לקראת 21- פרקטית מה שעשיתי עד היום

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים לקראת 21- פרקטית מה שעשיתי עד היום

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102762 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום לכולם, יש לי חצי שנה בערך עד הגיוס, אני מעוניין לצאת על 21 ולהתתק מהמסגרת הזאת אחת ולתמיד. חשוב לציין שאני נמצא בבית ספר צבאי, לאדע מה ההשלכות לכך אם יהיה לי יותר קשה או יותר קל להשתחרר על 21. בכל מקרה, מה שעשיתי עד כה כתבתי על מצבי העכשווי, חלק מהדברים הקשים שרשמתי הם אכן נכונים וחלק תוספות שהוספתי בשביל לתאר את הסיפור טוב יותר. גם המשפחה מוכנה לעזור לי.עכשיו היום עשיתי את החלק הראשוני, לנסות לקבוע את הפגישה.התקשרתי ללשכת הגיוס, חיכיתי מספר דקות ארוכות, מישהי ענתה.. שאלתי אותה איך אני יכול לקבוע פגישה עם הקב"ן היא אמרה שאין דרך לקבוע פגישה עם הקב"ן אלא אך ורק צריך מסמכים מפסיכולוג או פסיכיאטר אזרחי. שאלתי אותה אם יש עוד דרך, היא ענתה שאין מצב.ניתקתי.. חשבתי על זה, אמרתי שאני לא נשבר.. אני אתקשר שוב ואטען שאין לי כסף להפגש עם פסיכיאטר, ויש דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאני מתגייס כפי שאמרתם ביום של הצו ראשון, חשבתי שהדברים האלה יעברו אבל הם רק הסתבכו ולכן אני חייב לראות קב"ן, אז הם אומרים לי שיש חוקים עכשיו אם המצב הוא חריג אז תשלח פקס עם טענותייך לראות קב"ן למרות הכל ואנחנו נחשוב אם לשלוח לך זימון או לא.השאלות שלי הם: כיצד לנסח את המכתב על הצורה הטובה ביותר בשביל שישלחו לי זימון? איך עוד אני יכול לקבוע את הפגישה עם הקב"ן בלי להיות אצל פסיכולוג או פסיכיטר אזרחי?תודה..

    #137474 הגב
    Anonymous
    חבר

    צריך להיזהר בדברים שאתה מבקש… הם יכולים עוד לבוא אליך בהפוכה.
    מה הכוונה?
    למה להיתעקש לראות קב"ן צבאי שפועל על פי הנחיות צבאיות שיכול לשחרר אנשים רק אם הם מתאימים לתנאים שהצבא החליט לשחרר אליהם שרואה אותך על התחלה (גם אם זה לא נכון) בתור עוד משתמט ועוד מישהו שמנסה להוציא פטור?
    הרבה יותר עדיף שתלך לפסיכולוג אזרחי דרך הקופת חולים (שם המחירים לא כאלה יקרים) ושם תקבל יחס קצת יותר טוב והסיכוי שלך לקבל המלצות שיתחשבו בהם בצבא הוא ממש טוב

    #137740 הגב
    Anonymous
    חבר

    לפסיכולוג אזרחי או פסיכיאטר?אימא שלי עכשיו אומרת לי שעל המפגש הראשון של הפסיכיאטר האזרחי הוא לא יתן לי שום המלצה או מכתב ללשכת גיוס ואני צריך להיות מטופל אצלו זמן. עכשיו למה אני צריך להוציא זמן יקר על סתם מפגשים עם פסיכולוג או פסיכיאטר אזרחי? מה להגיד לו בידיוק, אותם דברים שאני אומר להגיד לקב"ן עצמו?

    #137778 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote PaRadoX:

    לפסיכולוג אזרחי או פסיכיאטר?
    אימא שלי עכשיו אומרת לי שעל המפגש הראשון של הפסיכיאטר האזרחי הוא לא יתן לי שום המלצה או מכתב ללשכת גיוס ואני צריך להיות מטופל אצלו זמן. עכשיו למה אני צריך להוציא זמן יקר על סתם מפגשים עם פסיכולוג או פסיכיאטר אזרחי? מה להגיד לו בידיוק, אותם דברים שאני אומר להגיד לקב"ן עצמו?

    אחי אמא שלך טועה, עובדה אתמול חזרתי מפסיכיאטר אזרחי עם המלצה בידיי וזאת הפעם הראשונה שהלכתי לפסיכיאטר כל ימי חיי! (אפשר לחשוב 18 שנה )
    תצטרך להגיד לפסיכיאטר אותם דברים שאמרת לקב"ן ע"פ מה שכתוב פה בפורום ובטרגט 21.
    בהצלחה!

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־לקראת 21- פרקטית מה שעשיתי עד היום
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו