הייתי בקב"ן, שלחו אותי לת"ש מה עכשיו?

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים הייתי בקב"ן, שלחו אותי לת"ש מה עכשיו?

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #105328 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני בן להורה יחד שחולה כרגע בסרטן. בבית יש עוד שני אחיות קטנות ואני מטפל בהם כרגע. אני לא אאריך כאן בחומר רקע, אבל אני לא יכול לעשות צבא. אם אני אהיה בצבא, הבית לא יתפקד. בכל מקרה, יש לי פרופיל 45 רפואי שאת זה קבעו לי כבר בצו ראשון. מא העד היום עשיתי כמה מיונים וקיבלתי עבודה טובה יחסית שקרוב לבית ושאני אמור לחזור ממנה כל יום. אבל, למרות שיש לי תפקיד טוב, אני לא יכול להיות בצבא – המצב פשוט לא מאפשר זאת בכלל. קבעתי פגישה עם קב"ן והסברתי לו את הבעיה שלי (גם שאני ממש בדיכאון, לא אוכל טוב, לא יושן שזה הכל נכון!) הוא אמר שלא יכול לעזור, ואז שלח אותי לתנאי שירות. הם אמרו שאני כבר לא מתאים לתפקיד שלי (התפקיד הטוב) ואמרו שאני יכול או להקדים את הגיוס או לדחוש בחודשיים. אמרתי לדחות בחודשיים כדי שיהיה לי זמן לעשות משהו בנוגע למצב. הם אמרו שיישבצו אותי כבר למשהו ביום הגיוס. אז מה שקרה זה, שלא רק שלא עזרו לי, לקחו לי את התפקיד שטוב שהיה לי. אחרי יומיים, הם מתקשרים ואומריים שבסוף אני עדיין יכול להיות בתפקיד המקורי ושאני אתגייס בתאריך המקורי. שאלו אותי אם אני עדיין רוצה את זה ואמרתי שכן (הרי זה עדיף מזה שישלחו אותי לתפקיד חרא ביום הגיוס).עכשיו, מה אני יכול לעשות? יש לי פרופיל 45 רפואי. למי אני יכול לפנות? מה אני יכשול לעשות? אני לא במצב נפשי קשה ועל סף התאבדות ולכן כנראה שהקב"ן לא עזר, אבל בכל זאת אני לא יכול להיות בצבא. למי אני פונה? ואיך אני מתקדם?

    #157913 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote DanSagiCC:

    אני בן להורה יחד שחולה כרגע בסרטן. בבית יש עוד שני אחיות קטנות ואני מטפל בהם כרגע. אני לא אאריך כאן בחומר רקע, אבל אני לא יכול לעשות צבא. אם אני אהיה בצבא, הבית לא יתפקד.

    בכל מקרה, יש לי פרופיל 45 רפואי שאת זה קבעו לי כבר בצו ראשון. מא העד היום עשיתי כמה מיונים וקיבלתי עבודה טובה יחסית שקרוב לבית ושאני אמור לחזור ממנה כל יום.

    אבל, למרות שיש לי תפקיד טוב, אני לא יכול להיות בצבא – המצב פשוט לא מאפשר זאת בכלל.

    קבעתי פגישה עם קב"ן והסברתי לו את הבעיה שלי (גם שאני ממש בדיכאון, לא אוכל טוב, לא יושן שזה הכל נכון!) הוא אמר שלא יכול לעזור, ואז שלח אותי לתנאי שירות. הם אמרו שאני כבר לא מתאים לתפקיד שלי (התפקיד הטוב) ואמרו שאני יכול או להקדים את הגיוס או לדחוש בחודשיים. אמרתי לדחות בחודשיים כדי שיהיה לי זמן לעשות משהו בנוגע למצב. הם אמרו שיישבצו אותי כבר למשהו ביום הגיוס. אז מה שקרה זה, שלא רק שלא עזרו לי, לקחו לי את התפקיד שטוב שהיה לי. אחרי יומיים, הם מתקשרים ואומריים שבסוף אני עדיין יכול להיות בתפקיד המקורי ושאני אתגייס בתאריך המקורי. שאלו אותי אם אני עדיין רוצה את זה ואמרתי שכן (הרי זה עדיף מזה שישלחו אותי לתפקיד חרא ביום הגיוס).

    עכשיו, מה אני יכול לעשות? יש לי פרופיל 45 רפואי.

    למי אני יכול לפנות? מה אני יכשול לעשות? אני לא במצב נפשי קשה ועל סף התאבדות ולכן כנראה שהקב"ן לא עזר, אבל בכל זאת אני לא יכול להיות בצבא. למי אני פונה? ואיך אני מתקדם?

    כמה זמן עד הגיוס?  אנחנו צריכים לנחש?
    יש זמן?  לך לקבן שוב, מי שלא יכול לתפקד בצבא לא מגוייס.
    אין זמן לראות קבן?  תראה ביום הגיוס אם יראו שאתה לא יכול לתפקד.
    "אחרי יומיים, הם מתקשרים ואומריים שבסוף אני עדיין יכול להיות בתפקיד המקורי ושאני אתגייס בתאריך המקורי. שאלו אותי אם אני עדיין רוצה את זה ואמרתי שכן (הרי זה עדיף מזה שישלחו אותי לתפקיד חרא ביום הגיוס)."
    לא הבנתי, אתה לא מסוגל לשרת אבל אתה רוצה את התפקיד הזה?  מה נסגר? 

    #157923 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני לא יכול לשרת אבל אם אין ברירה, עדיף להיות בתפקיד טוב ליד הבית ולחזור כל יום מאשר להיות בתפקיד חרא ולא לחוזר הביתה. בכל מקרה, יש לי חודש וחצי עד לגיוס. האם יש גורם אחר חוץ מקב"ן שיכול לעזור לי?

    #157926 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה עושה טעותת. זה שאתה מספר לקב"ן על הבעיות שלך בבית זה אולי יגרום לרגש שלו קצת להשפיע, אבל זה לא מה שישחרר אותך.
    חס וחלילה לא מזלזל בבעיות שלך (רק בריאות), אבל כמו יש עוד ואפילו במצבים גרועים יותר. הצבא מרשה לעצמו להגיד "תתגייס ונעזור לך כבר.."
    הקב"ן ישחרר אותך אם תגיע עם בעיות שלך, אם תספר על דיכאון, חרדות וכו' אצלך. כלומר מצב שהוא עצמי ולא תלוי בנושא הבעיה עם ההורה או האחיות. אתה יכול מקסימום להשתמש בדברים האלה רק כגורם נוסף שמביא אותך למצב של חרדות ודיכאונות..
     

    #157932 הגב
    Anonymous
    חבר

    אמרתי שבעקבות המצב אני בדכאון וסובל מחרדות, חוסר תיאבון ולא יושן .

    #158007 הגב
    Anonymous
    חבר

    איך אני יוצא מהצבא במצב שלי? 

    #158024 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה צריך פשוט לפנות שוב ללשכת הגיוס ולבקש קב"ן. תנסה להתארגן על חוות דעת מפסיכולוג או פסיכיאטר (או פרטי או דרך קופת החולים.. תבדוק) כי זה יעזור לך מאוד מול הפסיכיאטר בצבא שיבין שלא מדובר בסתם מקרה אלא במשהו רציני.
    כתבת שאתה לא במצב קשה ולכן קב"ן לא עזר לך.. זה שטויות. יש פה אנשים שמאושרים אבל משתחררים דרך קב"ן כי הם רוצים. בסך הכל צריך להתנהג בהתאם, יש לך רקע שיכול לעזור לשחרור.. רק לעשות מאמץ.
    בסוף כל מי שרוצה מצליח, את זה תמיד תזכור. חלק לוקח להם פחות זמן חלק יותר.. אבל כולם מצליחים

    #158031 הגב
    Anonymous
    חבר

    ומה אני אעשה אם ישלחו אותי לאותו קב"ן שהיה לי? אני גם פוחד שלא ישחררו אותי וגם יתפקו אותי בתפקיד חרא ויקחו  לי את התפקיד שיש לי ביד.יש גורם אחר שיכול לעזור חוץ מקב"ן?

    #158032 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה לא יכול למשוך בכל החוטים. החלטת לצאת תעמוד מאחוריי זה. אתה צריך לדעת שמי שרוצה בסופו של דבר יוצא, לפעמים בצורה קלה יותר לפעמים פחות קלה.. אבל יוצאים.
    אין גורם אחר שיכול לעזור בשלב זה.

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־הייתי בקב"ן, שלחו אותי לת"ש מה עכשיו?
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו