אין מענה בלשכות הגיוס

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102852 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום לכולםאני מנסה להתקשר ללשכת הגיוס שלי כדי להודיע על פקס ששלחתי, ויש צליל שהקו תפוס, ללא מזכירה או אפשרות להמתין עד שהקו יתפנה.הקשרתי למרכז מידע למתגייסים ואמרו לי שהרבה מתלוננים על זה.מישהו יודע על זה משהו? האם יש מספר אחר שאפשר להתקשר אליו, או שמישהו יודע מתי הקו יחזור להיות זמין?תודה.עריכה: כנראה שהקו עובד אבל המרכזיה ששמה את מי שמתקשר בהמתנה לא. אז אם מתקשרים כשהקו פנוי זה עובד ואם לא אז יש צליל של ניתוק. אישית הצלחתי לתפוס אותם פעם אחת אחרי די הרבה ניסיונות.עריכה 2: תפסתי אותם שוב ואמרו לי שצריך לאשר הגעה בפקס של המסמך ששלחתי לאחר 24 שעות. זה ניסיון למרוח אותי? אני שואל אתכם כי יש לי חודש וחצי שיקבעו לי תור לקב"ן עד שאני מתגייס וחשוב לי שזה יקרה לפני שאני מגיע לבקו"ם, אז אם אתם יכולים לתת לי טיפים מה להגיד להם כדי שיזרזו את העניינים זה יהיה מצויין.
    תום2008-2-4 10:9:58

    #138141 הגב
    Anonymous
    חבר

    מורחים אותך אחי.. פקס הם תוך דקה יודעים שהוא מגיע מנסיון..
    לצערי גם אותי מרחו שבועיים לפני גיוס שרציתי קב"ן בלשכה .. זה היה פשוט מגעיל

    #138142 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז מה עשית בסוף? הגעת לבקו"ם ודרשת קב"ן? פשוט אני אשמח אם תיתן לי קצת טיפים בקשר לאיך מתנהגים במצב כזה כי יש מצב שאני אגיע לזה אם יצליחו למרוח אותי חודש וחצי.

    #138143 הגב
    Anonymous
    חבר

    הפקסים מגיעים אליהם והם גם מקבלים בהם.. השאלה היא רק כמה זמן זה לוקח

    #138145 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote תום:

    אז מה עשית בסוף? הגעת לבקו"ם ודרשת קב"ן? פשוט אני אשמח אם תיתן לי קצת טיפים בקשר לאיך מתנהגים במצב כזה כי יש מצב שאני אגיע לזה אם יצליחו למרוח אותי חודש וחצי.

    כל יום פשוט דאגתי לשלוח שוב ושוב ולהתקשר.. והתגובה הייתה "זה בטיפול , ואני מודעים לתאריך הגיוס"
    ארבעה ימים לפני הגיוס התקשרו ואמרו לאמא שלי "אין כזה דבר קב"ן בלשכת גיוס.. ושאני אדאג לראות אחד רק בבק"ום.." שזה שקר מוחלט.. למרות ששלחתי להם מכתב עם הפנייה למיון יחד עם מכתב מפסיכיאטר מומחה עם המלצה ל21 על אישיות מופנמת.
    ומה עשיתי? לא יכלתי לעמוד בלחץ , לחצים בחזה שלשולים וכאבי בטן חדים.. הלכתי לרופא ביום גיוס ( אתמול.. 03.02.08) והעברתי להם בפקס את מצבי+תעודת מחלה. אני כרגע מחכה לתשובה..
    מקווה מאוד שידחו תגיוס בהרבה זמן ואז אני אוכל שוב לבקש לראות קב"ן בלשכת גיוס ולא בבק"וםjggabbay2008-2-4 13:23:57

    #138147 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז לא התייצבת לגיוס? זה לא אמור לגרום לך להכנס לכלא או משהו?והאם באמת היו לך את כל הדברים האלה? כלומר לא שאני מזלזל אבל גם אם אני אהיה מאוד לחוץ אני חושב שזה לא יתבטא אצלי בדברים פיזיים.. אולי ברעידות, אבל זה משהו שאני יכול לבוא איתו לרופא אזרחי ולהגיד לו שיש לי רעידות אז שירשום לי את זה ושאני בלחץ מהצבא כדי שידחו לי את השירות?גם אם כן אז אני מפחד שהרעידות יפסיקו כשאני אגיע לרופא או משהו ואז זה יראה כאילו אני מבלף

    #138149 הגב
    Anonymous
    חבר

    לצערי הרב הכל אמיתי.. אני לא אוכל ישן מתפקד בקושי ומרגיש כל כך כל כך רע.. יש לי סיוטים בלילה על הצבא.. גם שאני מותש כי אני לא ישן ואני שם את הראש ל10-15 דקות אני חולם על הצבא זה משהו מפחיד זה פשוט לא עוזב אותי.. אני פשוט לא מסוגל יותר..
    ואני לא אמור להיכנס לכלא אני לא נפקד.. אני שלחתי להם תעודת מחלה.. זה אומר שיצתרכו לשבץ אותי בתאריך גיוס אחר..  

    #138150 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז כל עוד אתה לא חייל, כלומר אם אתה מלש"ב או אם אתה אחד שמגיע לבקו"ם ביום הגיוס שלו, כל עוד לא עברת את השרשרת חיול אין מצב ששמים אותך בכלא? מקסימום במעצר לכמה ימים?בכל מקרה בקשר למקרה שלך, אתה תשכח מכל זה עוד מעט וזה יהיה מאחוריך אז תתעודד. תחשוב שיש אנשים שמנסים להשתחרר בתור חיילים וצריכים לשבת בכלא חודשים, אנחנו יחסית במצב מצויין.רציתי לשאול אתכם בקשר ללשכת גיוס – היום התקשרתי כאמור והיא אמרה לי שלוקח 24 שעות עד לקבלת פקס. אם אני מתקשר מחר והיא אומרת שהפקס לא הגיע ושאני צריך לשלוח ולחכות עוד 24 שעות, יש לי משהו להגיד? שווה לי לריב איתה ולהגיד לה "לא נכון, זה מגיע מייד, לכי תבדקי שניה" וזה עד שהיא מסכימה?

    #138221 הגב
    Anonymous
    חבר

    היום דחו לי את הגיוס בשבועיים – זה קשור לזה ששלחתי מכתב המלצה מפסיכיאטר או שאין מצב?

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־אין מענה בלשכות הגיוס
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו