בירוקרטיה מעצבנת!!!

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99270 הגב
    Anonymous
    חבר

    כבר לפני חודשיים שלחתי לצבא מסמכים רפואיים שמעידים שיש לי מחלה לא קלה- הפקידה שלחה את זה לשקול ועדה רפואית ולמרות שנדנדתי כמה פעמים, אין שום התקדמות, למרות שבהחלט ברור שאני זקוק לועדה רפואית. בעוד יומיים אני אמור להתגייס למילואים ואני פשוט לא מגיע, גם בגלל שאני לא ממש מסוגל וגם בגלל שברור לי שאם אני אעשה את הנסיעה הזו כל כך רחוק מצבי יחמיר והרי ברור שישחררו אותי. אני לא הולך להתקשר למשרד קישור כי אז הם יחליטו שאני חייב לראות רופא אחרת אני נפקד. אני מעדיף לשחק את הראש הקטן, מצידי להיות נפקד- סהכ אני את חובתי עשיתי- עדכנתי על מצב רפואי-האם אני צודק?

    #115291 הגב
    Anonymous
    חבר

    אל תדאג לא יעשו לך כלום-סרגיי יוכל להנחות אותך טוב יותר!!!

    #115294 הגב
    Anonymous
    חבר

    מצב מוזר. סרגי?

    #115302 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה צודק 100%- סרגיי יוכל לתת לך עוד הנחיות

    #115303 הגב
    Anonymous
    חבר

    חבל להסתבך סתם עם הנפקדות. אני מבין את התחושה שלך אבל הנפקדות לא ייתן לך כלום חוץ מצרות (אם נדמה לך שזה יגרום להם לשים לך אליך ולטפל בך יותר מהר, שכח מזה).
    אז מה כן? אם אתה יכול, תגיע ביום של המילואים למרפאה צבאית אזורית ושם תוכל לקבל גימלים מרופא צבאי ובכך להיפטר מהמילואים. אם גם הגעה לרופא הצבאי קשה ומסוכנת מדי, תלך לרופא הרגיל שלך ותבקש שייתן לך ימי מחלה, תדבר עם הקצינת קישור, תסביר לה את המצב ואם תתעקש מספיק שאתה לא יכול להגיע לרופא צבאי שייתן לך גימלים היא תסתפק בכך שתפקסס לה את האישור על ימי מחלה. אני עשיתי את זה פעם עם גב תפוס, לא יכולתי לצאת מהמיטה אז הקצינת קישור הסתפקה בכך שחבר שלי פיקסס לה את הימי מחלה.

    #115315 הגב
    Anonymous
    חבר

    הייל!

    #115324 הגב
    Anonymous
    חבר

    לפעמים אין ברירה אלא לעשות נפקדות, כי הצבא לא מבין- תעשה נפקדות ותנסה לצאת מזה אחר כך- אל תבוא בשום אופן חולה למילואים!!!ברוב המקרים, כשחייל לא מגיע מסיבות שנראות מוצדקות, למרות שלא נתנו לו אישור, פשוט מוותרים לו.

    #115328 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,

    אז אני אחזור למה שאמיר (במילא רגוע) כתב:

    מוטב להוציא חופש מחלה פשוט ולפתור בזה את הבעיה למילואים האלה. אחר-כך אפשר להפעיל כל מיני שיטות לחץ לגרום לביוריקרטים לזוז.

    בהצלחה,
    סרגיי.

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מענה ל־בירוקרטיה מעצבנת!!!
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו