ובמה תומכים כל הקוראים לגיוס?

פורום פרופיל חדש פורומים בין מיליטריזם לפמיניזם ובמה תומכים כל הקוראים לגיוס?

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 32 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #103030 הגב
    Anonymous
    חבר

    לכתבה.אחרי שקראתי את הכתבה הזאת, גמרנו: השנאה שלי, לכל דבר ישראלי/יהודי/ציוני, באשר הוא – היא מוחלטת. זהו. אין שלום איתם, אין הידברות איתם,  אין דו-קיום איתם, כי יהודי/ישראלי/ציוני = נאצי.

    #139667 הגב
    Anonymous
    חבר

    חחחחחחחחח אתה נאצי כנראה בעצמך(כי סביר להניח שאתה גם יהודי) או שאתה ערבי אני לא יודע ובקשר לכתבה מקווה שיטפלו בזה אבל לא צריך לעשות מגילה מזה אפשר לחשוב שהם לא עשו פה יותר מהתעללויות ועשו לינץ' לישראלים

    #139672 הגב
    Anonymous
    חבר

    אם הסקת מקריאת הכתבה שכולם פה נאצים אתה מוזמן בברכה לעזוב את ארצנו הקטנטונת , צור קשר בשביל טרמפ לנתב"ג , אדיוט.

    #139674 הגב
    Anonymous
    חבר

    ומלבד שני הנאצים?

    #139682 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה נאצי יא חתיכת אפס סבא וסבתא שלי והמשפחה שלהם הייתה בשואה יא אפס לך תגור בעזה ואם תוכל לכתוב תגיד איך החיים שם

    #139684 הגב
    Anonymous
    חבר

    ואי אתם לא חושבים שקצת הגזמתם פה? עם כל זריקת השמות והכיניים והגינויים למינהם!
    אל תזרקו סתם את המונח הזה "נאצי" כי המשמעות של זה יותר כגדולה ממה שאתם משווים אנשים אליו!
    זאת בורות להכליל ולזרוק כינוי רציני כמו נאצי באוויר בכל זאת קצת מחשבה אנשים! אתם יכולים להגיד הרבה דברים רעים על החיילים שהתעללו ובצדק! כי לפני הכל צריך להיות בנאדם. אבל אחרי הכל אם אתם לא במצב שלהם שמה אז אל תשפטו אותם! אני לא אומר שאני תומך בזה או מסכים איתם אבל עדיין אני מרגיש כאילו כל האנשים שנכנסים לפה סתם ככה מתחילים לשפוט ישר ולזרוק גינויים.
    ובתור אנשים שרוצים שלום זאת לא נראת לי ממש דרך לקבל שלום כי השלום מתחיל גם מבפנים ואי אפשר לצפות שיהיה שלום עם עמים אחרים ברגע שאתם מתכסחים כל היום עם העם שלכם! ישנן דרכים הרבה יותר מתורבתות להגיד את הדעות שלכם.
    מקווה שהבהרתי את עצמי טוב..

    #139686 הגב
    Anonymous
    חבר

    זו הייתה הכללת שווא. גם אני כועס מאוד, ממש תירוץ ה"שחיקה" שלהם. שישחקו שם למוות מצידי.פשוט זוועה..אף אחד פה עדיין לא התייחס לכתבה אלא לרק זה שהוא כינה את כל היהודים ובלה בלה נאצים.

    #139692 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני כבר לא יודע אם הוא רציני או צוחק

    #139694 הגב
    Anonymous
    חבר

    איזה התחמקות נפלאה.  חושפים חיילים שמתעללים בצורה קשה בבני אדם אחרים בלי שום סיבה אחרת חוץ מזה שהם יכולים. אבל מי שחשף את הכתבה אמר את המילה "נאצי". (אוי לא!) המוסים יגיבו רק לזה כדי להתחמק מלהגיב או להביע את דעתם על ההתעללות האיומה. אני לא חושבת ש"השלום מתחיל מבפנים". אין לי מוסג מה אומרת המילה שלום אבל נראה לי שהעניין במונח הזה הוא להיות מסוגל לחיות עם אנשים שאתה שונא ולפתור את הבעיות איתם בצורה אחרת מאלימות. לא צריך לאהוב את כל האנשים מסביבך, ולא צריך אפילו להיות נחמד לכל האנשים מסביבך, צריך פשוט לא להיות אלים לאנשים מסביבך. כשאנשים מקללים אחד את השני לפחות הם מתקשרים. להגיד "להתכסח עם העם שלכם" זה להסכים עם הדעה שה"עם" שלך יותר חשוב. יש כאלה שבשבילם כל האנושות חשובה באותה מידה (כשזה אנשים שלא מכירים). לא צריך להעמיד פנים שאוהבים אחד את השני כי זאת צביעות ולא "שלום". אני לא חושבת שאנשים שאם הם היו יכולים היו מצמידים לי מפזר חום לפרצוף הם ה"עם" שלי, וגם אם כן, למי איכפת? אני לא חושבת שצריך להעמיד פנים ולהיות נחמדים אליהם. אם מתכסחים איתם ע"י אותיות אף אחד לא מת או נפצע מזה. בלי קשר לא כל הנאצים עבדו כל היום במחנות השמדה. לפני המלחמה לא היו כאלה. נאצי ב1937 שהתעלל באנשים שכל חטאם שהם נולדו לגזע אחר רק בגלל שהוא יכול  – כן מזכיר לי את מה שקראתי עכשיו.

    #139703 הגב
    Anonymous
    חבר

    כנס לכתבה הזאת (המשך לכתבה שאתה קראת). תספור עד 10 ותחשוב מה נאצים היו עושים במקום הקצין שנכנס לכלא והורד לדרגת טוראי.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3510528,00.html

    #139719 הגב
    Anonymous
    חבר

    וכרגיל,יסמין היא היחידה פה, שמדברת לעניין.

    #139723 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote black scissors:

    איזה התחמקות נפלאה.
     חושפים חיילים שמתעללים בצורה קשה בבני אדם אחרים בלי שום סיבה אחרת חוץ מזה שהם יכולים.
    אבל מי שחשף את הכתבה אמר את המילה "נאצי". (אוי לא!) המוסים יגיבו רק לזה כדי להתחמק מלהגיב או להביע את דעתם על ההתעללות האיומה.

    אני לא חושבת ש"השלום מתחיל מבפנים". אין לי מוסג מה אומרת המילה שלום אבל נראה לי שהעניין במונח הזה הוא להיות מסוגל לחיות עם אנשים שאתה שונא ולפתור את הבעיות איתם בצורה אחרת מאלימות. לא צריך לאהוב את כל האנשים מסביבך, ולא צריך אפילו להיות נחמד לכל האנשים מסביבך, צריך פשוט לא להיות אלים לאנשים מסביבך. כשאנשים מקללים אחד את השני לפחות הם מתקשרים. להגיד "להתכסח עם העם שלכם" זה להסכים עם הדעה שה"עם" שלך יותר חשוב. יש כאלה שבשבילם כל האנושות חשובה באותה מידה (כשזה אנשים שלא מכירים). לא צריך להעמיד פנים שאוהבים אחד את השני כי זאת צביעות ולא "שלום".

    אני לא חושבת שאנשים שאם הם היו יכולים היו מצמידים לי מפזר חום לפרצוף הם ה"עם" שלי, וגם אם כן, למי איכפת? אני לא חושבת שצריך להעמיד פנים ולהיות נחמדים אליהם. אם מתכסחים איתם ע"י אותיות אף אחד לא מת או נפצע מזה.

    בלי קשר לא כל הנאצים עבדו כל היום במחנות השמדה. לפני המלחמה לא היו כאלה. נאצי ב1937 שהתעלל באנשים שכל חטאם שהם נולדו לגזע אחר רק בגלל שהוא יכול  – כן מזכיר לי את מה שקראתי עכשיו.

    אין פה שום עניין של התחמקות , מישהו שיוצא בהצהרה שכולם פה נאצים עקב מקרה התעללות מקומי כזה או אחר (שאותו אני מגנה בחומרה וקורא למצות את הדין עם המתעללים) פשוט לא שווה התייחסות שונה מהמילה הבודדת , אדיוט..omerz2008-2-24 20:54:15

    #139724 הגב
    Anonymous
    חבר

    מן השואה ישנם לקחים (אשר בחלקם גם נלחקים) רבים, והידוע ביותר הוא הלקח הציוני שאומר כי אותם אזרחים אירופאים הם בעצם יהודים אחרי הכל וכגמול על כל הסבל שעברו, מגיעה להם מדינה משלהם. מה שכן, לקח זה הוא שגוי מכיוון שהוא מוביל לאותה התפיסה ויוצא מאותה נקודת מבט עולמית שיצרה שואה מלכתחילה.הלקח הצודק ביותר שניתן להפיק מן השואה הינו לקח אוניברסלי אשר מסביר בצורה רציונלית מדוע שואה זה דבר רע ועל המין האנושי לא לחלק את העולם לגזעים או לקבוצות אתניות שהן בעצמן מקור לאפליה מכל סוג שהוא. לכן, נאציות אינה בהכרח שנאה כלפי יהודים אלא שנאה ואפרטהייד בכל צורה שהיא.זה לא משנה אם חייתם בזמן מלחמת העולם השניה. אם אתם שונאים שחורים, אתם עדיין יכולים להיות נאצים. אם אתם שונאים פלסטינים, אתם עדיין יכולים להיות נאצים. אם אתם אוכלים בשר, אתם עדיין יכולים להיות נאצים.
    Albert2008-2-25 10:30:42

    #139725 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote ניר מלצקי:

    אני כבר לא יודע אם הוא רציני או צוחק

    אם הוא צוחק, הוא מאוד עקבי..

    #139749 הגב
    Anonymous
    חבר

    לקרוא למצות את הדין זה לא מספיק. לתת לאנשים רובים ולהגיד להם שמותר להם להתעלל בכל מי שהם יכולים כל עוד לא מגלים את זה, וכשזה קורה אז קוראים למצות את הדין זאת לא שיטה.
    אם מישהו אומר "צריך להרוג את כל הערבים, צריך לבנות מחנות השמדה ולהרוג את כולם כולל התינוקות" הוא נאצי או לא?

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 32 סה״כ)
מענה ל־ובמה תומכים כל הקוראים לגיוס?
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו