חברים יקרים כנסו בבקשה!

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102676 הגב
    Anonymous
    חבר

    בוא נסכם את כל מה שאומרים פה כך:
    ללא ספק שירות לאומי הוא חשוב אפילו יותר ממה שהרבה חיילים "תורמים"בצבא !אין ספק בזה! אין ספק לדעתי שמי שעשה 3 שנות שירות למען המדינה זה חשוב גם כן!(גם אם הוא היה חייל זוטר). 
    המילה לתרום בכל דרך שהיא,ולא להשתמט מהתרומה היא בעל ערך מכובד באשר הוא!
    וגם מי שלא עשה צבא אני מדגיש מבחינה רפואית/נפשית/ת"ש/משפחתית אבל בעל סיבה מוצדקת אני בטוח שיוכל לתרום בכל דרך אחרת למדינה,לאזרחיה,או למי שנזקק לכך! ולא בגלל התירוץ:לא בא לי לעשות צבא כי אין בשביל מי ולמה שאני אבזבז 3 שנים מהחיים שלי בשביל מישו פה! כי אנשים כאלה זה אנשים שבאמת לא שווים את החיים פה במדינה!ומי שלא טוב לא פה בגלל כל החוקים ה"מקשים" רשאי לעזוב כל עוד הוא חפץ לכך!
    אני בטוח שבמדינות אחרות "ישמחו" לקלוט יהודים מישראל !כי האהבה אלינו בעולם היא פשוט שופעת!
    אז תהנו לכם ומי שלא חשב אפילו על לתרום קצת לכל דבר שקשור טיפה למדינה שיתחיל לחשוב כי המחשבה הבאה שלו תיהיה ההפך מלתרום -לעשוק!
     

    #136944 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני תרמתי את שלי למדינה, חסכתי לצבא, למדינה ולמשלמי המיסים את הכסף בזה שיצאתי מהתפקיד המיותר והמבזבוז ששמו אותי בצבא. הכל מתוך ציונות ואהבת המולדת.
    אני מסכים איתך, כל האלו שעושקים את המדינה ומבזבזים את כספי משלמי המיסים, כמו אנשי הקבע ורוב רובם של הג'ובניקים, אותם באמת צריך לזרוק מהמדינה. פשוט בושה שהם גונבים את הכספים שלנו
    אני שמח שהגענו סוף סוף להסכמה, אני ואתה צריכים להקים תנועה ביחד

    #136952 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני לא חושב שלהיות חייל זוטר בתפקידים מסויימים זה תורם, זה כן משרת כמו שכתבת.. אין לי מושג מה זה משרת אבל זה משרת, זה לא תורם זה די בטוח.
    חוץ מזה אני לא מבין למה כל כך חשוב לתרום שלוש שנים, כלומר למה אתה מתעקש על זה.
    אם בנאדם יוצא למעגל העבודה ונותן חלק מההכנסות שלו בתור מיסים (חוץ מזה שהוא מבצע עבודה – מה שמעלה את ערך המדינה לפי הראייה שלך) – אז הוא תורם מספיק.
    כל שאר צורות התרומה הם כבר עניין מאוד סובייקטיבי. זה לא שיש לי בעיה מהותית איתן, פשוט ניתן להתוכח.

    #136955 הגב
    Anonymous
    חבר

    1. לתרום, לתרום, לתרום- מי אתה בכלל שתכפה על אנשים לתרום. תרומה עושים מרצון ולא בכפיה. (וואוו, רעיון חדש לסלוגן חדש: "שירות עושים באהבה או לא עושים בכלל")2. לגבי קליטה במקומות אחרים:לומר לך את האמת, כאן בניו-יורק דווקא די אוהבים אותי, אני חושב שנקלטתי די טוב כאן. תודה על הדאגה הכנה!3. עיין ערך 1.

    #136958 הגב
    Anonymous
    חבר

    ועכשיו תורי לשאלות :למה אתה נטפל דווקא לאלה שלא מעוניינים לשרת ? האם באותה צורה אתה מטיף כנגד רציחות, אלימות ואונס? חבל שהבז התקשורתי סובב דווקא נגד סרבנות, ולא עוסקים בדברים שהרבה יותר חשובים לשמירה על המולדת . בשביל מה צריך חייל זוטר?בשביל מה צריך ש-10 חיילים יעשו עבודה שחייל אחד יעשה?מה ההיגיון פה? אני מניח שאם אתה היית בעל עסק של מכולת קטנה, לדוגמא, היית מעסיק קופאי אחד, ולא עשרה.אתה בטח הולך לזרוק את המשפט "מה לעשות, זה החוק.." אז קודם כל – יש מה לעשות. אפשר להתנגד לכפיה הזאת .דבר שני, גם את החוק אפשר לכופף, ומטבע האדם בכלל ומטבעך- אני מניח שעברת על אחד החוקים [צריבת מוזיקה, חציה באור אדום, וכ'ו] .מיותר לציין שאיך שחברי הפורם יוצאים ומקבלים פטור משירות הביטחון זה בדרכים חוקיות בלבד. לא רציחות ולא איומים. בדרכים חוקיות.

    #136962 הגב
    Anonymous
    חבר

    במדינה דמוקרטית אין שום "חוק" נגד להיות מניאק. ואין חוק נגד להיות חרא של בן אדם. אם מישהו אומר לבחורה שהוא אוהב אותה רק בשביל לשכב איתה ואז זורק אותה ביומולדת שלה במייל, הוא מניאק אבל הוא לא עובר על שום חוק. אם הוא שוכב עם בחורה נגד הסכמתה אז הוא פושע. כרגע אין שון חוק שחובה על מי שקיבל פטור רפואי או נפשי מהצבא לעשות שירות לאומי. יש אנשים שתומכים בלחוקק חוק כזה? סבבה. תפעילו לחץ ציבורי על חברי הכנסת, תעשו קמפיינים.אבל זה לא מה שאתם עושים. אתם מנסים להעביר חוקים הזויים במקום החוק הפשוט הזה. חוקים של עונשים לאנשים שלא עברו על שום חוק. נניח לרגע שמי שלא מתנדב לשנת שירות או שירות לאומי הוא מניאק אגואיסט. בסדר, פושע הוא לא, כי אין שום חוק שמחייב אותו. לחוקק חוקים ש"מענישים" בן אדם כזה (אפילו לא בכלא, אלא בדרכים הזויות) זה לא דמוקרטי. אי אפשר להעניש מישהו כי הוא "אגואיסט" אם הוא לא עבר על שום חוק. אני רוצה להעניש את כל האנשים שרואים ספורט ושהקבוצה שלהם מפסידה הם מוציאים את הכעס על מי שלידם.  אני רוצה להוציא חוק נגד אנשים שלא מוכנים לעשות כלים והשותפים שלהם צריכים. אי אפשר, הדמוקרטיה לא עובדת ככה. אין חוק נגד להיות מניאק אגואיסט.

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
מענה ל־חברים יקרים כנסו בבקשה!
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו