כמה זמן?

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99012 הגב
    Anonymous
    חבר

    אחרי שכתבתי פה בעבר (שאלתי לגבי המלצות של פסיכולוג/פסיכיאטר וכו') נפגשתי עם קב"ן לפני 3 שבועות בערך. בסיום השיחה הוא אמר לי "בלי קשר לצבא, אתה צריך להיות בטיפול" או משהו כזה, ואז הוא אמר לי שאני צריך להיפגש עם פסיכיאטר של הצבא והוא ישחרר אותי. כששאלתי עוד כמה זמן תהיה הפגישה הזאת – הוא אמר לי שבקרוב מאוד. מישהו יכול להגיד לי כמה זמן זה בד"כ לוקח? זה לא קריטי, פשוט מסקרן אותי לדעת כי אני מת לסיים עם זה כבר.
    עוד דבר-
    הוא גם אמר לי שאצטרך להביא לפסיכיאטר את ההמלצות של הפסיכיאטר האזרחי שהייתי אצלו (לפני חצי שנה), אבל הבעיה היא שהייתי אצל אותו פסיכיאטר רק 3 פעמים (כי ידעתי שאולי אני אצטרך את זה בשביל הצבא) ואח"כ כדי שלא יקבעו לי עוד פגישות בפגישה השלישית אמרתי לו שאני מרגיש יותר טוב והכל (השיחות איתו היו בהפרש של חודש וחצי אחת מהשניה, כי הייתי מטופל אצל פסיכולוגית). אז אני מניח שאם אני אבקש המלצה מהפסיכיאטר שאז הייתי אצלו הדבר האחרון שיראו זה שהמצב שלי השתפר. זה יכול לגרום בעיה רצינית? או שאפשר להתחמק מזה די בקלות כי זה בכל זאת היה לפני חצי שנה כמעט?

    #113964 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,

    אתה יכול גם לבוא אליו ולהתלונן על החמרה מחודשת במצב. עוד כמה פגישות. או
    שאתה יכול לבוא עם חוות הדעת הישנה שהוא נתן לך, ובלי המלצות מעודכנות. זה
    כנראה לא עד כדי כך ישנה.

    ולגבי כמה זמן? זה יכול מאוד להשתנות, אבל בגדול לא סביר שזה ייקח יותר מכמה שבועות.

    בהצלחה,
    סרגיי.

    #113967 הגב
    Anonymous
    חבר

    אם יש לך חוות דעת ישנה, מצויין, תביא אותה.
    אם הם מתעקשים על חוות דעת עדכנית, אתה יכול לפנות לפסיכולוג או פסיכ' אחר ולהתלונן על גל חדש של דכאון ולקבל חוות דעת עדכנית.
    את המעבר בין המטפלים תוכל להסביר (רק אם ישאלו) בזה שעבר הרבה זמן.
    ודבר אחרון, העצה שלי לכול מי שלא בשרות סדיר (שם אפשר לראות קבן בקלות בלי חוות דעת אזרחית), היא במידה ומתחילים תהליך של שחרור דרך קבן ומתחילים לעבוד עם פסיכ' אזרחי, כדאי לשמור איתו על קשר (ביקורים סדירים) עד לקבלת הפטור. הסיבה היא שהצבא משתמש בטקטיקה של למתוח את הזמן ולקבור את הטיפול בך תחת הרי הבירוקרטיה שלו בשביל לסנן את מי שהולך לפסיכ' האזרחי 3 פעמים רק בשביל לקבל מכתב לצבא. לא חייבים להיות אצך הפסיכ' כל יום וגם לא פעם בשבוע.
    אם נניח פונים לפסיכ' אזרחי בטענה של התקף חמור של דיכאון, אז בד"כ יש חודש-חודש וחצי אינטנסיביים בהם הפסיכ' מאבחן אותך ומתחיל בטיפול תרופתי ע"מ לפתור את המשבר. גם לתרופות הפסיכ' לוקח איזה שבועיים-שלושה להתחיל לפעול. אח"כ אפשר לספר לפסיכ' שהמצב מתאזן, הודות לתרופה ואז עוברים לפגישות של פעם בחודש או פעם בחודשיים, בהן מחדשים את המרשמים. תמיד אפשר לדווח לד"ר על החמרה/הקלה במצב הכללי, הכל לפי איך שמתקדם הליך השחרור. 

    #113979 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה לשניכם על התשובות, זה בהחלט מעודד, ובקשר למה שnekro אמר על לשמור על קשר עם הפסיכולוג (ז"א לא לבוא רק לכמה פגישות וזהו) אז רק רציתי להבהיר שאצל פסיכיאטר הייתי רק 3 פעמים אבל אצל פסיכולוגית הייתי בטיפול כמעט 10 חודשים – אז זאת לא הבעיה אצלי למזלי 🙂
     
     
    שוב תודה.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־כמה זמן?
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו