הייתי היום אצל קב"ן…חייב ייעוץ דחוף

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים הייתי היום אצל קב"ן…חייב ייעוץ דחוף

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 17 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102703 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום לכולם…היום הייתי אצל קב"ן אחרי שהרופא יחידה הפנה אותי אליו…מה אני יגיד לכם, נפלתי על קב"ן פשוט מניאק…שלא היה מוכן אפילו להקשיב לי, ואפילו חייך לי בפנים.כשנכנסתי אליו הוא ביקש שאני אספר לו קצת על החיים על הילדות, סיפרתי לו שהייתי ילד בעייתי ושעברתי כמה בתי ספר בילדות, שלא טוב לי בצבא ושאני רוצה רק לצאת לא להיות חלק מהצבא הזה יותר, הוא הסיק מכך שיש לי בעיה שכל פעם שאני נתקל בקשיים אני רוצה לברוח פשוט וזאת הסיבה שאני רוצה לצאת, אמרתי לו שזה לא רק זה ושזה הכל לחץ מצטבר וזאת נקודת השבירה שלי ושאני לו יכול יותר להיות בבסיס, הוא אמר לי תשמע אני לא משחרר מהצבא אין לי סמכות לזה אני יכול להציע לך אבל טיפול, במקרה שלך אבל אתה לא רוצה טיפול אתה פשוט רוצה להשתחרר מהצבא ואני לא יכול לעזור לך בזה, אמרתי לו אני רוצה טיפול מה אני צריך לעשות אני צריך עזרה דחוף המצב שלי לא טוב אני במצוקה, הוא אמר אני יודע אני רואה עליך שאתה במצוקה אבל אתה לא יכול לקבל טיפול אם אתה רוצה לעזוב את הצבא זה 2 דברים שונים או שאתה בוחר לקבל טיפול או שאתה בוחר לצאת מהצבא, אמרתי לו אני בוחר לצאת וכמה שיותר מהר, את הטיפול אני יקבל כבר בחוץ ע"יי פסיכולוג אזרחי.הוא אמר לי טוב תצא החוצה ויפנו אליך כבר יודיעו לך מה לעשות.אחרי שעה נכנסתי אליו שוב אמרתי לו מה עושים עכשיו אתה לא יכול להשאיר אותי ככה אני במצב לא טוב, הוא אמר לי רשמתי לך חוות דעת שאותה אתה נותן למפקד האישי שלך.בחוות דעת הוא רשם לי ככה : "החייל נמצא במצוקה נפשית בשל קשיי התאמה והסתגלות למערכת הצבאית, הקשורות לדפוס אישי והפרעות אישיות קשות, דבר שניכר בקושי שלו להתמיד במסגרת מאז ילדותו.מופנה לחוות דעת של קצין בכיר, הוצע לחייל טיפול אך הוא סרב והתמיד בדרישתו להשתחרר מהצבא"וזהוווו העיף אותי לכל הרוחות חזרה למפקד שלי ואני כולי מדוכדך עכשיו אני לא יודע מה לעשות אני ממש שבור תעזרו לי למי שיודע מה זה אומר למה הוא נתן לי חוות דעת למפקד מה עושים מכאן עכשיו איך ממשיכים אני רק רוצה לצאת כבר לא יכול לסבול ככה עוד אני מרגיש שאני נקרע מבפנים, לאן ממשיכים מכאן????

    #137142 הגב
    Anonymous
    חבר

    שכחתי לציין שאני חלק ממסלול העתודה הטכנולוגית (י"ג י"ד)בבקשה למי שיש תשובות בשבילי שיענה למה אני ממש שבר כלי ואין לי מושג לאן ממשיכים מכאן….

    #137143 הגב
    Anonymous
    חבר

    יכול להיות שזה קבן בדרג נמוך שלא מוסמך אפילו להמליץ על שחרור. בשאיפה השלב הבא זה שיפנו אותך לקבן בכיר יותר. תוודא שזה מה שקורה. 

    #137145 הגב
    Anonymous
    חבר

    איך אני מוודא את זה???…הוא רשם מופנה לחוות דעת של קצין בכיר מה זה אומר????המפקד שלי בחוות דעת שלו רשם שמומלץ להעביר אותי לבסיס קרוב יותר לבית כדי שאוכל לעבוד אבל אני לא רוצה שום בסיס אני רוצה לצאת!!!בחתימה שלו רשום פסיכולוג קליני…קיצור מה אני צריך לעשות לחזור אליו שוב ולהקצין את הבעיה?…הוא כבר איבחן אותי עם קשיי הסתגלות ובעיות אישיות קשות אבל לא זימן אותי שוב אליו לא נתן לי תור לפסיכיאטר לא כלום פשוט נתן לי חוות דעת למפקד וזהו….

    #137154 הגב
    Anonymous
    חבר

    אם הוא פסיכולוג קליני אז סביר שהוא מוסמך לשחרר אותך בעצמו. יש את הקטע הפורמלי של הוועדה אבל מה שקובע זה ההמלצה וסביר מאוד שאם הוא פסיכולוג קליני אז הוא מוסמך להמליץ על שחרור. אז או שהוא סיבן אותך, אולי כדי לראות איך תגיב, או שיש איזה נוהל חדש (או שזה הגדלת ראש מצידו) שצריך קודם לקבל אישור ממפקד בכיר לפני שהוא משחרר. אז ייתכן שהמפקד הבכיר ייאשר ואז הוא ישחרר אותך. אחרת לא ברור לי מה הולך פה. בכל מקרה אודה לך אם תספר מה יצא מכל זה, זה מאוד חשוב גם לאנשים אחרים שנדע אם יש פרוצדורה חדשה או אם יש קבנים עם שגעונות חדשים. 

    #137157 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה על התשובה.תקשיב העיניין הוא שלא קבעו לי תור נוסף לאף אחד לא לקבן ולא לפסיכיאטר, הוא פשוט רשם את החוות דעת הזאת למפקד שלי עם מה שהוא איבחן ורשם מופנה לחוות דעת על ידי קצין בכיר. עכשיו גם המפקד שלי בעצמו לא מבין למה הוא התכוון, מחר על הבוקר הוא אמר שהוא יתקשר לקבן וישאל אותו למה הוא מתכוון, לדעתי זה סתם שיגעון אישי שלו.מה גם שזה מאוד מעניין כי הקב"ן בעצמו אמר לי שאם אני לא רוצה טיפול ואני רוצה רק לצאת מהצבא אז זה מה שהוא יכול לעשות בשבילי, שאלה הבעיות שהוא איבחן אצלי ושלצבא אין מה לעשות איתי יותר!!!, ושאני ילך לחוות דעת של קצין בכיר ושהוא יחליט מה לעשות איתי!!…הוא אמר לי יש לך בעיות אישיות קשות לצבא אין אינטרס להחזיק אותך.תאמין לי אני מזה מבולבל הוא תסבך אותי לגמרי, חלק אמרו לי גם שזה כמו מבחן כזה שהוא מנסה לייאש אותי כדי לבדוק אם אני באמת רוצה לצאת אם אני נחוש מספיק.אתה חושב שעשיתי בשכל שסירבתי לקבל טיפול ושהצהרתי בפניו מהתחלה שאני פשוט רוצה לצאת מהצבא?..כי נראה לי שזה קצת עצבן אותו…ועוד שאלה אחרונה זה שאני עתודאי טכנולוגי לא אמור להקשות עליי את היציאה? כי הבנתי שלצבא יש אינטרס להשאיר אותי כי הוא השקיע בי ובלה בלה בלה…תודה על התשובות אחי מחכה לתשובה בהקדם…ואני יעדכן בכל שלב מה קורה איתי…
    agas212008-1-21 22:17:29

    #137159 הגב
    Anonymous
    חבר

    אין פה תשובות נכונות ושגויות. אין דרך לדעת מה עובר לו בראש כשהוא שואל את השאלה ומה הוא מסיק מהתשובה שלך. אבחון כזה הוא יותר אמנות ממדע. אני חושב שכדאי שתחכה ותראה מה יגיד המפקד. בכל מקרה זה לא שהקבן הזה הוא התחנה האחרונה, יש עוד קבנים בעולם. כן, לעתודאים עושים יותר בעיות, לפעמים מנסים לתת טיפול. אבל אתה לא לפעמים, אתה אתה.

    #137160 הגב
    Anonymous
    חבר

    הוא ניסה לדחוף לי טיפול…ניסה וניסה וניסה ואמר שאם אני לא מסכים לטיפול אז שאני יצא מהחדר אבל אמרתי לו אני לא מעוניין בטיפול צבאי אני מעוניין לצאת!!! ואז לקבל טיפול ע"יי פסיכולוג אזרחי!בקיצור היה בנינו קצר חבל על הזמן, יש אפשרות שאם אני יבחר לחזור למרפאה הזאת לבקש תור לקבן אחר?…כי לפי מה שהבנתי ממנו אני לא מטופל אצלו אני בסך הכל עברתי אצלו מיון, והוא איבחן אותי וזהו. המפקד בעצמו לא מבין למה הוא התכוון כשרשם מופנה לחוות דעת של קצין בכיר, אבל אמר שמחר על הבוקר הוא יברר את העיניין.

    #137198 הגב
    Anonymous
    חבר

    טוב מסתבר שהקצין הבכיר הוא קב"ן בדרגת רב-סרן, המפקד של כל הקבני"ם בפיקוד.מחר יש לי איתו פגישה שבסיומה הוא אמור להחליט אם לשחרר אותי או לא…בהתחשב בכך שמדובר בקב"ן בכיר יחסית, יש למישהו עצות מיוחדות בשבילי????ועוד שאלה במקרה והוא מחליט לא להמליץ לי על שחרור, זה הסוף מבחינתי??? או שאני יוכל ללכת עוד פעם לקב"ן במרפאת ברה"ן???

    #137205 הגב
    Anonymous
    חבר

    enyone???

    #137228 הגב
    Anonymous
    חבר

    סוף זה רק כשמקבלים את הפטור. או אם אתה תוותר.

    #137236 הגב
    Anonymous
    חבר

    לפי מה שכתבת באת אליו ביותר מידי שפיכת בעיות ופירוט רב וזאת טעות כשהולכים לקב"ן הוא רוצה לראות אם הוא יגרום לכם לדובב אז צריך לעשות פעולה הפוכה ולהראות שאתם ללא חשק לדבר אלא רק לענות לו על שאלות בצורה ישירה. כן לא לא יודע לא זוכר  אני פוחד. ממה אתה פוחד? מהצבא. מה מהצבא?. לא יודע. אז איך אתה יודע שאתה מפחד? יש לי חרדות. מה הסימפטומים? תביא לו סימפטומים בלי לפרט יותר מידי.

    #137240 הגב
    Anonymous
    חבר

    הוא ניסה לדובב אותי אבל לא לכיוון שרציתי אז הייתי חייב להתחיל לדבר יכול להיות שאתה צודק אבל זה כבר לא משנה כי אני סירבתי לטיפול והראיתי שמבחינתי אין עוד אופציות חוץ מלצאת מהצבא ואת החוות דעת שלו הוא כבר רשם עליי עכשיו אני רק צריך לחכות מתי אני יראה את הרב-סרן הייתי אמור לפגוש אותו היום אבל הוא היה עסוק אני מקווה שזה יהיה מחר אם לא אז אני יתחיל להזיז לבד עיניינים ויקבע עוד תור במרפאה.והבאתי לו מספיק סימפטומים אחי תראה את החוות דעת שהוא רשם….פשוט נפלתי על קב"ן ספציפי שיש לו עיקרון כנראה שהוא לא משחרר חיילים בשום פנים ואופן אז הוא הפנה אותי לקצין בכיר שהוא יתן חוות דעת ובמקרה הצורך גם ימליץ על שחרור…אני מקווה שיהיה בסדר…

    #137482 הגב
    Anonymous
    חבר

    הרב סרן הוא כולה מפקד גף פסיכולגיה בבסיס… שזה לא כזאת דרגה בכירה…
    אם זה יותר טוב מלראות אותו מאשר קב"ן יותר זוטר?
    מצד אחד יש לו מילה יותר חזקה והוא לא צריך לקבל אישור על כל פעולה שהוא עושה..
    מצד שני יש לו ודאי יותר נסיון אז יהיה יותר קשה לסבן אותו בכל מיני..
    מצד שלישי יכול להיות זה שיש לו יותר נסיון ויותר מעמד גורם לכך שהוא יותר מבין ויותר יכול לעזור לך.
     
    מצד רביעי אפשר להמשיך בזה עוד ועוד…
    זה הרבה יותר תלוי באופי שלו מאשר בדרגה שלו.. והרבה יותר תלוי איך אתה מציג את הבעיה שלך ועד כמה אתה יוצא אמין… כי גם אם קב"נים מנייאקים אפשר להיתמודד..

    #137497 הגב
    Anonymous
    חבר

    דווקא אני יודע איך הוא נראה ואמרו לי שהוא אחלה בנאדם הוא בא לעשות אצלנו טיפולים לרכב במחלקה.בכל מקרה עוד לא הייתה לי איתו פגישה כי המפקד שלי עוד לא סידר לי אבל זה לא משנה כי ליתר ביטחון קבעתי תור לפסיכיאטר ביום חמישי במרפאת ברה"ן ככה שאם עד יום חמישי אני לא יראה את הקבנ"פ אז אני ילך כבר לפסיכיאטר ונראה מה הוא יגיד…

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 17 סה״כ)
מענה ל־הייתי היום אצל קב"ן…חייב ייעוץ דחוף
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו