אשכול עבודות, גם ללא צבא! פרטים בפנים.

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים אשכול עבודות, גם ללא צבא! פרטים בפנים.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #103136 הגב
    Anonymous
    חבר

    שאלה שעולה פה המון בפורום שאני רואה היא מציאת עבודה ללא צבא. ברור שאפשר למצוא עבודה אבל השאלה שלי היא האם אפשר גם עבודה מכובדת כמו הייטק כלכלה וכו'.
    אולי נעשה פה אשכול שכל מי שמכיר אנשים שיצאו או לא עשו צבא ועובדים במשרות נחשבות ירשום פה, בשביל שנוכל להנפיץ את העובדה הזו, ואולי נגלה אחרת, שגם ללא צבא אי אפשר למצוא עבודה רצינית מדי. אז בבקשה כל מי שמכיר מי שלא עשה צבא ויודע על עבודה סבבה שיתחיל לרשום!!

    #140497 הגב
    Anonymous
    חבר

    פורמאלית אין שום דבר שמונע מאדם שלא התגייס להתקבל לעבודה, ואפילו להפך, יש חוק שאוסר להפלות בגלל דבר כזה. אז פורמאלית אנחנו שווים לכל אחד אחר.לא פורמאלית, יש אנשים שמאוד חשוב להם שאחרים ישרתו בצבא, ולכן מי שלא שירת לא יתקבל אצלהם לעבודה. אתה יכול להבין בעצמך איזה אחוז הם מהווים מהאוכלוסיה ואיזה סוגי אנשים הם – לדוגמא, מדיבורים שלי עם אנשים הבנתי שכמעט לאף אחד לא אכפת באמת אם שירתת או לא, ומי שכן אכפת לו זה אנשים ציוניים כאלה שחשוב להם דברים כמו היסטוריה\דברים שקשורים לארץ עצמה, לאו דווקא מחשבים, פיסיקה וכו'.אני מתאר לעצמי שמי שכן לומד מקצועות טכנולוגים גם קשור לחו"ל, כלומר נוסע הרבה לחו"ל, מתכנן לעבור לשם וכו' – ואני לא מאמין שאנשים כאלה הם בעלי זיקה מאוד חזקה לארץ, לכן לא יהיה אכפת להם כל כך אם שירתת או לא.

    #140499 הגב
    Anonymous
    חבר

    יש כמה שאלות שעולות שוב ושוב בגלל מסעי ההפחדה ורדיפת המכשפות שמתנהלת פה. על עבודה, רישיון, לימודים, משכנתה, נסיעה לחול. יש התייחסות לכל הדברים הללו בהודעת הפתיחה של הפורום, וגם במספר רב של אשכולות בפורום. והשאלות עולות שוב ושוב. אני חושב שאנשים צריכים לשמוע בעצמם את התשובות כדי לקבל פרספקטיבה, לכן כל פעם צריך לענות מחדש. 

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־אשכול עבודות, גם ללא צבא! פרטים בפנים.
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו