתעקשות על זה שאני רואה לראות את הקב"ן, שכנראה לא תשפיע הרבה, ונפקדות אין לי כ"כ הרבה רעיונות.
    תודה רבה.

    ועוד שאלה, אם מישהו יכול לענות לי עלייה. על נפקדות של בערך שבועיים לא שולחים לכלא ולא שולחים אנשים שיחפשו אותי, נכון? במידה וזו הפעם הראשונה, כמובן.

    #158853 הגב
    Anonymous
    חבר

    בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי..
    זה מאוד חשוב ואין לי כ"כ הרבה זמן

    #158857 הגב
    MSMS
    חבר

    הייתי מנסה לפנות לברה"ן, שם מזיזים את העניינים קצת יותר מהר. תגיע עם כל ההמלצות והמסמכים שיש לך ותתייצב על הבוקר.
    מה גם שנשמע די מטומטם הקטע של הפז"מ.

    בקשר לנפקדות – לבוא לחפש אותך כמובן שלא, בקשר לכלא זה תלוי במי שישפוט אותך. יש שיתנו ריתוק מינימלי ויש שיתנו אולי כלא כמה ימים. לרוב, אם זאת פעם ראשונה, זה יגמר בריתוק.

    #158865 הגב
    Blinchik
    חבר

    חחח הפז"מ בכלל לא קשור. והנג"ד שלך סתם מנסה להכניס אותך לקורס. אם יש לך איבחון/המלצות על מצב הבריאותי שלך אין שום סיבה שתשאר בקורס.
    כמו שאמרו, יש לך אפשרות להגיע לברה"ן תל השומר עם כל המלצות.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־פטור קורסים
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו