למי לפנות?

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102704 הגב
    Anonymous
    חבר

    קראתי פה את כל ההודעות ואני מבקשת שתעזרו לי,
    אני אמורה להתגייס ביולי, אני יכולה עכשיו להתקשר לתל השומר ולבקש פגישה עם קב"ן? או שעדיף לי קודם ללכת לפסיכיאטר אזרחי ואז לפנות לקב"ן עם פסיכיאטר אזרחי שמגבה אותי?
     

    #137146 הגב
    Anonymous
    חבר

    מישהי פה חזרה בתשובה?

    #137153 הגב
    Anonymous
    חבר

    את יכולה להתקשר לתל השומר ולבקש פגישה עם קבן. סביר שיבקשו ממך שקודם כל תשלחי להם חווד מפסיכי אזרחי. ובכל מקרה אם את הולכת לקבן עדיף לבוא עם חווד מפסיכי אזרחי, במיוחד כזה שמתאר שיש לך בעיות חמורות. לא צריך לחזור בתשובה בשביל לחתום על הצהרת דת. אני מנחש שלזה את חותרת. ההצהרה די פשוטה, את מצהירה שם שאת שומרת שבת וכשרות וזהו, שולחים את הטופס (אחרי שהחתמת אותו אצל נוטריון, שזה אפשר גם בבית משפט תמורת אגרה קטנה) ומקבלים פטור. כדאי לקחת בחשבון שאם יש לצבא סיבות לחשוב שאת לא דתיה (כי כבר הגיוס קרוב יחסית ולמה התעוררת רק עכשיו, כי כבר הלכת לכל מיני מיונים של קורסים) עלולים לזמן אותך לוועדה, או מתישהו בדיעבד לשלוח לך חוקר (זה קורה לעיתים מאוד מאוד רחוקות אבל זה אופציה). לא שאי פעם עשו למישהי משהו אם החליטו שההצהרה שלה שיקרית (הכי גרוע שעושים זה לבטל את הפטור).

    #137162 הגב
    Anonymous
    חבר

    למרות שבדרך כל קל מאוד לצאת על ק"בן, היתי מציע לך לחשוב  ליפני הפניה,  מתי התחלת את תהליך הגיוס שלך,  וגם  – מה היית רוצה לומר מול הקבן. הרבה פעמים אם הפניה היא מאוחרת ביחסית לקריאת הגיוס, ויתכן שיעשו לך הרבה יותר בעיות, וגם חישבי טוב מה את אומרת – לאא להמציא שטויות מהאוויר, חישבי על משהו שאת יודעת שתוכלי לדבר אליו ואולי הוא לפחות חצי אמיתי. 
    וגם – יציאה על דת בימינו היא לא עד כדי כך פשוטה. כיום הצבא עושה הרבה יותר בעיות מבעבר,בדרך כלל הגרוע הוא שיבטלו לך את הפטור ותוכלי שוב לנסות קבן (ולקבן אפשר ליפנות כמה שרוצים) אבל  לא בהכרך,  ממש ליפני כמה זמן יצא לי לדבר אם מישהי שנשלחה לכלא בעקבות ניסיון לצאת על דת.   אז שימי לב.
    ובהצלחה   
          

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מענה ל־למי לפנות?
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו