חסר תקווה – צריך עזרה עם הקב"ן

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים חסר תקווה – צריך עזרה עם הקב"ן

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #101281 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי,
    אני כבר שנה בצבא (שנה שאותה עברתי בסבל ודכאונות) ולאחר הרבה התלבטויות החלטתי שאני לא מסוגל להמשיך עוד שנתיים בצורה כזאת – ואני רוצה לצאת.

    הדבר היחיד שעצר אותי מלצאת על פרופיל 21 זה הקריירה בהיי-טק שאני רוצה מאוד (לאחר שאני אעשה את התואר שלי). אי יודע שבמיוחד בהיי-טק שואלים על הצבא. (חבר שעובד באינטל ועוד אחד שעובד בחברה אחרת אמר שבראיון שאלו "מה הפרופיל ומה עשית בצבא")

    אבל הקדשתי לזה עוד מחשבה והבנתי שעד כמה שיהיה קשה באזרחות אחרי זה, זה הרבה יותר עדיף מלהיות שקוע בחרא הזה. להיות בתפקיד שלא ביקשת ולעשות משהו שיש לך אפס מוטיבציה ורצון לעשות אותו.

    המצב רוח שלי על הפנים, אני לא רוצה לדבר עם אף אחד, אני חוזר הבייתה ולא רוצה לצאת עם חברים (רוצה להישאר לבד) ולפעמים כשאני חושב על העתיד (או חוסר העתיד) פשוט בא לי להיתאבד. הבעיה היא שאני "חייל טוב", אני לא עושה בעיות והמפקדים שלי אוהבים אותי בגלל הרושם הראשוני שעשיתי עליהים לפני כמה חודשים (כי מידי פעם – אולי שעה ביום – יש לי מצב רוח סביר).

    ביקשתי לראות תקב"ן וקיבלתי פגישה איתו לפני שבוע בערך. אמרתי לו את כל הסימפטומים שלי (שאני מדוכא, לא רוצה לדבר עם אף אחד, מעדיף להיות לבד, חושב על מחשבות לא טובות). כמעט בתחילת השיחה הוא שאל: "אז אתה רוצה לשרת?" אמרתי "אחרי מה שקרה, כבר לא נראה לי" ואז הוא עשה מין פרצוף חמוץ כזה (כאילו אין מה לעשות) ואמר "אבל צריך, נכון?".

    בסוף השיחה הוא אמר לי בקצרה על המצב שלי: "לא היה לך דיכאון לפני הצבא ואתה לחוץ בחברת אנשים". אז הוא רוצה עוד שיחה איתי (הוא קבע אותה לעוד שבועיים ממועד השיחה הראשונה) בנושא הלחץ שיש לי ליד אנשים. כשהוא קבע את התור לעוד שבועיים הוא אמר לי "נראה לי שאתה יכול להחזיק מעמד עוד שבועיים.. נכון?" אמרתי לו "אני לא יודע.. אולי".

    בגלל שזה נקבע לעוד שבועיים אני בטוח שהוא לא חושב שיש לי נטיות אובדניות אמיתיות ולכן לא לוקח אותי ברצינות, אז לא נראה לי שיצא לי משהו מהשיחות איתו.

    אני באמת מתוסכל וכבר לא יודע מה לעשות! אני לא יכול להמשיך ככה יותר, אני רוצה להתחיל את החיים ואני רוצה להיות שמח. נמאס להיות מבוזבז!

    עזרו לי בבקשה.

    נ.ב. בשיחה איתו אפילו בכיתי בהתחלה כשסיפרתו לו את המצב שלי, כמעט ולא הסתכלתי אליו או בעיניים שלו, ואמרתי לו שהתביישתי להגיד למפקדים שלי את המצב האמיתי שלי.אנוני39130.4100810185

    #128841 הגב
    Anonymous
    חבר

    אוי, אוף. לא נראה לי שיש משו בעולם הזה ששוה לסבול בגללו, במיוחד אם זה לסבול עוד שנתיים.
    יכול להיות שהלך לך טוב עם מר קבן. אל תיהייה בטוח כל כך שהוא לא לוקח אותך ברצינות, כי בכל זאת יכול להיות שכן. אבל את זה תוכל לגלות כנראה רק עוד שבועיים. ושם במקרה הכי גרוע תוכל לשפר את ההתנהגות שלך  בכדי שתוביל בדיוק לאן שאתה רוצה..
    בכלל זה שהוא שאל אותך אם אתה תוכל להחזיק מעמד , זה סימן די חביב נראה לי.
    בכל מקרה, יש לך  הזדמנות שנייה גם אם זה לא עובד בראשונה.
    (ובכלל יש פה את המסמכים האלה שעוזרים לך  להבין מה הקבן רוצה לראות  ממך כדי שתשתחרר… אז אם לא עיינת בהם עדיין , עכשיו זה זמן מתאים.)
    בכלמקרה, שיהייה לך  המון  המון המון המון המון  בהצלחה. ושלא תסבול עוד , כי לא מגיע לך!
    תרגיש טוב.

    #128948 הגב
    Anonymous
    חבר

    יש למישהו עוד עצות?

    #128954 הגב
    Anonymous
    חבר

    תקשיב… אולי אתה לא יודע אבל כמעט לאף גורם בארץ אין אפשרות לבדוק ולדעת מה היה הפרופיל שלך בצבא, איפה שירתת ואם השתחררת, אז מאיזו סיבה! אם תלך לעבוד בהייטק אז המעסיק שלך לעולם לא יוכל לדעת מה היה הפרופיל שלך, ולמה השתחררת.אתה יכול פשוט לשקר! אתה יכול להגיד ששחררו אותך מהצבא בגלל בעיה רפואית שהייתה לך, ושכבר לא קיימת, או שבגלל אלרגיה מסויימת(תבדוק בגלל איזה אלרגיות משחררים), וכו'…או שאתה פשוט יכול לומר ששירתת בצבא והיה לך פרופיל 82 או וואטאבר וזהו… אף אחד לא יחפור לך על זה!ככה שאין לך מה לדאוג בקשר לפרופיל 21!

    #128978 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני יודע…

    אבל מה אם יבקשו ממני תעודת שחרור או משהו?

    ד"א: ההורים שלי ממש נגד זה שאני אצא בגלל שכל מי שהם שואלים על זה אומרים להם שיציאה מהצבא הורסת את החיים ומסתכלים עליך אחרת אם אתה אומר שלא עשית צבא. הם ממש מלחיצים אותי בקטע הזה.

    #128979 הגב
    Anonymous
    חבר

    בתעודת שחרור לא כתוב על מה בדיוק השתחררתי זה מה שהבנתי מפה יענו לא יהיה כתוב לך אם השתחררת בגלל דכאון או בגלל אלרגיה למשהו או אנערף כתוב מטעמי בריאות משהו כזה

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
מענה ל־חסר תקווה – צריך עזרה עם הקב"ן
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו