הורים לא רוצים לחתום

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102764 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי חבר'ה אני משרת כ 15 חודש בצבא ונשבר לי לגמרי יש לי פרופיל 45 ואני מטופל אצל קב"ן ופסיכאטר צלצלתי לקב"נית ואמרתי לה שנמאס לי וזה ושאני רוצה להשתחרר..אז היא ניסתה לקבוע איתי תאריך להיפגש עם ההורים..הבעיה היא שההורים שלי לא רוצים לחתום לי …"למה שנחתום למשהו שאנחנו לא מסכימים"….איך אני יכול לצאת ללא החתימה שלהם??

    #137486 הגב
    Anonymous
    חבר

    שחרור זה לא עניין של חתימת הורים. זה לא כמו קרבי לבן יחיד. הקבן רק רוצה לראות אותם כדי לוודא שיש מי שמודע למצבך. זה לא דורש מהם שום דבר חוץ מלבוא להקשיב כמה דקות ואולי לענות על שאלה שתיים. הקבן לא תלוי בחתימה שלהם, החוות דעת שלו זה הדבר היחידי שקובע. זה גם לא נורא אם אף אחד מהם לא יבוא. אולי תסביר להם שהקבן מזמין אותם כי הוא כבר החליט והוא רק רוצה להעביר דיווח.

    #137499 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז זה אפשרי שאני יצא מהצבא ללא הגעתם לשיחה?
    והאם אם אני אומר לפסיכאטר שאני רוצה להתאבד הואו מחליט לשחרר אותי האםז ה "גרוע" יותר מפרופיל 21 באופן הרגיל?

    #137502 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote sonic:

    אז זה אפשרי שאני יצא מהצבא ללא הגעתם לשיחה?
    והאם אם אני אומר לפסיכאטר שאני רוצה להתאבד הואו מחליט לשחרר אותי האםז ה "גרוע" יותר מפרופיל 21 באופן הרגיל?

    אל תצחק, אבל יש לי כמה מכרים שהם היו בעבר גברים וכרגע הן נשים. בכל מקרה, אני מניח  שידוע לך שהמשפחה לא מקבלת ולא תומכת, ומן הסתם הם לא כל כך בקשר עם ההורים. הצבא שיחרר אותם על 21, ללא חתימת הורים.חשוב שתבין שהצבא משחרר אותך כי הוא לא רוצה להתעסק איתך. אתה לא יעיל למערכת ו/או אתה יכול לפגוע במערכת (זה שאתה תפגע בעצמך, אתה תפגע בסופו של דבר במערכת- כלומר: עוד משפחה שכולה, עוד מתאבד לסטטיסטיקה וכ'ו) אז הם לא ירצו להתעסק איתך. זאת אומרת שכך או כך אם הצבא מחליט לשחרר אותך כי הוא לא רוצה אותך, הוא יעשה את זה. אם אתה אומר לפסיכיאטר שאתה רוצה להתאבד אז לרוב הוא יבין שאתה מאיים עם אקדח קפצונים. אם לא, אתה תגיע לאשפוז בכפיה, כי יש חשש שתפגע בעצמך . פרופיל 21 זה פרופיל 21.

    #137660 הגב
    Anonymous
    חבר

    אמממ הבנתי אחי..אבל מה שמוזר זה שהפסיכאטר שאל אותי מס' פעמים אם אני רוצה להמשיך לשרת ..ואני די בטוח שהקטע של ההתאבדותש אמרתי לו בעבר עבד עליו כי הוא הביא לי הרבה כדורים לקחת ורצה לתת לי גימלים ולשחרר אותי..

    #137664 הגב
    Anonymous
    חבר

    נטיות אובדניות כמו שזה נקרא בוודאי משחקות תפקיד חשוב באבחון של קבן. אבל לא בצורה השטחית שרוב האנשים חושבים, שבאים ומאיימים ומשתחררים. קבנים לרוב מיומנים בלבחון עד כמה זה כנה ורציני וסביר. לרוב מי שבאמת חושב על להתאבד לא מפרסם את זה. לרוב רומזים את זה, מנסים למשוך תשומת לב למצוקה, מנסים לגרום לאנשים להתעניין במצבך, אבל בצורה עדינה יחסית כי לאותו אדם קשה לתקשר את המצוקה שלו. לרוב זה קשור לבושה גדולה, לתיעוב עצמי, לייאוש, ואלה לרוב לא מתחברים להצהרות נרגשות על כוונה להתאבד. וקבנים יודעים את זה, זה בתפקיד שלהם לדעת דברים כאלה, ולכן לרוב הצהרות התאבדות נתפסות לא כעדות לנטיות אובדניות אלא יותר למצוקה אחרת, אמנם רצינית אבל פחות מאיימת. מעצם זה שאתה מאיים להתאבד אתה בעצם משדר שבכל זאת ולמרות הכל המצב עדיין יחסית בסדר, לפחות בנוגע לשאלה של עד כמה אתה קרוב לקצה. 

    #137677 הגב
    Anonymous
    חבר

    "הורים לא רוצים לחתום"
    ברמה המעשית בלי קשר לבעד ונגד – ההורים שלך בכל מקרה לא צריכים לחתום על כלום.

    #137725 הגב
    Anonymous
    חבר

    שאותי הוציאו רק שאלו אותי אם ההורים מסכימים…לא בדקו כלום וחוץ מזה עברת את גיל 18 ואתה אחראי לחיים שלך כמו שחס וחלילה משטרה יכולה לבוא ולעצור אותך ולאזוק אותך מול ההורים שלך ולא שואלים אותם כי אתה אחראי למעשה שלך אז כך אתה אחראי לדרכך בצבא!!

    #137756 הגב
    Anonymous
    חבר

    ההורים לא חתמו לי שהם שלחו אותי לצבא,אז מן הסתם שאני חזרתי מהצבא הם לא היו צריכים לחתום.

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־הורים לא רוצים לחתום
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו