קבלה לאוניברסיטה עם פרופיל 21?

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים קבלה לאוניברסיטה עם פרופיל 21?

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #101799 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני יודע שהנושא הזה בטח נטחן פה מלא אבל אני עדיין לא כל כך בטוח לגבי התשובה.. אני רוצה את דעתכם פעם נוספת..אני כרגע שוקל לצאת מהצבא על 21 בגלל שאני פשוט לא מסוגל יותר, המצב שלי ממש נואש ואני בדכאון כל הזמן ואפילו בבית.. בכל מקרה חשבתי לצאת מהצבא ואחרי זה לנסות להתקבל לאוניברסיטת ת"א ללימודי מנהל עסקים… רציתי רק לדעת בוודאות האם לא תיהיה כל אפליה על רקע השירות הצבאי?רשום שהדרישות הם ציון פסיכומטרי של 600+ לפחות.. האם בנוסף לדרישות של הציונים והבגרויות וכדומה.. יש גם איזשהו ראיון שצריך לעבור? או אולי שאלון של קורות חיים שצריך לשלוח לפני הקבלה ?וגם למשל אם ניקח מצב שבו 2 אנשים מנסים להתקבל לפקולטה הזו שלשניהם ציון פסיכומטרי של 650 אבל אחד מהם עשה צבא והשני לא, ואין הרבה מקומות פנויים בפקולטה, האם יש מצב שיעדיפו את אחד ואת השני לא? או שהכל הכל מתבסס על ציונים וזהו?

    #131248 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote newg:

    אני יודע שהנושא הזה בטח נטחן פה מלא אבל אני עדיין לא כל כך בטוח לגבי התשובה.. אני רוצה את דעתכם פעם נוספת..

    אני כרגע שוקל לצאת מהצבא על 21 בגלל שאני פשוט לא מסוגל יותר, המצב שלי ממש נואש ואני בדכאון כל הזמן ואפילו בבית.. בכל מקרה חשבתי לצאת מהצבא ואחרי זה לנסות להתקבל לאוניברסיטת ת"א ללימודי מנהל עסקים… רציתי רק לדעת בוודאות האם לא תיהיה כל אפליה על רקע השירות הצבאי?
    רשום שהדרישות הם ציון פסיכומטרי של 600+ לפחות.. האם בנוסף לדרישות של הציונים והבגרויות וכדומה.. יש גם איזשהו ראיון שצריך לעבור? או אולי שאלון של קורות חיים שצריך לשלוח לפני הקבלה ?
    וגם למשל אם ניקח מצב שבו 2 אנשים מנסים להתקבל לפקולטה הזו שלשניהם ציון פסיכומטרי של 650 אבל אחד מהם עשה צבא והשני לא, ואין הרבה מקומות פנויים בפקולטה, האם יש מצב שיעדיפו את אחד ואת השני לא? או שהכל הכל מתבסס על ציונים וזהו?

    הכל זה ציונים וזהו מלבד לימודי רפואה, ששם אולי מראיין מורעל יכשיל אותך אם הוא לא יאהב את זה שלא שירתת בצבא, או אולי את זה שאתה נראה יותר טוב ממנו, איזו סיבה שבא לו כי בארץ החליטו לתת צ'ופר לרופאים לעתיד- מין "סלקציית סיירת מובחרת".
    מלבד לפקולטה ללימודי רפואה לא עוברים ראיון, ואתה כמובן יכול להתקבל לכל דבר על סמך הציונים, אולי אתה לא יודע אבל הרבה מאוד סטודנטים הם ערבים (גם סטודנטים לרפואה) והם כמובן לא עשו צבא וזה לא מנע מהם להתקבל.
    *ובנוסף- אין להם שום דרך לברר, והם לא יטרכו לברר אם אכן שירתת או לא שירתת בצבא.חברמפרופילאחר39263.8483564815

    #131250 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה רבה, בהחלט הקלה!אני אלך ואנסה בכל הכוח להוציא 21.

    #131253 הגב
    Anonymous
    חבר

    האמת, אני לא בטוח שזה נכון שרק ברפואה עוברים ראיון
    בכל מקרה, אני מיעץ לך להתקשר לפקולטה שבה אתה רוצה ללמוד ולשאול אם עוברים ראיון, גם אם עוברים אני מייעץ לך להתעלם מי זה כי לאף אחד לא אכפת מזה שיצאת על פרופיל 21 ומקסימום אתה יכול לשקר על הסיבה

    #131256 הגב
    Anonymous
    חבר

    אל תדאג אחי אם לא יקבלו אותך זה רק בגלל הציונים..
    אם יהיה ראיון אתה יכול להגיד שהשתחררת בגלל בעיה רפואית.. זרום עם הדימיון שלך
    בהצלחה

    #131272 הגב
    Anonymous
    חבר

    הפקולטות היחידות שעוברים בהן ראיון הן הפקולטות לרפואה וכו' (רפואת חירום גם למשל). זה כמובן לא אומר שאין לך סיכוי להתקבל אפילו ללימודי רפואה.. כמו שכבר אמרו מעליי יש מראיינים שבכלל לא ישאלו אותך על שירותך הצבאי ויש מראיינים מורעלים שישאלו ואם לא שירתת בסיירת מובחרת לא ירצו לקבל אותך. חוץ מזה אין לך מה לדאוג, לשום אוניברסיטה אין שום דרך לדעת מה עשית בצבא, כמה זמן שירתת ואם בכלל שירתת, זה גם ממש לא מעניין שום אוניברסיטה, מה שמעניין אותם זה נטו ציוני הבגרויות שלך והפסיכומטרי.
     
    בהצלחה!

    #131316 הגב
    Anonymous
    חבר

    *ובנוסף- אין להם שום דרך לברר, והם לא יטרכו לברר אם אכן שירתת או לא שירתת בצבא.
     
    זה בדוק ???

    #131330 הגב
    Anonymous
    חבר

    בדוק פרוק ונצור! לא מעניין אותם מה עשית בצבא.

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מענה ל־קבלה לאוניברסיטה עם פרופיל 21?
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו