בנוגע לעבודה אחרי הצבא.

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 19 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #106543 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני קרוב מאוד ליציאה מהצבא, והייתי רוצה שתרשמו לי כאן מה יציאה מהצבא מזיקה מבחינת העבודה.. נכון שיש חוק שאומר שאסור להפלות בן-אדם בגלל השירות שלו, אבל כולנו יודעים שבפועל המון מסננים בחור שלא עשה צבא. השאלה שלי היא מה קרה אתכם אחרי הצבא, האם מצאתם עבודה בקושי או בקלות, ואיך התחמקתם או שלא משאלות בנודע לצבא ואיך הסברתם את המצב שנוצר שגרם לך לצאת והאם זה התקבל?

    זה חשוב לי מאוד, כי לאחרונה ממש התייאשתי מהצבא ואני ממש רוצה לצאת, אבל תמיד יש בי את הפחד הזה שבאמת לא יקבלו אותי לשום עבודה כי מספיק שאיזה אדם אחד אומר לך "לא תעזר לך הבגרות הכי טובה וכו' וכו' אם לא עשית צבא" וזה כבר מנפץ לך את המצב-רוח וגורם לך לחשוב ברצינות אם כדאי לסבול את הדכאון והייאוש של עוד שנתיים וחצי במסגרת הזאת.

    אבקש מאנשים להגיב ברצינות, ולספר מה עבר עליהם אחרי השירות והאם הם נתקלו ביחס מופלה לרעה בגלל אי-השירות ויך כל המהלך של הקבלה לעבודה בכלל היה?

    אנא, אל תנפנפו אותי, כי זה ממש ממש חשוב לי וזה המחסום הפסיכולוגי היחיד שמפריד ביני ובין יציאה מהסיוט המתמשך הזה שנקרא צבא. [בבקשה, אל תפנו אותי לדיונים אחרים, פשוט תענו כמו שצריך ותייעצו לחבר במצוקה מהנסיון שיש לכם. ואנא, האורח המציק שמגיב בצבע כחול ורק מגיב בציניות ממש מרגיזה – אל תגיב!]

    תודה לכולם

    #164981 הגב
    Weef
    חבר

    חחח אני חייב להסכים. להיות שכיר זה חרא בכל מצב.

    לשים את זה במילים יפות עבור החבר שלנו: אולי תתקל בבעיות, אי אפשר לדעת. אם זה ידפוק אותך בגלל שלא התגייסת? טוב, אם אתה רוצה לעבוד במשרד הביטחון אולי כן (ובוא נודה בזה, זו משרת חלומותייך – כמעט כמו בגוגלפלקס רק ששם הם ממש לא עושים כלום רק משחקים בסוניק כל היום). אותי שאלו "מתי אתה מתגייס?" כשניסיתי להתקבל לעבודה, אמרתי "בינואר" סתם. לאף אחד לא איכפת אתה מבין?

    אגב למה אתה רוצה לעבוד? מה כל כך מקסים בלהרוויח כסף?

    חוץ מזה הייתי מאמץ כמה מהעצות של אורח, לפעמים זה מעצבן קצת כי יש כל כך הרבה כמוך שדואגים לגבי "מה אני אעשה עם עבודה??!" בלי צבא, וזה כל כך צריך להיות בסוף רשימת דאגותייך.

    #164982 הגב
    Anonymous
    חבר

    אורח, גיוונת ורשמת באדום. תדע לך שאתה פשוט איש מגעיל, שהתכלית שלו היא להגיב בפורום הזה ולהשניא את עצמו על כל האנשים בפורום. אני חושב שכולם כמוני כאן,[ואני מביט כאן די הרבה] שונאים אותך ואת האישיות שלך. ובנוגע לרכיכה, לפחות אני לא חסר כמוך שבגיל 24 מגיב בפורום "פרופיל חדש" תוך כדי שהוא מגרבץ ושומע אביב גפן. אז נכון, ביקשת שהאורח שמגב בכחול לא יגיב – גם אתה לא רצוי בדיון כאן כ"כ.

    כזה אדיוט, "אתה לא חבר שלנו", כאילו מה, אתה חלק מקבוצה? חתיכת אדיוט, אתה כאן לבד. Get a life, יא קוץ.

    #164985 הגב
    Anonymous
    חבר

    את זה אנחנו לא יכולים להגיד לך כי אין לנו סטטיסטיקות מדויקות.
    אי אפשר לדעת על מי תיפול. יש מצב זה יהיה מעסיק מורעל שזה ממש יעניין אותו שלא עשית שירות מלא ויש מצב תיפול על אחד שצריך עובדים בדחיפות והוא יעסיק אפילו אחד כמו וענונו.
    אני מניח שאתה לא רוצה ישר להיות מנהל/סמנכ"ל וכ'ו,אלא רק להרוויח כסף בעבודות הרגילות (מלצרות וכל השטויות האלה) – אז לא צריכה להיות בזה בעיה (ואני מדבר על סמך מספר חברים גדול שלא סיימו שירות מלא ועובדים בעבודות מזדמנות).

    אני יתן לך את עצמי בתור דוגמא,עבדתי בתור מוכר ברשת גדולה שאני לא מעוניין להזכיר את שמה (ובאותו עניין אני רק ירשום שאני מייחל לרשת הזאת לפשוט רגל ולהישרף) לפני הגיוס.התגייסתי,שיררתי 9 חודשים ואז יצאתי. בגלל שהם אהבו אותי שם אז ישר החזירו אותי לשם אחרי שיצאתי – ועבדתי שם עד לפני כחודש שפיטרו אותי.
    ניסיתי לחפש פה ושם אבל לא חזרו עליי (ניסיתי בסופר פארם וריקושט.לא היה בא לי על מלצרות וכל הזין הזה אז ויתרתי) ולכן החלטתי בינתיים לנוח קצת ולהנות מהחופש.
    אולי בחודשים הקרובים אני יתחיל ללמוד פסיכו או סתם יסע לחו'ל.

    ודבר אחרון,הייתה לי גם את הדילמה הזאת אם לצאת או לא.
    היה לי חרא בשירות ולא יכולתי לסבול שם שניה אחת. התייעצתי עם מלא אנשים ובסוף יצאתי.
    ותכלס? אני ממש לא מתחרט על זה.
    לדעתי אם לאדם חרא ורע,הוא לא צריך להמשיך לעשות את אותו הדבר רק כי הוא מפחד שעוד כמה שנים איזה אידיוט לא יקבל אותו.

    אני לא יגיד לך אם לצאת או לא,אלא רק שתשב עם עצמך תחשוב טוב טוב ותגיע להחלטה הנכונה שאתה חושב שהיא הכי טובה בשבילך.
    בהצלחה : )

    #164987 הגב
    Anonymous
    חבר

    ככה נראית תגובה של בן-אדם נורמלי, תודה.

    #164997 הגב
    Anonymous
    חבר

    לדעתי האורח הכחול \ אדום הוא בחור ימני שבא להתעמר במשתמטים, לא כך?

    #164998 הגב
    MSMS
    חבר

    אם נשים את הדברים על השולחן מה שנקרא, המקום הבעייתי היחיד הוא משרד הבטחון (וכל דומיו). כלומר, מאבטח של ראש הממשלה כנראה לא יתנו לך להיות.
    בכל השאר אין בעיה, אפילו לעבוד במשרדי ממשלה אחרים (כמו משרד הפנים למשל) אין בעיה.

    בכל שאר העבודות זה שאלה אישית יותר. יש כאלה שיעיפו אותך, יש כאלה שאפילו ישמחו לדעת שלא עשית צבא ויש כאלה, שהם הרוב, שפשוט לא אכפת להם.
    את רוב עם ישראל לא מעניין מה עשית בצבא או איך עשית את הצבא.. הם מחפשים לראות את האופי שלך, את האישיות, לראות אם אתה מתאים להם.

    קח בחשבון שאחוז האנשים שלא עושים צבא רק עולה ועולה, ואני מניח שלא שמעת על בעיית עבודה ענקית בגלל אי גיוס לצבא.

    בקיצור, בשורה התחתונה אין ממש בעיה. מקרים נדירים פה ושם תמיד יש.

    #165011 הגב
    Anonymous
    חבר

    תקשיב אלכס אני יצאתי אחרי 8 חודשים של גהנום בצבא בגיל 20 ועשיו שאני בן 24 כימעט שאין יום שאני לא מיצטער על כך פשוט הרגשה על הפנים עם היתי במקומך היתי מנסה לשפר את תנאי השרות שלי בכל דרך אפשרית ומנסה להישאר, תאמין לי שלא תיצטער

    #165015 הגב
    Anonymous
    חבר

    זה שם רוסי היחיד שאתה יודע? חחחחחח

    #165031 הגב
    Anonymous
    חבר

    אלכס תקשיב:

    אין שום קשר בין צבא לאזרחות. לאף אחד לא אכפת על עבר הצבאי שלך…. כן יכולים לשאול על הצבא מתוך התעניינות אבל בטח שזה לא מה שקובע !

    #165043 הגב
    Anonymous
    חבר

    תישמע, כשאתה מיתמודד מול מישרות עם אנשים עם אותם יכולות בערך כמו שלך אבל להם יש את היתרון של שרות צבאי ולא כל מיני "שאלות" בקשר לשרות צבאי עז תהיה כימעט בטוח שיסננו אותך קודם

    #165052 הגב
    Jack_Flash
    חבר

    בואו נגיד ככה – לפי הניסיון שלי בשוק העבודה – אז נכון, מסתכלים על שירות צבאי, אבל! וזה אבל גדול! מבין הדברים שמסתכלים עליהם שירות צבאי הוא הדבר שהכי פחות מסתכליו עליו. הכי מסתכלים על האופי והאישיות של הבן אדם בנוסף לכישרונים הנחוצים בשביל התפקיד. צריך לזכור שצבא זה אמנם ניסיון תעסוקתי שיכול לעזור אם יש מכתבים חיוביים ממפקדים או משהו כזה, אבל במקום לעשות צבא אפשר לצבור ניסיון אפילו יותר משמעותי בשוק האזרחי שיעזרו יותר למצוא עבודה.

    לסיכום – לא הכול שחור בצבא (אם כי הרוב כן), אבל Give me a break

    #165061 הגב
    Anonymous
    חבר

    ^ מה זה מכתבים חיובים ממפקדים? זה החצי דף הערכה הזה שמקבלים בסוף השירות עם התנהגות טובה וכל ה"חרוץ,יודע לעבוד בלה בלה וכ'ו" או הכוונה למשהו אחר?

    #165062 הגב
    Anonymous
    חבר

    עדיין יש ותמיד יהיו מעסיקים שיעדיפו ניסיון ושרות צבאי על פני ניסיון תעסוקתי, למורות שזה נישמע לא הגיוני ככה זה, אז לפי דעתי אפשר ליסבול כמה שנים רק כדי לא להיתקל בבעיות האלה לעולם

    #165063 הגב
    THUG LIFE
    חבר
    quote אורח:

    עדיין יש ותמיד יהיו מעסיקים שיעדיפו ניסיון ושרות צבאי על פני ניסיון תעסוקתי, למורות שזה נישמע לא הגיוני ככה זה, אז לפי דעתי אפשר ליסבול כמה שנים רק כדי לא להיתקל בבעיות האלה לעולם

    אולי, אבל מה מונע ממך לשקר להם ולהגיד שיש לך שירות צבאי לתפארת? אני די בטוח ש-99% מהם לא יכולים ולא רוצים לבדוק את זה.

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 19 סה״כ)
מענה ל־בנוגע לעבודה אחרי הצבא.
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו