עזרה בבקשה!

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #101880 הגב
    Anonymous
    חבר

    לפני קצת פחות משנה התייצבתי לצו ראשון, שם נקבע לי הפרופיל 82 ותאריך הגיוס- 18.11.07..
    אחרי שהפסיקו להגיע זימונים למודיעין, הבנתי שאני כנראה אלך לקרבי ושעשיתי טעות שלא "זייפתי" כמה בעיות רפואיות החלטתי לנסות להוריד פרופיל ל-64 [אני רוצה להתגייס!! רק לא לקרבי..].
    אז הלכתי לאורתופד והתלוננתי על כאבים בברכים ואחרי קצת פחות מחודש הייתי כבר בועדה רפואית בלשכ"ג שם הורידו לי פרופיל ל-72.
    שמחתי שהגעתי צעד אחד קרוב יותר לפרופיל המיוחל אבל עדין, אני נחשב כקרבי ונכון לעכשיו כנראה גם אתגייס לקרבי
    הלכתי שוב לרופא המשפחה והתלוננתי על כאבי ראש חוזרים [שבניגוד לכאבי ברכיים, אלה באמת נכונים וגם ציינתי אותם בבדיקות בצו הראשון], הוא נתן לי לעשות בדיקות כלליות, בדיקה אצל נוירולוג ובדיקה אצל רופאת עיניים, בכולם לא נמצא כלום, והומלץ לי לשתות הרבה ולקחת כדור מדי פעם.. [את התשובה הסופית קיבלתי היום]
    ועכשיו אני נואש! אני לא יודע מה לעשות, יש לי עוד קצת פחות מ4 חודשים עד הגיוס [חשבתי שזה מספיק זמן כדי להוריד פרופיל אבל עכשיו אני כבר לא יודע..] אני ממש לא רוצה להשתמט ולהוריד לפרופיל 21, אלא כולה ל-64.. לא נעים לי כבר מהרופא משפחה שאני מטריד, ואני מפחד שהוא יקלוט שזה הכל בנסיון להוריד פרופיל וידווח ללשכ"ג אומשו..
    מישהו יכול לייעץ לי מה לעשות?! איזה עוד בעיות אני יכול להמציא או מה לעשות בשביל להוריד פרופיל..
     
    תודה מראש
     

    #131593 הגב
    Anonymous
    חבר

    אולי על משהו נפשי אבל שלא יהיה רציני מדי כי יכולים גם לשחרר אותך לגמרי

    #131594 הגב
    Anonymous
    חבר

    כמו מה..?
    להגיד שבעקבות המלחמה האחרונה אני ממש מפחד ואני אקפא במקום בזמנים כאלה אם יהיו[אני גם תושב הצפון]?
    לא צריך המלצה קודם של פסיכיאטר/פסיכולוג [לוידע מה ההבדל] אזרחי?

    #131596 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה יכול להוריד ל-45 נפשי אבל אז תקבל תפקיד ממש מעפן, או שפשוט תסרב פינוי בבקו"ם אם יגידו לך שאתה הולך לקרבי.
     

    #131598 הגב
    Anonymous
    חבר

    סיפור שהיה כך היה..התגייסתי במרץ לקרבי וממש ממש לא רציתי להתגייס לקרבי.היה לי פרופיל 97 ולא ידעתי מה לעשותחודש לפני הגיוס הייתי ממש לחוץ לא ידעתי מה לעשות.. הגעתי למסקנה שאני צריך לעשות משהו בנידון.. מה שקרה , ביום גיוס אתה עובר שלב של תצהיר רפואי כזה.. אתה מקבל דף שאתה ממלא בו את כל הבעיות הרפואיות.. אם אין כמובן אתה מסמן בהכל אין אין..אני הייתי פרופיל 97 וזה היה מוזר אם אני יתחיל להמציא בעיות כבדות.. אז סימנתי כמובן שאין לי בעיות אבל.. הם משאירים לך מקום להערות, שאתה יכול להוסיף אם יש משהו שהוא לא רשום שם ואתה רוצה לספר להם..אז רשמתי להם שבמצבי לחץ אני נתקף בכאבי בטן עזים וזה קורה לעתים קרובות וזה קרה גם בעבר וגם בתקופת הבצפר, והייתי אצל רופא בעבר ולא מצאו מה הבעיה (כמובן שלא היה ולא נברא אבל זה פשוט בעיה שאי אפשר לעלות עליה), יש לך גם אפשרות לסמן בטופס הזה אם אתה רוצה לפגוש רופא, אני סימנתי שכן (וגם אתה כדאי שתסמן שכן)הרופא פוגש אותך חצי שעה אחרי זה בערך וקורא מה שרשמת ושואל על הבעיה שאלות בסיסיות בלבדואתה מספר לו בדיוק מה שרשמת! אני אמרתי שיש לי כאבי בטן ממש חזקים במצבי לחץ ונורא קשה לי לתפקד..הוספתי ואמרתי לו משהו שהמליצו לי, שבעבר הייתי במפגש עם פסיכולוג..אמרתי שזה יהה ממש מזמן ככה שאני לא ממש זוכר משהו..זהו, לא משהו קריטיהוא אמר שכנראה הבעיה היא בעיה פסיכולוגית והוא נתן לי הפניה לקבן במקום!אותו יום ראיתי קבן.. אתה לא צריך להמציא לו יותר מידי דברים, אחרי שיחה של 10 דקות יצאתי משם וחיכית בחוץ חצי שעה ואז הוא יצא ואמר לי שהוא מוציא אותי מקרבי..לא הורדת פרופיל לא כלום..רק קיבלתי קה"ס 41 שזה אומר שאתה לא תשרת בקרבי.. תאמין לי שזה היה מאד מאד מאד פשוט!ד"א.. חבר שלי עשה משהו דומה. בטופס הרפואי הוא מילא הכל שאין לו בעיות והכל, (אתה כמובן תמלא על כל הבעיות שכן יש לך, זה יכול גם לעזור) ופשוט ביקש לראות רופא..לרופא הוא סיפר שיש לו פחד ממסגרות סגורות ושנורא קשה לו לתפקד.גם הוא נשלח לקבן באותו יום וגם הוא יצא משם עם קה"ס 41..היום שנינו ג'ובניקים..אני אישית שוקל יציאה מהצבא, אבל הסיבות שלי רבות ומגוונות.בהצלחה!

    #131601 הגב
    Anonymous
    חבר

    וואלה לא ידעתי..
    תודה אחי נתת לי תקווה!

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
מענה ל־עזרה בבקשה!
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו