ועדת שבצ"ר

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102124 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום.
    יש לי בתחילת החודש הבא וועדת שבצ"ר עם הקפ"סית, מפקד הגף הראשי ומישהו מהמשפחה שלי ואני רוצה לדעת מה בדיוק לעשות בפגישה הזאת כדי שאוכל לעבור לקרייה…אני משרת בצריפין ואני מעוניין לעבור לקרייה והוועדה הזאת אמורה להחליט את עתידי. מה אני אמור לעשות בדיוק בפגישה הזאת על מנת שיעבירו אותי משם?

    #133166 הגב
    Anonymous
    חבר

    כדי שיעבירו אותך משם – צריך לשכנע אותם שאתה לא יכול להישאר במקום הנוכחי (סיבות רפואיות, חברתיות, פסיכולוגיות – מה שזה לא יהיה, רק שיהיה משכנע). זה עניין של שיקול דעת שלהם, כמובן. אף אחד לא מבטיח שתצליח. כדי להגיע לקריה דווקא? זה בכלל לא הם שיחליטו. זו החלטה שיקבלו במקום אחר לגמרי, אחרי שתצא מהיחידה הזו. אין לך דרך להשפיע על ההחלטה הזו. אם אכן ישלחו אותך לקריה – תגיד תודה לפורטונה, אלת המזל.

    #133214 הגב
    Anonymous
    חבר

    השאלה למה אתה רוצה לעבור לקריה?אם אתה מחפש תנאים של יומיות וכאלה אז יש את זה בעוד מקומות…אם זה בגלל תפקיד מסוים אז אתה יכול להגיד להם שאתה רוצה להיות בתפקיד כזה ויש אותו רק שם.מעבר לזה שאם הסיבה שאתה רוצה לעבור היא חברתית (כלומר זה אחד הסיבות שאמרת להם שאתה רוצה לעבור בסיס) אז אתה יכול להגיד שיש לך המון חברים בקריה ורק שם תרגיש שאתה בסביבה תומכת שתאכל להישתלב בה כראוי.האם זה באמת יעזור? והאם באמת תוצב שם? לא יודע… אבל לנסות אף פעם לא מזיק..

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־ועדת שבצ"ר
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו