שאלה לגבי גימלים נפשיים.

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102825 הגב
    Anonymous
    חבר

    האם אני יכול לבקש מהקב"ן גימלים נפשייםהרעיון הוא כזה : רע לי מאוד בבסיס , לא מצליח להרדם וכו'.אזרתי הרבה אומץ כדי להחליט לגשת לקב"ן (על בעיות אמיתיות( , אני רוצה פשוט להגיד לו בפנים "תן לי גימלים , אני חושב שמגיע לי". זה יעבוד ?

    #137882 הגב
    Anonymous
    חבר

    תיקח את מה שאני אומר בעירבון מוגבל, אבל אני מנחש שבתור כלל, עדיף ללכת עם הצבא בגישה כאילו הם רובוטים – תנסה לחפש מידע על מה צריך להגיד לכל אחד שם כדי לקבל כל דבר ולך על זה. אם תפנה לרגשות שלהם ("אני חושב שמגיע לי") יכול להיות שיעבוד אבל יכול להיות שלא, תלוי בהם, ועד כמה שהבנתי לרובם שם לא ממש אכפת מרגשות של חיילים.

    #137883 הגב
    Anonymous
    חבר

    אבל קב"ן = קצין בריאות הנפש , ועד כמה שידוע לי , נפש == רגשות , לא ?

    #137892 הגב
    Anonymous
    חבר

    לא . אל תגיד לו את זה. המשפט הזה מאוד הססני ולא בטוח בעצמו, וקב"נים מיומנים בלקלוט את זה. דבר נוסף, במקום להציג את קבלת הגימלים בחיוב , אתה יכול להגיד "רע לי/אני סובל אני חייב להיות בבית" . כלומר שהגימלים באים ממקום שרע לך , שלא טוב לך, ולא מתוך זה ש"אני חושב שמגיע לי גימלים כי אז אני ארגיש יותר טוב" . קב"נים מתמחים בזה וזה העבודה שלהם. אם אתה אומר שרע לך ויש לך מספיק בעיות (הן שקשורות לצבא והן שקשורות לאזרחות) פשוט תהיה כנה תשפוך אותם , ותקצין במעט.

    #137900 הגב
    Anonymous
    חבר

    לא קריטי , אני יכול לסבול עוד טיפה.השאלה היא אם הייתה לי בעיה שהסתרתי בכדי להתגייסועכשיו אני מרגיש שזה חזק ממני ואני לא יכול לשלוט על זה יותר ,1. זה חייב להתקשר לדיכאון ? כי זה לא ממש…2. אכפת להם רק אם אני משדר רצון להתאבד ? אם אני סתם סובל עד רמה של עינויזה לא מזיז להם ?

    #137903 הגב
    Anonymous
    חבר

    התפקיד של הקב"ן זה לאבחן..התפקיד שלך זה לגרום לו לאבחן מה שאתה תרצה וכך אתה צריך להתנהג!!

    #137909 הגב
    Anonymous
    חבר

    הצבא לא מקבל שום טענה של אני חושב שמגיע לי.. הרי מלכתחילה אף אחד לא שואל אותך אם אתה רוצה להתגייס אז בטח שלא שואלים אותך מה אתה חושב שמגיע לך.. אני יכולה להמליץ לך לבקש לפגוש את ד"ר גלינה משהו בברה"ן.. היא חמודה מאוד לפי מה ששמעתי (שני חיילים שמשרתים איתי הולכים אליה קבוע והיא שונאת צבא ונותנת גימלים והיא נחמדה ומבינה.. אם זה עוזר לך.. תספר לה הכל, תהיה כנה ואני חושבת שהיא תתן לך גימלים.. אבל אל תתפוס אותי במילה.. זה מה ששמעתי..

    #137910 הגב
    Anonymous
    חבר

    תחשוב שכמול יש בערך עוד 34895398459834598 אנשים
    אמנם אצלך זה אמיתי, אבל הקב"ן לא תמיד יודע אצל מי זה אמיתי ואצל מי זה לא.
    אני אתן לך עצה – קב"ן נותן גימלים נפשיים כשהוא חושב שהחייל נמצא במצב נפשי די קשה והוא לא מוכן שהוא יחזור לסביבה הצבאית שם התגברה הבעיה. לכן הוא נותן כמה ימי מנוחה ואז אתה חוזר אל הקב"ן לראות אם יש שיפור.
    תוכל להגיד שהגעת ממש לשיא מבחינת ההרגשה שלך. יש לך הרבה חרדות, תוכל להגיד שהיו הרבה אירועים לאחרונה בחייך שעירערו אותך (פרידה מחברה, ריב עם אההורים.. כל מיני כאלה).

    #137940 הגב
    Anonymous
    חבר

    פשוט להחמיר מצב כמה שיותר.. עד לשלבי התמוטטות, בכי, יציאה משפיותצריך לשחק אותה זה הכל

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־שאלה לגבי גימלים נפשיים.
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו