הענשת אדם שלא עבר על החוק

פורום פרופיל חדש פורומים בין מיליטריזם לפמיניזם הענשת אדם שלא עבר על החוק

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102683 הגב
    Anonymous
    חבר

    הבנתי את העניין המרכזי במה שלא חוקי בכל המאבק נגד "השתמטות". בזמן האחרון יש הצעות חוק של חברי כנסת, של בכירים בצבא, הם רוצים להעניש אנשים שלא עברו על שום חוק.  אין חוק נגד להיות אגואיסט מניאק. אדם שמצפה שאישתו תבשל, תנקה, תסדר ותעשה כביסה וספונג'ה הוא אגואיסט מניאק, אדם שאומר לבחורה שהוא אוהב אותה רק כדי לשכב איתה הוא אגואיסט מניאק, נניח לרגע שמישהו שיקיבל פטור על "פוביה מכלי נשק" ומסוגל נפשית ופיזית להתנדב לשירות לאומי ולא עשה את זה הוא "אגואיסט מניאק". הוא עדיין לא עבר על שום חוק. הוא לא פושע, הוא סתם אגואיסט מניאק. כשרוצים להעניש מישהו כזה – גם בלי בית משפט, גם בעונשים הזויים כמו שלילת זכות הצבעה ושלילת רשיון (שלילת זכויות אדם בתור עונש זאת הפרה של "חוק יסוד כבוד האדם וחירותו") עוברים על כל חוקי המדינה ועל ההגדרה של מדינה דמוקרטית בכלל.אי אפשר להעניש בן אדם ללא משפט. אי אפשר להעניש אדם בשלילת זכויות. מעבר לכך אי אפשר להעניש אדם שלא עבר על החוק. אם חברי הכנסת וכל הבחירים בצבא היו באמת נאמנים למטרה שהם טוענים שהם נאמנים לה, הם היו מציעים הצעת חוק פשוטה של "חוק שירות לאומי חובה". שמשמעותה שמי שקיבל פטור מהצבא מחוייב לעשות שירות לאומי, אלא אם הוא מקבל פטור גם משם. הגיוני שהאנשים האלה יניחו שבשירות הלאומי יש פחות קשיי הסתגלות ופחות לחץ נפשי. במקום להציע את הצעת החוק הזאת הם הציעו הצעות הזויות ולא דמוקרטיות (כמו לשלול זכות הצבעה). במקום להציג את המאבק באור כזה הם מציגים אותו על דפי העתון בצורה הרבה יותר קיצונית. אני הייתי מצפה מהאנשים שתומכים בגיוס חובה לכעוס על הפוליטיקאים ואנשי הצבא כי הם רק הורסים להם את המאבק. אבל הם לא עושים את זה.אם היה להם שכל הם היו נלחמים בעד חוק פשוט במקום בעד המון חוקים הזויים. אבל כנראה שאין להם. אני אשמח לשמוע את דעתכם.

    #137005 הגב
    Anonymous
    חבר

    את מצפה להיגיון מאנשים שחושבים שהם נותנים לך זכויות, שזכויות נותנים רק למי שממלא חובות, ושרק הם מחליטים מה הזכויות והחובות. זה לא היגיון ולא דמוקרטיה, זה דיקטטורה של ההמונים, או דמוקטטורה לפי מאיריאל. 

    #137007 הגב
    Anonymous
    חבר

    ברור שאני לא מצפה לזה מההמון המוסיאי הזועם או מהמוני העבריינים שבעד לתת מכות ולעבור על החוק. אני מצפה לזה ממשפטנים או מאנשים שמבינים דבר או שניים על חוק. כבר ברור לי שמאנשים בתפקיד בכיר אין מה לצפות שהם אפילו מכירים את החוקים שהם בעצמם הצביעו עליהם…..

    #137013 הגב
    Anonymous
    חבר

    (רגוע, אהבתי את החיבור האבידני: "מאיריאל")
    כמובן שמדובר בספינים מטומטמים שאין להם שום בסיס הגיוני בחוק. זה טרנד. חבל שניצולי שואה לדוגמה זה לא סקסי כמו "משתמטים" – ולא מקבלים על הצעות חוק שיטיבו עימם עמודים שלמים בידיעות\מעריב.
    "קשה לך לתפוס איפה אתה חי? תשמוט"
    אני קופירייטרבהתהוות.
     radiohead2008-1-17 23:2:2

    #137015 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז מה? גם בגרמניה לא היו חוקים נגד יהודים, האם זה מנע מהנאצים לחוקק חוקים כאלו?

    #137018 הגב
    Anonymous
    חבר

    כמובן, אני מסכימה לחלוטין עם ארבעתכן…השאלה היא רק, אם נעשה משהו בשטח, או סתם נתלונן ברשת.

    #137024 הגב
    Anonymous
    חבר

    צריך משפטן או עורך דין או מישהו שיכול לכתוב איך בדיוק ולפי איזה סעיפים כל הצעת חוק כזזאת נוגדת את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. הבעייה היא שכמו שאנחנו רואים כאן כל המוסים בוחרים לא להגיב לנושאים שאין להם מה להגיד נגדם, כדי שהם ירדו למטה וישכחו. כשמוכיחים להם שהם טועים הם מחליטים להתעלם. אז עתונים יעדיפו לפרסם "הצעת חוק לשלול זכות הצבעה ממי שישי לו פטור רפואי חוקי" במקום חוות דעת משפטית ברמה טיפה יותר גבוהה מקללות.

    #137029 הגב
    Anonymous
    חבר

    הקטע זה, לפחות למי מה שהבנתי, שהצעת החוק לשלול רשיון נהיגה הוא לא מכל ה"המשתמטים", אלא רק לאלה שהשתחררו על סעיף נפשי. ככה שזה לא מוצג בתקשורת כעונש ונקמה במשתמטים, אלא כצעד לגיטימי שנועד להגן על הולכי רגל ונהגים אחרים מחולי הנפש שמסתובבים על הכביש. גם העיתונאים המורעלים והמרעילים וגם הציבור כולל "הפורום לשיוויון בנטל" יודעים שזה חוק מטומטם ולא הוגן, ושאם היו כ"כ מפחדים מחולי נפש על הכביש במשרד התחבורה היו שולחים לאבחון פסיכולוגי כל ל' שהוציא טופס ירוק, אבל למה להם לפתוח פה כשכל מה שמעניין אותם זה זה קנאה ונקמנות של "למה אני כן והוא לא". בכל מקרה, אני מקווה ומניח שמתישהו אחד העיתונאים/חברי כנסת שלא בין המשתלחים ישאלו: "רגע אבל למה מי שסובל מחרדה חברתית לא יכול לנהוג?", עד אז, לא חושב שיעבור את בג"צ. 

    #137030 הגב
    Anonymous
    חבר

    הרבה פעמים יש פער מאוד גדול בין הכוונות לאמצעים. כמו הכיבוש שכבר 40 שנה מוגדר באופן קבוע כמצב זמני. וההתנחלויות הן יישובים זמניים. וחומת ההפרדה היא גדר זמנית. ככה זה מוגדר. באמת. כי אסור להגדיר את זה כקבוע כי אז זה נגד החוק הבינלאומי. אפרופו ניר מלצקי שחושב שכיבוש צבאי זה פתרון קבע. 

    #137033 הגב
    Anonymous
    חבר

    החוקים כל כך מטומטמים אבל אין מה לעשות ככה כשממסד לא יודע להיתמודד עם שינוי חברתיעכשיו 5\6 שנים אחרי השחרור החברים יקפצו ויגידו אדוני יש לך אישיות מופנמת את סכנה על הכביש ויש את אלה שהישתחררו על ההפך אישיות מוחצנת לפי ההגיון הזה צריך לשלול גם לצביקה את הרישיון הסעיף הזה תפור עליו אין זאת מדינה שמתנהלתכמו זבל כל פעם שולחים לכנסת אנשים כ"כ טיפשים שהיו גנרלים ועל אף השירות הצבאי המפואר שלהם הם עדיין טיפשים האזרחים במדינה לא יגידו ואו השנה לדוגמה מופז יצא אידיות ולא צמצם תאונות דרכים במקום זה הם יגידו האאאאאאאאאא הוא היה רמטכל וכן הלאה לרוב הח"כים וכ"כ לעשות ספין ולסובב את הפוקוס של כולם לתפל וכמה שתגיד את זה לישראלים הם עוד ימשיכו להאמין לשטויות ראה ערך הפורום לפאשיזם(עלק שיוויון) שמזכירים לי מאוד דברים שהיו פעם ואני אסביר היטלר כשעלה לשליטון פשוט ידע לסחוף דעת קהל אותו דבר איתם משהו סחף להם תמח והם עסוקים בלצוד מכשפות כן 4.5 אחוז של אנשים שלא מתאימים לצבא הם אויבי המדינה לא הכלכלת עשירים לא הפערים לא השילטון המושחת כלום רק אנחנו 4.5 אחוז הבעיה של כככככככככככככל המדינה פשוט מדינה תת רמה ואוכלוסיה של בלטות שמתעסקת בשטויות אז שאף אחד לא יתפלא למה המדינה הופכת זבל מיום ליום

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
מענה ל־הענשת אדם שלא עבר על החוק
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו