כמה שאלות חשובות

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #98940 הגב
    Anonymous
    חבר

    נגיד ולא הולך לי הפגישה עם הקב"ן ואני משחק גרוע והוא לא מאמין לי, אז האם לא קרה כלוום ואוכל לבקש אחרי כמה שבועות שוב קב"ן ?
    או שזה נרשם שניסיתי לעבוד עליהם לדעת הקבן וזה מקשה על העניין
    כמה קריטית היא הצלחתה של הפגישה עם הקב"ן?
     
    נוסף על כך…איך אני משיג המלצה של פסיכולוג אזרחי לראות קב"ן?אני צריך ללכת לקופת חולים ולתחיל לעבוד על איזה פיסיכולוגית שמה?
    ואני גם דיי לוץ בזמן..חודש עד הגיוס..אז תוך שבוע אני צריך להשיג כזאת (גם שבועיים עד שאני יראה את הקבן מרגע הבקשה וכו') 0. אחרת אראה קב"ן רק בבקום שכפי שהבנתי הוא אפשרות פחות טובה מהקבן בלשכה.
     
    והאם חייבים לתת לי לראות קב"ן בבקום? או שיש מצב שאני לא יקבל קבן ושילחו אותי לכלא כי אסרב להתפנות.
     
    **************
     
    היי, בעיקרון יש רישום של הפגישות עם הקבן ואם הוא יתרשם שאין לך בעיה תצטרך לעבוד קשה יותר בפעם הבאה בשביל לשכנע את הקבן שאתה אכן במצוקה.
     
    חוות דעת של פסיכולוג/פסיכיאטר פרטי או מקופ"ח תוכל מאוד לעזור לך לראות קבן ביום הגיוס.
     
    מהרגע שהתגייסת הצבא מחוייב לתת לך לראות קבן תוך מקס' 48 שעות אם אתה במצב חירום שמשמעותו סכנה שתפגע בעצמך או בסובבים אותך. אם אתה לא במצב חירום אתה חייב לראות קבן תוך 14 יום.
     
    בכל מקרה אני מציע לך לשנות את הגישה, אתה לא הולך לשקר או לעבוד על אף אחד, אתה צריך ללכת ולשכנע את אנשי המקצוע שבגלל בעיות אמיתיות שיש לך אתה לא מסוגל לשרת בצבא וכל המצב שאתה כחודש לפני גיוס גורם לך למצב נפשי קשה ואתה פונה אליהם בבקשת עזרה. לפעמים צריך לחשוף את הנקודות החלשות ולא לשחק אותה "גבר" ולהראות שהכל סבבה. תעבור לפני הפגישה עם הקבן על טרגט 21 ועל הודעת הפתיחה של הפורום. יש שם מיידע שיעזור לך.
     
    בהצלחה.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־כמה שאלות חשובות
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו