שאלה כללית עם הקדמה ארוכה =]

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים שאלה כללית עם הקדמה ארוכה =]

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102830 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני בצבא כבר חצי שנה.. ג'ובניק(בגלל קשיי הסתגלות לבסיס סגור פרופיל 45).
    יש לי פחד משמירות ולישון מחוץ לבסיס ודברים כאלה(אני לא ממש גאה בזה..) הפחד שלי התעורר שוב פתאום כאשר רצו שאעשה אבט"ש איפשהו בעוטף עזה.. התחלתי להכנס לסרטים והכל והקב"נית אמרה לי שאני לא מתאים לצבא ושעדיף לשחרר אותי. עכשיו אני מאוד רוצה לצאת מהצבא אבל הבעיה היא בהורים שלי.. קראתי את המדריך לקבניסט(שאגב מעולה ואני ממליץ אותו לאנשים חח) ואחרי מלא נסיונות לשכנועים של ההורים שלי אני עדיין לא מצליח לגרום להם להבין שהצבא או אי עשייתו ליתר דיוק לא יגרום לי נזק ממשי לעתיד (אמרתי גם לאימי שאני מהווה סכנה גדולה יותר לעצמי בתוך הצבא ושעדיף לה בן שמח בלי צבא מאשר בן דיכאוני בתוך צבא) ושאולי יהיו פה ושם אנשים שזה יפריע להם אבל לי זה לא משנה כי אני במילא רוצה לעסוק במשהו מאוד ספציפי(וטרינריה) שלמיטב הבנתי הצבא הוא לא גורם לקבלתי..ההורים שלי לא מוכנים לשמוע שאני לא אעשה צבא בגלל שהם באמת חוששים לעתידי וזה לא בגלל שהם רוצים שאני אעשה צבא אמא שלי אמרה לי מלא פעמים שלא אכפת לה מהצבא אבל חייבים כי בלי זה יהיו לי פחות זכויות במדינה או משהו כי תכל'ס ככה טחנו להם ת'שכל.. אבל היום היא באה אלי עם דוגמא רצינית וממשית שדיי הטרידה אותי. היא אמרהלי שגיס שלי מכיוון שלא סיים שירות מלא ויצא באיזשהו שלב מהצבא הגיש בקשה למשכנתא ונאמר לו בבנק שבגלל שהוא לא סיים שירות צבאי מלא אז הוא מקבל משכנתא קטנה יותר.. איך אפשר להסביר את הדבר הזה?? כי אני מאוד רוצה לצאת אבל לא על חשבון העתיד שלי כי יש לי תוכניות גדולות לעצמי ואני חושש מזה מאוד (ד"א אני מאוד בעייתי עם ההרגשה שהצבא מבזבז לי 3 שנים קריטיות וחשובות מהחיים במיוחד שאני כלומניק בצבא..)
                                                תודה מראש על כל העזרה והתשובות שאקבל

    #137949 הגב
    Anonymous
    חבר

    2 המלצות לי אלייך
    1. תלך לקב"ן [במידה והוא נחמד] ותבקש שיזמן את ההורים שלך ויסביר להם את המצב וההשלכות ויתמוך בך מולם. זאת אומרת שיסביר להם את סיבות השחרור והכל.
    2. תוכל להראות את זה גם להורים שלך אם תרצה – תוכל להשתחרר מהצבא ולעשות שירות לאומי. שירות לאומי נותן לך את כל ההטבות והזכויות שניתנות לחיילים משוחררים לפי חוק קליטת חיילים משוחררים (מס הכנסה, משרד השיכון, הקטע עם המשכנתא כפי שהזכרת, וגם תקבל מענק כפי שאתה צריך לקבל בצבא).
    בשירות לאומי, אגב, בגלל שראיתי שזה קשור – תוכל לעשות שירות לאומי במרכזים של בעלי חיים

    #137952 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני מציע שתקרא את ההסבר בהודעת הפתיחה לגבי משכנתא. 

    #137982 הגב
    Anonymous
    חבר

    אבל שתבינו שבמקרה של גיס שלי הוא השתחרר אחרי שנתיים ומשו בצבא ושיחררו אותי כי הוא נפצע.. אז זה מסקרן אותי למה הוא אמרו לו שהוא זכאי למשכנתא נמוכה יותר כי הוא לא סיים שרות…

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־שאלה כללית עם הקדמה ארוכה =]
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו