לצאת מהצבא בסטייל

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #103897 הגב
    Anonymous
    חבר

    ביום ראשון בעוד שבוע אני יראה את הקפ"סית ואז אני יסביר שאני לא יכול לשרת יותר (יש לי המלצה ל21 כך שאן בעיה.
    ובנתיים, אני הולך לרופא שניים לטפולי שניים בחינם (כי אני עדיין חייל) וזה יחסוך לי הרבה בעתיד.
    ובעוד יומיים אני רואה רופא. הבעיה שלי היא ציפצופים בעוזניים, אמרו לי שאני צריך לדרוש פיצועים, כי זה התחיל אחרי שעזבתי את הטייסת (בסביבת עבודה בטיסת הרעש היה 100 דציבלים בממוצע), הצבא יוכל להגיד שאני אשם שלא סמתי עוזניות למרות שהנהלים אומרים שזה חובה. אבל זה עובדה שאי אפשר להמנע 24 שעות מנזקי הרעש, קרו הרבה פעמים שבאתי לעבודה ופתאום הדליקו מנוע ומקרים שזירזו אותילעבוד על המטוס ולא הספקתי לסים עוזניות (כמובן שלא הסכמתי לעבוד בלי עוזניות וכמובן שלא הכריחו אותי, אבל העובדות בשטח היו מקרים שהייתי חסוף ל100 דציבלים בלי הגנה והצבא ישלם על זה).
    אז מישהו מכיר עו"ד שמתעסק בדברים כאלה או האם יש כאן מישהו אם נסיון בדברים כאלה זה יעזור (את האמת הציפצופים באים בלילה בד"כ ואני ממש מתגעגע לשקט, אבל זה בלתי הפיך) בכול מקרה אם מישהו יודע כמה אחוזי נכות זה או משהו שיכול לעזור לי  בבקשה להגיב .
    תודה

    #147276 הגב
    Anonymous
    חבר

    חחחחח אני עשיתי עד היום האחרון שלי גם ביום האחרון שלי טיפול שינים חחח זה היה אחד הדברים המצחקים הגעתי לבסיס על אזרחי לקחתי אצלנו בארון מכנס והיה לי חולצה לבנה הלכתי לעשות שינים קיבלה אותי חחח ואחרי זה חזרתי לאזרחי והחתמתי אותה טופס טיולים חחחח

    #147325 הגב
    Anonymous
    חבר

    כן אבל מה בעניין הטביעה שלי לפיצועים מחר אני רואה רופא ואני ידבר איתו אעל זה, אם אני יבא בלי ידע הוא יראה את זה וינפנף אותי (למה הוא צריך את הבלאגן), אנשים אתם נהייתם אוהבי צבא או מה?
    אם יש פה מישהן שיכול לתת לי עצה או לספר איך היה אצלו אז מצויין

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־לצאת מהצבא בסטייל
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו