מתגייס 7 באוקטובר – רוצה לקבל פטור

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים מתגייס 7 באוקטובר – רוצה לקבל פטור

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102032 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום רב לכולם!שמי קובי, אני בן 18 ואני מתגייס בעוד 13 יום – 7 באוקטובר. עד אכשיו רציתי לקבל פטור דרך סרבנות מצפונית – פציפיזם, אבל רק אכשיו הבנתי שיצתרך להעביר 1-2 חודש בכלא, ואני לא רוצה ללכת לכלא כשלא עסיתי שום דבר רע אני רוצה לקבל פטור דרך פרופיל 21, כי קראתי שיש יותר סיכויים להצליח ופחות סיכויים לשבת בכלא. קראתי הרבה על הנושא, ובחרתי בדרך של דיכאון – כי אני באמת קרוב למצב הזה. אני יודע איך להתנהג לפני קב"ן או רופא, אבל אין לי מוסג מה אני צריך לעסות כדי לפגוש קב"ן ביום הגיוס למשל. גם, אני לא יודע אם הוא לא יעמין לי ואשלך אותי לשרת, או אם הוא יקבע פגישה נוספת – האם עד הפגישה הצתרך לשרת? ואם הוא ישלך אותי לפסיכיאטר או לועדה רפואית, האם יפגש איתם מיד או יצתרך לשרת עד יום הפגישה? תסבירו לי בבקשה על ה תהליך, אני לא יודע מה לצפות תודא רבה!

    #132640 הגב
    Anonymous
    חבר

    עדיף תמיד לבקש קב"ן עוד לפני יום הגיוס, אבל אם אתה מגיע ליום המיוחל ולא נקטת צעדים מראש, אתה פשוט מתחיל לעשות בלאגן קצת. אני לפחות ירדתי מהאוטובוס וניגשתי לחיילת הראשונה שראיתי ואמרתי לה 'שמעי, אני לא מוכנה להתחייל. תפני אותי למי שצריך'. יזיינו לך תשכללל יביאו לך קצין מיון שישאל אותך למה אתה לא רוצה לשרת, תשחק אותי מדוכא כל הזמן ובתקש לראות קב"ן. יגידו לך שאתה צריך קודם להתחייל ואז יתנו לך קב"ן, תגיד להם שאתה לא קונה את זה ושמותר לך לראות קב"ן גם לפני החיול. לי לפחות כבר באותו יום ההביאו קב"ן ותוך כמה ימים הייתי בחוץ… רוב הסיכויים שאחרי פגישה עם קב"ן תקבל פס הביתה, עם תאריך זימון לפגישה הבאה עם הקב"ן. בכל אופן, בשביל לראות קב"ן, צריך רק לבקש. זה לא כזה סיפור. אם יגידו לך "תספר לי מה קרה אני יכול להפנות אותך לקב"ן" תגיד שזה אישי, אל תדבר עם אף אחד.בהצלחה !

    #132642 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה רבה לך על התגובה! שפכת קצת אור על העניין שחשוך בשבילי!שאלה – אני יכול לראות קב"ן עוד לפני הגעה לבקו"ם, כלומר עוד בתל השומר?

    #132644 הגב
    Anonymous
    חבר

    למרות שיש קבנ"ים בלשכת גיוס, מאוד לא סביר שיתנו לך לראות אותם. אם "תסרב" לעלות על האוטובוס לבקו"ם אז אף אחד לא ישים עלייך, ורק ירשמו שאתה נפקד. אז עדיף לעלות לאוטובוס לבקו"ם, ומרגע שירדת להגיד ל"אחראי" הראשון שתראה שאתה לא מוכן להתחייל ושאתה רוצה לראות קב"ן, ושיפנו אותך למי שצריך.
    שים לב שלא צריך לבוא בקטע של "אני מסרב", אלא בקטע של "אני לא יכול, אני חייב לראות קב"ן". ישקרו לך בכל הכיוונים, יגידו שאין קב"ן וכו' וכו', והכי גרוע יגידו לך שתקבל קב"ן בטירונות. שקר וכזב! בשום פנים אל תעלה לאוטובוס לטירונות, כי שם כבר נתקעת ולא יטפלו בך.
    אל תשכח לקרוא את המדריך לפרופיל 21, שנמצא בקישורים.
    בהצלחה.

    #132922 הגב
    Anonymous
    חבר

    סוף-סוף הצלחתי להכנס לפורום (הקוד הדפוק לא עובד כלל)!תודה לכם על התגובות, עשיתי הכל כפי שאמרתם ובסוף רעיתי קב"ן! למרות ש4 חיילים שונים ניסו לשכנע אותי בדרכים שונים לעבור שרשרת חיול, אבל הלכתי עד הסוף. אחר כך לקחו אותי לקצינית מפחידה שבסוף שלחה אותי לקב"ן. הקב"נית שאלה כמה שאלות וקבע פגישה נוספת למחר אם ההורים ואם פסיכיאטר, ושלכה אותי הביתה. אני יכול לבוא רק אם אבי, אבל הוא לא דובר עברית כמעת, האם זה בסדר? ובפגישה הזאת אני פשות צריך להמשיך אם התנהגות דכאונית? דרך הגב אני קרוב לדכאון אחרי כל זיון המואח הזה ביום הגיוס .שאלה נוספת – האם זה סימן טוב שהקב"נית ביקשה שאני יתחייב לא לעשות שום דבר "שתותי" עד הפגישה הנוספת, או זה סתם קלישה?תודה!

    #132924 הגב
    Anonymous
    חבר

    כן… הייתה בעיה רצינית עם הטופס. עדיין הוא עושה קצת בעיות עם הקוד, אבל צריך פשוט לנסות פעמיים או שלוש, ואז זה עובד.לגבי הפגישה שלך עם הקב"נית – כן. עושה רושם שאתה בכיוון הנכון, במיוחד אם היא הזמינה הורים. אגב, לא מן הנמנע שתשמעו סיפורים על כמה קשים החיים עם פרופיל 21. הכל הפחדות (יש על זה הסבר ב-"מי מפחד מפרופיל 21?" בין הודעות הפתיחה).בהצלחה,סרגיי.

    #132925 הגב
    Anonymous
    חבר

    כן, קראתי כבר על הפרופיל 21, ואין לי שום בעיות עם זה אני אספר אחר כך איך הכל הלך תודה!

    #132942 הגב
    Anonymous
    חבר

    יש!!! עסיתי את זה!!! יש לי פטור!!!
    זה היה לא כל-כך קשה… באתי לפסיכיאטר אם אבי, הוא דיבר אם אבי ואחר כך איתי, ואחרי חצי שעה נתנו לי פטור!
    עסיתי הכל כפי שאמרתם וכפי שנאמר בתארגת 21, וקיבלתי תפטור!
    תודה רבה לכולכם על עזרתכם!!!

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מענה ל־מתגייס 7 באוקטובר – רוצה לקבל פטור
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו