מחר בק"ום מתוסכל..

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102865 הגב
    Anonymous
    חבר

    אהלן.
    מחר בבוקר אני אמור להתייצב בבק"ום לאחר שלא היתי מסוגל להתייצב נפשית ופיזית לפני שלשה ימים בתאריך הגיוס המקורי שלי,  יש לי כמה נושאים שהייתי מעוניין להעלות:
    1. הבטיחו לי בלשכת הגיוס , שרק בבק"ום אני אראה קב"ן כי לקב"ן מופיע במחשב שאני אמור להגיע אילו מחר לאחר שרשרת החיול.
    עכשיו העניין הוא: שאני לא מסוגל לעבור שרשרת חיול ולהפוך לחייל, אמרו לי שאני פשוט צריך להתעקש ולהגיד לחיילים שאני לא מסוגל, עד שיתנו לי קב"ן ללא לעבור את השרשרת חיול.
    אבל מה אם יגידו לי "שמע עד שאתה לא עובר שרשרת חיול אין קב"ן?"
    (חשוב לציין שיש בידי מסמך בפסיכיאטר אזרחי עם המלצה ל21 על אישיות מופנת וחוסרי תפקוד חמור ועוד כמה מסמכים מרופאי משפחה על ביקורים בשבועיים האחרונים)
    אם אני יהיה חייב לעבור שרשרת חיול ,אז כדאי לי לעבור? או פשוט ללכת הביתה או משהו כזה?.. יכולים לגרור אותי למעצר?.. למרות שאני "לא מסרב" אני פשוט לא מסוגל נפשית?..
    סה"כ אמרו לי שיש מחר גיוס, אני לא יודע למה.. אבלא ני לא מסוגל להתגייס בכל מקרה נפשית אז שלא יכריחו אותי להתגייס או משהו…
    נראה לי שיש יתרון בזה שזה מחר כי בחמישי אמרו לי שכולם הולכים הביתה מהבק"ום בכל מקרה.. אז אפילו אם יכריחו אותי להשאר לילה..
    2. אמרו לי שאני חייב להגיע לתחנת חוף הכרמל בחיפה ומשם יקחו אותי באוטובוס לבק"ום וכי ההורים שלי לא יכולים לבוא איתי לתוך הבקום ולהכנס איתי פנימה. האם זה בטוח? או ששוב נפלתי בשקרי לשכת גיוס?
    3. במידה והקב"ן חסס וחלילהה יחליט כי אני כשיר לשירות , מה עלי לעשות?.. עלי ללכת הביתה ואז להיות נפקד/עריק? להתגייס או מה? כאילו מה התוכנית ב' כמו שאומרים..
    אנא תנו עצתכם זה מאוד דחוף.. תודה
    4. ואני חושב לא להגיע עם תיק עם ציוד לשינה וכו בכלל,אלא רק עם מסמכים רפואים לקב"ן? האם זה חכם? 
    נ.ב
    מאיזה שלב עלי לבקש קב"ן?.. שאני ישר יורד מהאוטובוס? או אחרי ההרצאה ששמעתי שנונתים בתוך האולם?..
    האם יש אוטובוס כל שעות היממה מהבקום חזרה לעולם האזרחות? האם יש אולי מוניות מחוץ לבקו"ם?.. למקרה שאחליט פשוט לחזור הביתה ללא גימלים נפשיים מהקב"ן?..
     

    #138256 הגב
    Anonymous
    חבר

    קודם כל אח שלי שיהייה בהצלחה ..
    1. תנסה לא לעבור שרשרת חיול תתעקש כ להזמן על קבן מהרגע שאתה יורד מהאוטובוס שלוקח אותך לבקום
    2. לגבי הסעיף הזה אין לי מושג כי התגייסתי בתל השומר אבל נראה לי שההורים שלך יכולים להגיע לשמה
    3. לא מאמין שהקבן יחליט שאתה כשיר עם יש לך כל מיני מסמכים ררופאים ומסמך מפסיכיאטר על המלצה ל21 (במידה וכן אתה בעיה  אבל אני לא מאמין)
    4. בכל מקרה אל תיקח איתך שום דבר רק את המסמכים ותגיד שאתה לא מוכן לעבור שום שרשרת חיול עד שאתה לא רואה קבן , אסור להם להשאיר אותך לילה עם אין עלייך ציוד
     
    מקווה שעזרתי..

    #138257 הגב
    Anonymous
    חבר

    הבנתי אחי.. סה"כ דברתי עכשיו עם בחור ששירת לפני שנה בבק"ום כמגייס חיילים , והוא אמר לי משהו מדאיג:
    שאני חייב לעבור שרשרת חיול , ורק אחר-כך לאחר שאני על מדים לראות קב"ן
    שזה יוצר בעיה , כי אני נחשב חייל ואני כחייל לא יכול פשוט לקום וללכת הביתה בלי להכנס למעצר/להחשב נפקד.
    מה שעוד יותר מסבך את העניין,אני אחד שלא ישן יום אחד מחוץ לבית, ואם נגיד יגידו לי שמע מחר בבוקר אתה רואה קב"ן , תשאר בנתיים לישון פה בבק"ום, מה אז?
    תודה!

    #138275 הגב
    Anonymous
    חבר

    אין שום בעיה לראות קבן לפני שרשרת חיול, חוץ מהשקרים שמספרים לך. פשוט תזכור שככל שאתה פחות מתפקד ככה יותר מהר ישחררו אותך. גם אם לא עברת שרשרת חיול אתה לא יכול לקום ללכת הביתה בלי להחשב נפקד. לא יגידו לך להישאר לישון שם, הבקום זה לא בית מלון שפשוט נותנים לך חדר. 

    #138282 הגב
    Anonymous
    חבר

    במילא רגוע, אני כנראה אהיה במצב מאוד דומה למצב של פותח הדיון, אז רציתי להוסיף לשאלה שלו: לסיכום מה שאתה אומר זה שאם מגיעים לבקו"ם ומתעקשים על לראות קב"ן בטענה ש"לא מסוגלים להתגייס" וחוזרים על זה כמו מנטרה, בסופו של דבר בטוח מקבלים קב"ן ב100%, גם בלי לעבור שרשרת חיול ובלי כלום? ובנוסף לזה אין מצב שהם משאירים אותך שם במעצר או לוקחים אותך לבית כלא צבאי?

    #138283 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote במילא רגוע:

    אין שום בעיה לראות קבן לפני שרשרת חיול, חוץ מהשקרים שמספרים לך. פשוט תזכור שככל שאתה פחות מתפקד ככה יותר מהר ישחררו אותך. גם אם לא עברת שרשרת חיול אתה לא יכול לקום ללכת הביתה בלי להחשב נפקד. לא יגידו לך להישאר לישון שם, הבקום זה לא בית מלון שפשוט נותנים לך חדר. 

    אז את אומרת שבעצם גם אני לא עובר שרשרת חיול והולך הביתה אני נחשב בעיני הצבא כנפקד?..
    ואת ממליצה לא לתפקד מחר פשוט ולהתחנן לראות קב"ן ללא לעבור שרשרת חיול?..
    ואם יגידו לי אין מה לעשות אתה חייב לעבור לפני שאתה רואה קב"ן.. (ואז גם הלך השיער הפרוע והזיפים שגדלתי) אז לעבור?…
    עכשיו חוץ מ: לא מסוגל , לא יכול , איזה עוד סיבות אני יכול להגיד לחבר'ה בבקום מדוע אני לא מסוגל לעבור שרשרת חיול?

    #138306 הגב
    Anonymous
    חבר

    אם עברת כבר שרשרת חיול אתה חייל לכל דבר, ובעצם יהיה לך יותר קשה להשתחררכל מי שאמר לך שאתה חייב לעבור שרשרת חיול כדי לראות קב"ן חירטט אותך ושיקר לך בפנים…הכל תלוי בך ובחוזק המנטלי שלך.כשאתה מגיע לבקו"ם בעצם תראה את המצב ככזה : כולם שקרנים!!! שיעשו הכל ויחרטטו אותך מפה ועד להודעה חדשה כולל הבטחות כמו "אני בעצמי מבטיח להוציא אותך מהצבא אם רק תעבור קודם את השרשרת חיול" הכל בולשיט!!! אל תאמין לכלום לא משנה כמה סיפורים מנסים למכור לך…כי ברגע שעברת שרשרת חיול אתה חייל!! גם אם זה ליום אחד אתה נחשב כבר חייל ויש לך חוגר והכל!! תתעקש על לראות קב"ן לפני!! ותמיד תבוא להם בהפוך על הפוך…אם אומרים לך קודם תעבור שרשרת חיול ואז תראה קב"ן תגיד להם לאאא אני יראה קב"ן קודםם ואזזזז אני יעבור שרשרת חיול בראש שקט ורגוע ואני לא מסרב אני פשוט לא מסוגל!!! והכי חשוב אל תפחד מכלא!!! הם מריחים את הפחד שלך והם ינצלו את זה אל תגלה סימני פחד אפילו לא לשניה אחת!!! תשב בכלא כמה שצריך ותמיד אבל תמיד תחשוב לעצמך בסדר אני יושב בפנים עכשיו אבל בסוף את הפטור שלי אני יקבל ולא משנה מה!!! אם תנהג נכון אתה תעבור את זה…תהיה חזק נפשית…בהצלחה

    #138309 הגב
    Anonymous
    חבר

    המלצה שלי- תתחיל לפקסס ללשכה, תצהיר על בעיות, תביא מכתב מפסיכיאטר שמעיד
    על בעיות ותבקש על סמך זה קב"ן. אל תתעצל. בסופו של דבר זה ישתלם לך.

    #138319 הגב
    Anonymous
    חבר

    מקבלים קבן ב99%. כבר שמעתי על אנשים שאמרו להם שוב ושוב שאין קבן, או שאי אפשר לראות קבן לפני השרשרת חיול (ומה מסתבר כשעושים את השרשרת חיול? שגם אז, כביכול,  אין קבן. אז השקר מתחלף ל"בטירונות תראה קבן". כן בטח) ואפילו מישהי שהודיעו לה שהולכים לשפוט אותה ולשים אותה במעצר כי היא לא עושה את השרשרת חיול (לא שפטו אותה. נתנו לה לראות קבן). עד היום עוד לא שמעתי על מישהו שבאמת נשפט ונעצר, אבל טכנית זה אפשרי. אני לא יודע במאה אחוז שאם תלך הביתה בלי שרשרת חיול ושוב תביא להם אישור מחלה מה יקרה. אני יודע שבעקרון מרגע שהגעת ורשום להם שהגיע תאריך הגיוס ואין להם עדכון אחר (כמו מחלה) אתה נפקד.

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־מחר בק"ום מתוסכל..
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו