כיצד הפכנו למדינה של אקדח בת…ת ?

פורום פרופיל חדש פורומים בין מיליטריזם לפמיניזם כיצד הפכנו למדינה של אקדח בת…ת ?

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 16 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #103480 הגב
    Anonymous
    חבר

    כאשר אולי חצי מהציבור נושא נשק, כל מיני מאבטחים טמבלים צריכים ניתוח להוצאת אקדח מהמוח, כל אדם לא מגולח הוא בגדר חשוד, חוקי העיכוב והמעצר הם בגדר אות מתה וכל מקום עבודה שלישי דורש נסיון בתפקיד פיקודי?
    ומעבר לכל: משטרת ישראל המשתמשת בפרקטיקות פשיסטיות  והשב"כ שמצפצף על החוק.
     
    ראו לאן הגענו !
     

    #143441 הגב
    Anonymous
    חבר

    c12?

    #143446 הגב
    Anonymous
    חבר

    כיצד הפכנו? זה לא תאונה, זאת המטרה העיקרית של הציונות, לבנות פה עם של יהודים בריונים לא כמו היהודים הנמושות מאירופה. 

    #143503 הגב
    Anonymous
    חבר

    לשוטרים יש מפקדים שמבקרים אותם. הם צריכים לתת דין וחשבון על מה שהם עושים. יש מחלקת חקירות שוטרים. אפשר לתבוע שוטר שניצל את כוחו לרעה. לעומת זאת יש את החולצות החומות. מלציות אזרחיות נושאות נשק שהקימו. קוראים להם "מאבטחים" הם שומרים לעצמם את הזכות להרביץ לאנשים. שוטר חייב להראות תעודת שוטר לפני שהוא מבקש תעודה. מה החוק לגבי מאבטח? נראה לי שאין לו שום זכות להראות תעודה בלי אישור של המשטרה. מאבטחים מרביצים לאנשים ברחוב שלא עונים להם על "מה נשמע?". איפה המחלקה לחקירת מאבטחים? אפשר להתקשר לחברת האבטחה שינתקו לך בפרצוף. אולי צריך להתקשר למשטרה ולהתלונן עליהם?מה החוקים לגביהם? אין בכנסת שום חוק על אבטחה. "אילן  המאבטח" – סרט מגניב. אילן התלבש בבגדים של מאבטח והתחיל להקש מאנשים תעודות ותיקים, וכולם נתנו לו לבדוק והראו לו תעודה. אבל מה ההבדל (החוקי) בינו למאבטח, בעצם? שניהם לא שוטרים. אין שום גוף שמבקר מאבטחים ושבודק אם הם לא מנצלים את כוחם לרעה. אז הם יכולים לעשות מה שהם רוצים, כמו האלה שהרגו במכות את ההומלס השיכור, ואף אחד לא עושה להם כלום. – חולצות חומות!

    #143513 הגב
    Anonymous
    חבר

    לשוטרים יש הרבה יותר יד חופשית להרביץ מלמאבטחים. שוטר שמרביץ לך את מדווחת למחש שלא עושים כלום, מאבטח שמרביץ לך את מתלוננת עליו במשטרה והם חוקרים את זה כמו כל אדם שמרביץ לך. למאבטחים מותר לדרוש ממך להזדהות, לעכב אותך (רק אם יש חשד שאת נושאת נשק, עד שיבוא שוטר) ולחפש עליך. אבל זה מותר לו רק באזור שהוא שומר עליו, לא בכל מקום. והנה החוק שמסדיר את סמכויות המאבטחים:חוק סמכויות לשם שמירה על ביטחון הציבוראני לא מבין מאיפה החיבה הגדולה שנפלה עליך לשוטרים. אם הייתי צריך לנחש, אני מניח שהיה לך מפגש חיובי עם שוטר, אולי הוא הציל אותך ממאבטח שעמד לכלותך. כי לרוב זה בעיקר תלוי באדם עצמו ולא בתפקיד, ועד כמה שזה תלוי בתפקיד אלה חארות ואלה חארות.

    #143519 הגב
    Anonymous
    חבר

    בוא תראה מה שוטרים עושים במגרשי כדורגל לילדים ונשים.

    #143523 הגב
    Anonymous
    חבר

    יש המווווון שוטרים חארות, אבל יש עליהם איזשהי ביקורת כלשהי. על מאבטחים אין באמת שום ביקורת. שוטרים לפחות עוברים איזשהי הכשרה. רוב העובדים במשטרה הם לא חארות. אבל אלא שהם חארות מוציאים להם שם רע.שוטרים עוברים איזשהי הכשרה, לא סתם לוקחים כל בן אדם מהרחוב ודוחפים לו רובה ביד בלי להגיד לו אפילו מילה על זה שאסור לו לנצל את הסמכות שלו לרעה. אם שוטרים לפחות מדברים על זה, הרבה לא שמים על זה אבל לפחות הם יודעים על זה. אי אפשר באמת להתלונן על מאבטח אם אני אקרא לשוטר ואגיד לו "המאבטח הזה לא נותן לי להכנס לשיעור באוניברסיטה בה אני לומדת" המאבטח ישקר ויגיד שיש חשד ובלה בלה בלה. האוניברסיטה משלמת לחבורת ביריונים שכאילו ישמרו מפני פיגועים, מה שהם באמת עושים זה משתעמים ואז לא נותנים לאנשים להכנס ומאיימים עליהם באלימות. ראש מחלקת ביטחון של האוניברסיטה הוא בן אדם פסיכופט ומטורף שכל הזמן אומר להנהלה שהוא כמעט מנע פיגועים, שבעצם הוא נותן הוראות למאבטחים שמותר להם להרביץ לאנשים  (ממגזר מסויים) כשהם באים כדי להרשם לאוניברסיטה. שוטר שיתחיל להרביץ לילדה באמצע הרחוב סתם לא יצא מזה בשלום. למאבטח שהרביץ לילדה בת 13 לא עשו כלום.

    #143526 הגב
    Anonymous
    חבר

    "שוטר שיתחיל להרביץ לילדה באמצע הרחוב סתם לא יצא מזה בשלום. למאבטח שהרביץ לילדה בת 13 לא עשו כלום"את משווה בין סיטואציה תיאורטית כללית למקרה אחד קונקרטי. יש הרבה שוטרים שיוצאים בשלום רב מלהרביץ לאנשים. וזה שקרה פעם אחת שמאבטח הרביץ לילדה בת 13 ולא עשו כלום זה לא אומר שבכל המקרים הבאים גם לא יעשו כלום (ואגב, מה זה לא עשו כלום? היא הגישה תלונה במשטרה? או שהתכוונת שאף שוטר לא בא למנוע). וזה גם לא אומר שמאבטחים באשר הם חושבים שהם מעל לחוק ומרשים לעצמם לעשות כרצונם. מאבטח לא חייב לתת לך להיכנס. זה דפוק שהוא לא נותן לך להיכנס כי הוא מועל בתפקידו, ואת מוזמנת להתלונן נגדו, אבל בתכלס מותר לו לפי שיקול דעתו. ואת זה שהוא אחרי זה משקר על זה אי אפשר למנוע. אולי אם יצטברו מספיק תלונות נגדו שמאשימים אותו שהוא משקר יפטרו אותו. או שתבקשי לדבר עם אחראי ביטחון. מה שבטוח זה ששוטר לא ייתערב במצב כזה, וטוב שכך. לשוטר אין סמכות לגרום למאבטחי האוניברסיטה להכניס אותך בניגוד לשיקול דעתם. הם בכלל לא צריכים לשקר לו וכלום, גם אם הם יגידו לו בפרצוף שהם לא מכניסים אותך כי הם לא אוהבים את הכובע שאת חובשת הוא לא יכול להתערב. מה, אם הוא שוטר הוא אמור להיות סמכות ביטחון בכירה יותר ממאבטח ולהגיד להם מה לעשות? ולמה נראה לך שהכשרה של שוטרים הופכת אותם ליותר חביבים לציבור ממאבטחים? כי מישהו בקורס אמר להם שזה לא בסדר להרביץ לילדה בת 13? צריך הכשרה בשביל לדעת את זה?

    #143551 הגב
    Anonymous
    חבר

    זהו – למאבטח מותר למנוע את הזכות שלך על המרחב הציבורי, ולשוטר תהיה הרבה יותר בעייה. אם שוטר מונע ממך להכנס הוא צריך למלא דו"ח ולהסביר למפקד שלו למה. מאבטח יכול להגיד לך "סתם לא בא לי להכניס אותך" הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. לדעתך זה לא אומר כלום, לדעתי זה דבר חמור מאוד וזה ההבדל המהותי בן שוטר למאבטח.
    לשוטרים יש קורס שבו אומרים להם בדיוק מה אסור ומה מותר. אולי הם מתעלמים מזה אחר כך, אבל לפחות אמרו להם. למאבטח נותנים רובה, הוא לא עובר שום קורס, ואומרים לו לעשות מה שהוא רוצה.
    אתה רוצה להגיד שלא תעזר בשרותי המשטרה? אם אמא שלך תעלם מעל פני האדמה לכמה ימים, לא תפנה למשטרה כי הם חארות? איך אפשר להעזר בשירותים של משהו ולהגיד שלא צריך אותו? מאבטחים (לדעתי) לא צריך, כי אני לא מאמינה ביכולת שלהם למנוע פגיעה באנשים.

    #143853 הגב
    Anonymous
    חבר

    הנה תלונה שנשלחה על ידי ואני מצרפה בכדי שילמדו ממנה (במישור המשפטי)
    אגב, כנראה אי איפשור כניסה מקים עילה להגשת תביעה, ככל שהפעולה לא היתה מוצדקת. לכן יש תמיד להקליט דברים כאלו (חוקי) . החרמת רשמקול במקרה כזה מקימה עילה נוספת לתבוע.
                                                                                   דחוף
    לכבוד                                                ‏יום ראשון 13 אפריל 2008                                            
    נציבות תלונות הציבור
    משרד מבקר המדינה
    באמצעות האי מייל  ombudsman@mevaker.gov.il
    אג"נ,
     
               הנדון :      תלונה על מאבטחים מקריית הממשלה בXXX ועל הנהלים
     
    1.     הגעתי היום  לקריית הממשלה ב שברחוב לצורך עניני .
     
    2.     בעת הבדיקה הבטחונית במקום שעל תחילתה אין  לי כל השגות מלבד על כך שהותירו את תיקי פתוח ,  אירעו הדברים הבאים:
     
                                      א.        הוכנסו אנשים רבים מדי למסלול והיה צורך להחזיר אנשים לאחור. בחורה שעובדת כמאבטחת ושאני יכול לזהותה פנתה אלי  כדי שאחזור לאחור,  ולא היה לה  כל תג זיהוי על הבגד.
                                       ב.        המאבטחים בעמדת הבידוק מחזיקים את תגי-הזיהוי שלהם, אם בכלל,  כשהם מוסתרים/ הפוכים  במכוון. אחרים מחזיקים אותם בתחתית החולצה באופן שלא ניתן לקראם.
                                       ג.         נדרשתי –ולא בפעם הראשונה- להדליק מחשב נייד שהיה עמי. אין לדבר כל עילה חוקית אלא לצורך גאוות-היחידה  כאילו היו עובדים בשב"כ (שם נהוג לבדוק מצלמות ומחשבים בכניסה למקום בו ישנו פוליטיקאי  מאובטח).  יודגש שגם מחשב שפועל ניתן למלכד ואפילו סלולרי ניתן למלכד כך שהדרישה אינה הגיונית , בייחוד כשחזותי אינה כשל מחבל יהודי או ערבי ואני "אדם לבן, לבוש כהלכה  ויהודי ללא כיפה" (הדברים נכתבו כיוון שידוע כי מאבטחים משתמשים ב"פרופיילינג" –למרות שאני חושב שמדובר באפליה פסולה).  מכל מקום, פתיחת המחשב והצגת שולחן-העבודה שלו-כפי שנדרשתי-  מהווה חיפוש בלתי חוקי שניתן לעשותו אך ורק בצו שופט.  לדבריהם הוראה  זו "ניתנה מהמשטרה", דבר שנראה כשקרי ומופרך.
                                       ד.         לאור העובדה שבמקום מגנומטר משוכלל וגלאי חמרי נפץ הדרישה הנ"ל חסרת כל בסיס.
                                      ה.        משמחיתי על העניין ובלא שעברתי כל עבירה וציינתי שאין מדובר בהוראת משטרה אלא שמדובר בהוראה מלמעלה מצד ממונה מירושלים "בוגר שב"כ שעינה עצורים ורצח אחד או שניים" הביע אחד מהמאבטחים הסכמה עם העינויים במילים "מה רע, מה רע ? " . משמחיתי על כך בלא שעברתי עבירה ודרשתי את פרטיו דרש  בתגובה  תעודת הזהות שלי.  כן ציין "רצית לדעת איך קוראים לי, אני רוצה לדעת איך קוראים לך".
                                        ו.         לאחר סירוב ממושך של הנ"ל להציג תעודה מזהה (שכן שימוש בסמכות שוטר מחייבו להזדהות ולהציג תעודה-עפ"י פקודת המשטרה ופקודת מעצר וחיפוש ) והכל תוך שימוש ב"מה איכפת לך".  תוך ציון שמו הפרטי בלבד, הציג תעודה תוך שהוא מסתיר את מספר הזיהוי שלו. שמו אלעד בניסטי.  הנ"ל ציין ש"אתה לא שוטר ואני לא חייב למסור מס' זהוי".   הנ"ל לקח את תעודת הזיהוי שלי ורשם את פרטי אותם כנראה הכניס למאגר –מידע של אנשים  אותם יש להטריד בכל עת שיגיעו למקום . המעשה המתואר בסעיף זה מגלם עיכוב שלא כדין שכן לא סירבתי לסמכויות-החיפוש ופגיעה בפרטיות, כמו כן ציין "שוייץ אחלה מדינה … אמרתי לך : אתה יכול לעבור מדינה "  .
    3.     כמו כן, בכל עת ניצבים מאבטחים בשטחי-המעבר הציבוריים שמחוץ לבניין כשבידם נשק טעון וכנראה דרוך ואצבעם על ההדק, ללא הצדק סביר ותוך סיכון הציבור בפליטת-כדורים.
    4.     אבקש לטפל בכל האמור לעיל כאשר יודגש שמדובר בדפוס-פעולה רמבואי-פשיסטי הנובע  ממדיניות-הדרכה מכוונת של אי-הדרכה על מנת להתעמר באזרחי המדינה, להחלישם עוד יותר, ולהניאם מלבוא בשערי משרדי-ממשלה. הדבר מבוסס  על כך שרוב האוכלוסיה בדרום הארץ מוחלשת ובעלת מנטליות בלתי דמוקרטית, במטרה לדכאה עד עפר.  גם מדיניות-הגיוס היא של אנשים  בעלי עבר צבאי אלים וחסרי מנטליות חוקתית.
    5.     אין לי ספק שאלמלא נשאתי מחשב נייד ואלמלא איימתי כי אנקוט הליכים היה הנ"ל תוקף אותי פיזית יחד עם חבריו או לפחות עוצר אותי ללא הצדק.
    6.     יצוין שעד לרגע זה לא ברור האם מדובר בעובדי מדינה ולא ידוע באיזה משרד ממשלתי הם עובדים.
    7.     לעניין בירור התלונה אבקש שתדרשו את  תגובתו האישית   של בניסטי הנ"ל, תוך הימנעות  מקבלת תגובה בידי צד ג', למעט לעניין הנהלים והפרקטיקות הרשלניות והמתעמרות שציינתי .
    8.     כמו כן מגיע לי לקבל פרטיו המלאים של המאבטח הנ"ל שלא ניתנו כאמור     תוך שהחזיק את התעודה הרחק ממני.
                                                                                                                                                                                  בכבוד רב,
                                                                                                                                                                                                         YYYY       
     
     
     
     
     
     

     

    #143891 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote במילא רגוע:

    כיצד הפכנו? זה לא תאונה, זאת המטרה העיקרית של הציונות, לבנות פה עם של יהודים בריונים לא כמו היהודים הנמושות מאירופה. 

    זו אמירה גזענית פאשיסטית ואנטישמית מאין כמותה.
    ואתה עוד אמור להיות כאן אדמיניסטרטור  שקובע אילו דברים יופיעו כאן ואילו לא. איך היית מרגיש אם ציוני כמוני היה מביא לכאן דברים כאלה אבל הפוכים-העם הערבי מעודד טרור ומחנך את הדור הבא לשנאה הולכת וגוברת לישראל-ואלה עובדות מוכחות ומתועדות.

    #143905 הגב
    Anonymous
    חבר

    אבל זאת האמת, אז מה אנטישמי בלומר זאת? אתה אולי לא מכיר את הספרות, יש ניתוח אקדמי מאוד ברור של הציונות כתנועה לאומית שחיפשה להשיל מעליה את דמות היהודי הגלותי ולאמץ דמות חדשה של יהודי לוחם. אם יש פה אלמנט אנטישמי זה מה שהציונות עשתה, מתוך סלידה עצמית הם התייחסו ליהודים אירופאיים באותו מבט ואותה גישה כמו אחרון האנטישמים וחיפשו להתנער מהם.

    #143912 הגב
    Anonymous
    חבר

    חבל שאתה מאלץ אותי למחוק הודעות שלך שאפילו מתחילות רבע אינטיליגנטיות. זה שאתה לא מכיר את החומר לא אומר שהוא לא קיים. הדמות של היהודי הבריון לא נולד רק כתגובה להתקפות של ערבים. בכתבים המוקדמים של ראשי הציונות הם שמים דגש רב על דמות יהודי חדש, יהודי עובד אדמה, יהודי חילוני, יהודי לוחם.

    #143915 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote במילא רגוע:

    חבל שאתה מאלץ אותי למחוק הודעות שלך שאפילו מתחילות רבע אינטיליגנטיות.

    זה שאתה לא מכיר את החומר לא אומר שהוא לא קיים. הדמות של היהודי הבריון לא נולד רק כתגובה להתקפות של ערבים. בכתבים המוקדמים של ראשי הציונות הם שמים דגש רב על דמות יהודי חדש, יהודי עובד אדמה, יהודי חילוני, יהודי לוחם.

    כמי שלקח קורס או שניים או יותר בתחום,תן לי לסכם את דבריי בהקשר היהודי החדש-נפש בריאה בגוף בריא. אין כאן שום אלמנט לוחמני אין כאן אף שמץ של תוקפנות. מה שאתה מתאר הוא אילוץ שנכפה על ידי מציאות עויינת שכוונה להשמדת היהודי באשר הוא יהודי.

    #143918 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote במילא רגוע:

    חבל שאתה מאלץ אותי למחוק הודעות שלך שאפילו מתחילות רבע אינטיליגנטיות.

    זה שאתה לא מכיר את החומר לא אומר שהוא לא קיים. הדמות של היהודי הבריון לא נולד רק כתגובה להתקפות של ערבים. בכתבים המוקדמים של ראשי הציונות הם שמים דגש רב על דמות יהודי חדש, יהודי עובד אדמה, יהודי חילוני, יהודי לוחם.

    עם התיאורים שלך אתה לא שונה ממאיירי ה"פרוטוקולים של זקני ציון", כנראה שהטרנד החדש הוא לצייר את דמותו של היהודי כבריון בהמתי, אך כנראה שהפעם ההסטה לא תצליח והיא תגמר בהכנסתך לכלא.

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 16 סה״כ)
מענה ל־כיצד הפכנו למדינה של אקדח בת…ת ?
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו