זקוק לעזרה נואשת

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #100481 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום,
    אני זקוק לעזרה נואשת.
    אני עובד במשמרות במודיעין חיל האויר. יש לי עוד 8 חודשים  על הפז"מ אבל הגעתי למצב בו אני לא יכול יותר לעשות אפילו שבוע. אני משתגע, מתחרפן, רוצה למות וכו'… בקיצור- אני צריך לצאת מהצבא.
    ביקשתי קפ"ס ואכן קיבלתי. הייתי אצלו פעמיים. בפעם הראשונה לא הגעתי מוכן, וזה לא הלך. בפעם השניה שיחקתי אותה כאילו "הדרדר המצב" (למה שיחקתי? זה באמת נכון) ועשיתי כל מה שכתוב ב- target21, וזה לא היה קשה- כי זה באמת המצב שלי. לא הייתי אפילו צריך לזייף. הפעם השניה היתה היום. גם אז וגם היום הקפ"ס זרק אותי משם- "אין לי איך לעזור לך, אתה חוזר ליחידה". כמובן שהתעקשתי שאני לא יכול, לא מסוגל וכו', והייתי מאוד עקשן- אבל הוא עוד יותר, הוא פשוט פתח את הדלת והכניס את החייל הבא…
    לי יש משמרת החל ממחר בערב- לכל הסופ"ש ואני פשוט לא מסוגל ללכת. לא יכול. אני פוחד מעריקות, במיוחד בזמן מלחמה… היום התקשרתי למפקד שלי פעמיים בלחץ ובכיתי לו בטלפון שאני לא מסוגל ולא יכול ולא מגיע למשמרת מחר והוא כבר עדכן את השלישות של היחידה שמחר יהיה נפקד חדש… אני רוצה לצאת מהצבא, כמה שיותר מהר- עם או בלי נפקדות, אבל לא רוצה כלא לתקופה ארוכה (מעדיף בלי כלא בכלל), ובגלל שעכשיו מלחמה אני מפחד שאם אני אהיה נפקד ואסגיר את עצמי (אני לא רוצה להיות עריק כדי שלא ייפתח לי תיק פלילי) יישפטו אותי לזמן רב בגלל המלחמה, ועדיין אני לא אצא מהצבא… מה לעשות?
    אני באמת צריך עזרה באופן נואש… תודה רבה לכל מי שקורא!

    #124922 הגב
    Anonymous
    חבר

    תבקש פגישה שוב.
    יש לך זכות לבקש לראות קפ"ס אחר.
    הייתי במצב דומה לשלך(פחות פז"מ) והכי חשוב זה שתראה לכולם סביבך שאתה שאתה שבור ומדוכא.
    זה אולי קצת אחרת אצלך כי בעיקרון היית בצבא הרבה זמן מה שיכול לגרום לקב"ן לשאול אותך מה החזיק אותך עד עכשיו ושלא נשאר לך הרבה וכו'.
    תתן את הרושם שעכשיו הגעת לנקודת השבירה וגם בזמן שלא פנית לעזרה הרגשת רע(אם זה נכון כמובן – אם צחקת עם כולם במשרד שלך זה יראה קצת לא אמין).
    אני ממליץ לך לבקש חוות דעת נוספת מקפ"ס אחר, ואל תתן להם לבלבל לך את המוח שאין ובלה בלה.. זו זכות שיש לכל חייל, אפילו אם יש רק קפ"ס\קב"ן אחד בבסיס(מה שלא קיים בחיל האוויר).
    אם אתה מגיע לפגישה כזו תנסה לדבר פחות, להיראות שפוף וכו'.. ששואלים אותך למה אתה מרגיש ככה וכל השאלות האלה זה רק ניסיון שלהם לדובב ולהכשיל אותך(כאילו שאתה לא באמת במצב קשה).
    זה מטומטם, דבילי, ולא צודק, אבל היי – אתה בצבא.
    בכל מקרה עדיף לך לענות על השאלות האלה ב"לא יודע" ו\או בהנדת ראש לצדדים. לא יותר מזה.
    בהצלחה,
    Frostfrost38938.8776967593

    #124923 הגב
    Anonymous
    חבר

    העלית לי רעיון עליו לא חשבתי, לבקש קפ"ס אחר, אז תודה רבה. אבל האם לדפוק נפקדות? עד כמה זה חכם? עד כמה זה חכם לא לדפוק נפקדות אחרי שהכרזתי כבר שאני לא חוזר לצבא ויהי מה?

    #124924 הגב
    Anonymous
    חבר

    בשלב זה לא הייתי ממליץ על נפקדות.
    אף אחד לא יבוא אליך ויגיד "היי הבטחת שאתה לא חוזר וחזרת אז לא רע לך עד כדי כך".
    כמובן אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל יותר אז עדיף שתשמור על עצמך ותישאר בבית או שתשקול פנייה לפסיכולוג אזרחי($$$).
    בכל מקרה אם אתה יכול נסה למשוך עוד קצת ונסה למצות את כל הצעדים האפשריים לפני שנוקטים בצעד {יחסית} דרסטי כזה(אפילו שברמת העיקרון אפשר להתחמק ממעצר ולקבל 21 בזמן נפקדות – אבל זה מסובך ומסוכן).frost38938.8830555556

    #124929 הגב
    Anonymous
    חבר

    לך לחר"פ קרוב, תאמר לו שיש לך מחשבות על מוות. אל תפרט יותר מדי.תעשה בדיוק מה שכתוב בטרגט21.יפנו אותך משם (באמבולנס שיש סיכוי לא קטן שתיהרג בדרך לבית החולים עקב הנסיעה של הנהג- מה שנקרא אירוניה) לבית חולים קרוב למיון .בלי פאניקה- זה עוזר. החוות דעת שתקבל שם תעזור לך בהמשך היציאה החוצה.לא קיבלת חוו"ד מספקת? חזור שוב לחר"פ ומשם (שוב) לביה"ח עד שתקבל חוו"ד מספקת.אחרי שיש בידך את החוו"ד הנ"ל, אתה פונה לקצין העיר שיפנה אותך לגורם המתאים.ברגע שהגעת בשערי ירפ"א, דע, כי הדרך שלך החוצה מובטחת ב90%!למה 90%? כי יש כאלו שמתייאשים באמצע ומפסיקים את המשחק שלהם. אבל לך זה לא אמור להפריע כי לך באמת יש בעיה.

    #124935 הגב
    Anonymous
    חבר

    ראמי7250, מה שאתה מתאר כוחו יפה למי שנפקד ולכן לא יכול לגשת לקבן.
    בהתחשב בכך שמפוחד עדיין יכול לגשת לקבן בלי בעיה, מה שאתה מציע זה קצת
    יותר מדי. מפוחד, אנשים רבים, ואולי אתה בעיניהם, חושבים שהבעיה היא שהקבן
    לא לוקח אותם ברצינות ומכאן מגיעים למסקנה שאם הם ייפקדו הקבן יבין שמדובר
    בבעיה רצינית. אבל לרוב הבעיה זה לא שהקבן לא לוקח אותך ברצינות, הבעיה זה
    שהקבן לא מרגיש שאתה סובל ממצוקה נפשית, ולכן הוא מרשה לעצמו לנפנף אותך.
    במקום להנפקד (פעולה שגוררת איתה סנקציות ובמספר מובנים מסבכת אותך) תדאג
    שיהיה ברור לכל בר דעת שאתה לא מצליח לתפקד. אם אתה בוכה בטלפון שאתה לא
    מסוגל ואז עושה את המשמרת כרגיל אף אחד לא ישחרר אותך. אבל בין להנפקד
    ובין לעבוד כרגיל יש עדיין טווח גדול.

    #124938 הגב
    Anonymous
    חבר

    לא אמרתי שיהיה נפקד.שאלה: הוא לא יכול ללכת לחר"פ קרוב, כי הוא רוצה טיפול יותר טוב?בלי קשר לנפקדות- הוא יכול! ולא- הוא לא צריך להיות נפקד כדי להגיע לשם.פשוט, במקום לבוא לבסיס בבוקר, הוא הולך לחר"פ.

    #124941 הגב
    Anonymous
    חבר

    גבר אתה רוצה לצאת מהצבא זה לא בעיה תבקש קבן תבוא לקבן תגיד לו שמע אני לא יודע אבל כל הזמן אני חושב על העולם הבא בו אני לא חייל לא רוצה ללבוש את המדים האלה אני מעדיף ללכת להתאבד לקפוץ מהבניין שלי לשכב על הכביש ושמישהו ידרוס אותי תגיד לו יש לך סיוטים כבר מהצבא הזה בא לך להקיא אני לא יכול יותר רוצה למות ורק לא צבא אין משמעות לחייי לכלום תגיד לו רוצה להתבאד אני גם הולך תגיד לו כל הזמן אתה חושב בראש להתאבד ולהפטר מהצבא או להשאר בחיים על הצבא וכל פעם אתה רואה רק תשובה אחת בראש למות ולא להיות בעולם הזה

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מענה ל־זקוק לעזרה נואשת
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו