צו מילואים…מבקש יעוץ

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102855 הגב
    Anonymous
    חבר

    אהלן אנשים, היום קיבלתי צו למילואים וזה נופל לי בדיוק, אבל בידיוק על תקופת המבחנים ואני אומר חלאס!!! כמה אפשר לנצל אדם? גם שלוש שנים מהחיים זרקתי על שרות מלאה בתותחנים וגם החרא הזה עכשיו???? מה אתם ממליצים לי לעשות? לא לענות להם לטלפונים ושהמשפחה תגיד להם שאני בחו"ל כשיתקשרו הביתה? להעלם להם פשוט ל3 שנים בזמן הלימודים ואחרי זה להתחיל להתמודד איתם? אחרי כמה זמן של השתמטות מוצאים נגדי צו איסור יציאה מהארץ? אחרי כמה זמן באים לחפש אותי בבית? אני לא רוצה לבקש דחית מילואים בטענה לזה שאני לומד למה אם הם לא יאשרו לי שרפתי את עצמי, הם ידעו בדיוק איפה אני לומד ומה אני עושה וכך בשעה שהם ירצו לאתר אותי לא תהיה להם שום בעיה. מה היתם אתם ממליצים לי לעשות מבלי "לשרוף" את עצמי???
    בתודה לכם אנשים….

    #138163 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה צריך להיות בטוח שאתה באמת מסוגל להיעלם להם. לך תדע איך הם יכולים להגיע אליך.אם כן אולי תנסה, אם לא.. אין לי ממש מה להגיד לך, לא יודע איך להשתחרר ממילואים, ולשמחתי אני בחיים לא אצטרך לגלות כי אני גם לא אתגייס.

    #138164 הגב
    Anonymous
    חבר

    קודם כל, משתתף בצערך שביזבזת 3 שנים…
     תבוא אל הקב"ן ותגיד לו שיש לך סיוטים וכל מיני דברים כאלה… הזיות… תמציא סיפור שפעם כמעט פגעת בילד שלך כי היית באקסטזה ששמעת איזה צמיג מתפוצץ וחשבת זה תותח או משהו… לא יודע.
    הוא יקשר את זה לסכיזופרניה, ולכן צריך לשים לב טוב טוב למה שאתה אומר… אם אתה תבוא אליו ותראה סימנים ממש חמורים הוא ינסה להמליץ לך על תרופות (שאתה ממש לא רוצה ולא צריך). תנסה לעשות את זה בעדינות, שלא יחשוב שזה יותר מדי חמור, אבל מספיק חמור כדי שתקבל פטור ממילואים…
    זה משאני מציע, כמובן אין לי אף ידע איך להשתחרר אחרי צבא.
    אני השתחררתי לפני שהתגייסתי מפרופיל 21 על דכאון… תנסה להסתכל באתר, ותחכה למנהל שאולי יביא כמה רעיונות… בא לי קבנוס2008-2-5 16:52:43

    #138174 הגב
    Anonymous
    חבר

    למישהו אבל יש אינפורמציה מהסוג: באיזה שלב באים לחפש אותי בבית? מתי מוצאים עלי צו איסור יציאה מהארץ? כמה רחוק הולכים כדי לאתר אותי (אם למשל אני אשכור דירה במקום אחר ויחליף מספר טלפון) כל הקב"ן זה לא בשבילי, אני לא יותר מידי איש של הצגות. מה שחשוב לי בנתיים זה לסיים 4 שנות לימוד מבלי שיציקו לי, אחר כך נראה…..

    #138182 הגב
    Anonymous
    חבר

    שמע אחי אני בדיוק באותה סיטואציה.אני החלטתי לצאת על דכאון.הם דחו לי כבר אימון אחד אחרי שפסיכיאטר פרטי המליץ לשחרר אותי ויש לי תור לקב"ן.אתה יכול לקרוא את המסמך טרגט 21 שהמצא באתר שם מפורט בדיוק מה לעשות.לפי מה שהבנתי(כולל שיחות עם קצינות קישור) אם אתה עריק אז אתה עובר לטיפול משטרה צבאית אחרי תקופה מסויימת. הסכנה הגדולה היא תיק פלילי אחרי היעדרות של משהו כמו שנה ויותר.הבנתי שיש למשטרה צבאית בלשים שיוכלו לאתר אותך איכשהוא.אני באמת ממליץ על הדרך הזו כי רק אז הם יבינו שזה רציני,במיוחד אם יש המלצה מפסיכיאטר אזרחי.אחרת זה כלא שגם יכול לפגוע לך בלימודים.לגבי הפרטים ששאלת,יש אתר http://www.army.co.il שם יש פורום עם עו"ד בענייני צבא,הם יענו לך על כל הנושאים האלה
     

    #138183 הגב
    Anonymous
    חבר

    לא לענות לטלפונים ושיגידו שאתה בחול זה לא מספיק. אתה כנראה תצטרך להוכיח דרך כרטיס שלא היית פה כבר כשנשלח הצו. מהיום שאתה לא מתייצב לצו, אחרי 45 יום אתה מוגדר עריק, מדווחים אותך למשטרה צבאית, והם מעדכנים במחשבי המשטרה, כולל משטרת הגבולות. פעם המשטרה הרגילה לא היתה יודעת מי עריק ומי לא אז קל היה להעלם לשנים (פעם בכמה שנים לוכדי עריקים באים לכתובת שרשומה להם בטפסים של הצבא ומחפשים אותך וזהו). עכשיו שגם במחשבי המשטרה מעודכן אז כל היתקלות שלך עם משטרה, כולל עבירת תנועה, עלולה להביא למעצרך. אתה יכול לנסות להתחמק מהם 3 שנים אבל אתה מסתכן בכך שאם יתפסו אותך תוך כדי הלימודים זה עלול לקחת זמן עד שתשתחרר ועלול מאוד לשבש לך את הלימודים. חשוב שלא תגיד להם שאתה סטודנט כי על סטודנטים הם משתינים הכי הרבה. לדעתי הכי כדאי לך להתארגן על שחרור בהקדם, ואם בכל זאת מגיע המילואים האלה, לצאת מהם נקודתית ולהמשיך את תהליך השחרור. לצאת ממילואים ספציפיים זה פחות אני מבין, אבל למידעתי זה אפשרי בכל מיני
    נסיבות כמו נסיעה חשובה לחול (תצטרך להראות להם כרטיס), כמו אירוע משפחתי
    חשוב, כמו שצריך לטפל במישהו ורק אתה יכול, כמו להוציא גימלים בתחילת
    המילואים (לא תמיד זה מספיק). כדי להשתחרר ממילואים, בדיוק כמו בסדיר, אין לך הרבה אופציות, זה או רפואי (פיזי או קבן) או אי התאמה (שזה לשבת בכלא לכמה חודשים) או מצפון שזה ליודעי חן בלבד. אז תחליט על אופציה ונוכל לענות לך על מה עושים בה.

    #138213 הגב
    Anonymous
    חבר

    טוב אחי אז אתה יכול לתת לי יותר בפרטים על יציאה רפואית? איזה אופציוטת יש? אני ברוך השם אין לי שום דבר והם יודעים את זה לצערי. אישור מחלה למשל אם אני מתחיל את זה שבוע לפני המילואים יכול להיות תקף?

    #138222 הגב
    Anonymous
    חבר

    רפואי פיזי זה כמעט בלתי אפשרי להשתחרר עליו אלא אם כן יש לך בעיה מאובחנת שהיא מספיק חמורה (למשל מום בלב, למשל לחץ דם מאוד מאוד גבוה). רפואי נפשי זה הרבה יותר סובייקטיבי, ובעיות נפשיות זה משהו שיש לכולם במידה כזו או אחרת, ואז זה שאלה של מידה, וגם מידה קשה להעריך. הרבה אנשים מגלים שאתה לא צריך להיות פסיכופת עם הזיות בשביל להשתחרר מהצבא, שמה שהם חשבו שהן בעיות יחסית רגילות (והן באמת יחסית רגילות) מספקות כדי להשתחרר. מה שמשנה לגבי אישור מחלה זה לא ממתי אלא האם הוא נופל על הימים של המילואים, לפחות ההתחלה.

    #138244 הגב
    Anonymous
    חבר

    אוקי אז דוקם כל אחי אתה אומר שאם אני הולך לרופא משפחה יום לפני הצו והוא נותן לי ימי מחלה אז זה תקף למילואים?
    ושחרור על נפשי כמו שאתה אומר, איזה אסטרטגיה אתה ממליץ לי והאם ללכת ישר לקב"ן או שאני צריך להתחיל באזרחות. כמו כן איך אני מורגן לעצמי כבר עכשיו פגישה עם הקב"ן? כלומר מהי הפרוצדורה לזה?
    תודה אחי מראש….אתה ממש עוזר לי פה….

    #138252 הגב
    Anonymous
    חבר

    אל תגיד שום דבר שיכולים לקשר לסכיזופרניה פסיכוזה חוסר קשר למציאות זה כבר יכול ליגרום כמה בעיות בעיקר רישיון אתה יודע מופז עם השטויות שלו

    #138259 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז אחינו, מה כן להגיד? אין שמץ….בחיים לא היה לי קשר לקב"ן. ואיך אני מארגן פגישה עם הבן זונה?

    #138260 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה צריך לדעת לשקר אחי…
     
    מה הוא בינתיים יודע עליך? (אם בכלל)… ככל שהוא יודע פחות עליך יהיה לך יותר קל לשקר.   תבחר מחלת נפש כלשהי, לא סכיזופרניה… ותתנהג בהתאם לתסמינים שלה. תוכל למצוא את התסמינים באתר.
    אני ממליץ שפשוט תלך על דכאון

    #138270 הגב
    Anonymous
    חבר

    ימי מחלה מרופא זה לא מספיק. אתה אמור להגיע למרפאה איזורית ושרופא מהצבא יבדוק אותך ויאשר לך גימלים. אלא אם כן זו בעיה שלא מאפשרת לך לצאת מהבית בכלל ואז תוכל לבקש ממישהו שיפקסס ליחידה את הימי מחלה ולקוות לטוב. 

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
מענה ל־צו מילואים…מבקש יעוץ
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו