תעזרו קצת

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #101612 הגב
    Anonymous
    חבר

    מחרתיים יש לי פגישה עם קב"ן. פגישה ראשונה, שלושה ימים לפני הגיוס, ז"א פגישה די גורלית וחשובה. כשהתקשרו אלי ואמרו לי שב-17 יש לי פגישה, לא אמרו באיזה שעה. האם כדאי להתקשר ולשאול על שעת הפגישה, או שלא צריכים את השעה המדוייקת ואפשר להגיע בשעות העבודה של לשכת הגיוס, ושם כבר יאמרו לי לחקות?עכשיו, אני התאמנתי קצת, וכל פעם יוצא לי דכאון על גבול עם פאניקה, ז"א אומרת תמיד איכשהו אני רואה את עצמי מתחיל לגמגם, נכנס לפאניקה וכל הזמן ממלמל משהו כמו "לא לא לא, רק לא זה". לא יודע, פשוט אין לי מושג איך להתחיל את השיחה, מי יתחיל ואיך יתחיל, באיזה טון כדאי להתחיל, כבר מהתחלה להכמס למצב כזה שהכל אבוד, או שבהמשך השיחה. אין לי בעיה להתחיל לבכות, זה יוצא לי די בטבעיות, כי באמת הגיוס יכול פשוט להרוס אותי. אני גם מנהל אורח חיים התואם למצב דכאוני, לבן אדם מופנם וסגור, לא יוצא, אין חברים וכל מיני דברים כאלה, באמת יש לי קושי הסתגלות, אני מרגיש רע כשאני באי אנשים. ז"א כל הדברים האלה הם אמיתיים ו אין לי בעיה לדבר עליהם. השאלה היא, האם למסור את המידע הזה, לחקות עש שישאלו אותי, לדבר על הדברים האלה, הרי במדריך כותבים לא לדבר ב'לות כזאת על הדברים האלה. אין לי מושג איך זה יתנהל בכלל, זה מאוד מלחיץ. ואני גם קורא כמה נושאים פה בפורום, ויש אנשים שמשחררים אותם אחרי 5 דקות של שיחה. לדעתי זה נס פשוט לצאת ככה בקלות, ואני מה זה דואג שאצלי הכל השתבש שם. אולי עצות אמיתיות, הדרכה כלשהיו או סתם עידוד מצדכם יעזור לי. תודה.

    #130431 הגב
    Anonymous
    חבר

    לגבי שעת הגעה, באתר רשומה השעה. אז לא צריך לענות אל זה. =)

    #130432 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה מגזים.אצלי עם המאבחנת בצו הראשון ואצל הקב"ן לפני כמה ימים פשוט אילתרתי, תקרא קצת איפיון של אדם דיכאוני או כל מחלה נפשית שתחפוץ בה, ותתחיל.כי מה שהוא הולך להגיד לך ולשאול אותך זה לא תמיד אותה רוטינה. כמובן יש שאלות שהוא חייב לשאול אבל הוא גם יכול לחפור לך על נושא מסוים שיראה לנכון לדבר עליו יותר.אל תנדב יותר מדי פרטים, בסוף הכל יסתכם בכך שהוא ישאל אותך על כל פרט קטן בחייך.בסוף הוא יגיע לנושאים הבעייתים, זאת העבודה שלו.אני בכל פעם שהוא שאל אותי חוץ מלהגיב בצורה מאוד מוזרה לשאלות מבחינה התנהגותית, הרבה פעמים אמרתי לו דברים עם רמיזות קלות לדברים עוד יותר בעייתים, כמו מעין רמז בשבילו לשאול אותי על כל מיני דברים.

    #130436 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה על ההסבר. חשבתי על זה. יש לי עוד שאלה. לא מזמן עברתי תחקיר בטחוני, ושם אני גם עשיתי רושם של בן אדם דכאוני, שרוצה להיות לבד כל החיים, אין חברים, לא יוצא וכו', וכל זה רשמו, שאלו אותי גם אם היו לי מחשבות על התאבדות וכל מיני דברים כאלה, ז"א אומרת קבלו רושם של בן אדם דכאוני.  לגבי מחשבות על התאבדות עניתי כאילו אני לא בטוח. האם קב"ן יכול לקרוא את התחקיר הזה, או שאין לו מושג בכלל אם עשיתי תחקיר ומה בכלל כתבו שם. זה יכול לתרום בכלל איכשהו?

    #130437 הגב
    Anonymous
    חבר

    בהחלט יתרום, התאבדות זה weak spot אצל הצבא.

    #130438 הגב
    Anonymous
    חבר

    לא נראה לי התחקיר בטחוני שלך מגיע לקבן. על התחקיר הבטחוני השבכ אחראי

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
מענה ל־תעזרו קצת
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו