אזהרה

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102620 הגב
    Anonymous
    חבר

    קיבלתי אתמול אזהרה, כלומר את האזהרה הראשונה אחרי שלא הגעתי לצו הראשון.
    עכשיו, לבוא למועד השני שקבעו לי או עדיין להבריז כדי להפחית את המוטיביציה שלי בעיניהם ?
    ועכשיו כשקיבלתי את האזהרה הזאת אני צריך כבר ללכת לפסיכיאטר ולהזדרז עם המלצה לקב"ן או שיש לי עוד זמן ?
    תודה מראש לעונים, אני חייב לדעת מה לעשות.
    גולול.

    #136393 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי גולול,אתה יכול להבריז פעם נוספת (זאת אזהרה או צו אדום? למיטב זכרוני אחרי הברזה אחת בלבד ממש לא צריך לקבל אזהרה, כולה תאריך חדש), אבל בתכל'ס זה לא ישנה שום דבר ועדיף כבר שתעשה את זה בצורה מסודרת (כלומר, אם אתה מעוניין לדחות את כל הסיפור תרים טלפון ותסביר שאתה לא בארץ לחודש וחצי או שיש לך מבחן באותו יום או ניתוח וכו' וכו'). אתה לא חייב להזדרז עם שום פסיכיאטר אזרחי בינתיים, אתה יכול לנסות את מזלך אצל הקב"ן גם בלי חוות דעת חיצונית, ולשמור את זה למקרה שהקב"ן לא יעזור לך יותר מידי ותצטרך לקבל תור נוסף, שזה כבר יותר קשה. בכל אופן,  אם הסיבה לדחות את זה היא להוכיח בפניהם מוטיבציה נמוכה – הם הבינו את הרמז, אני מניחה, אתה יכול ללכת ולהראות להם עד כמה לא תועיל להם פנים אל פנים.אם אתה זקוק לעצות על התנהגות בצו הראשון, כתוב.אשרה,פרופיל חדש.

    #136397 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי אשרה
    הצו הוא לא אדום, זה פשוט תאריך אחר המלווה באיומים שעוד הברזה תגרום להליכים משפטיים ובלה בלה בלה.
    לכן את בעצם אומרת שזאת בחירה שלי אם להבריז שוב או לא ושזה לא כ"כ משנה ?
    יותר מעצות על התנהגות בצו הראשון, אני צריך גם לדעת איך אני מבקש קב"ן, מתי ומה אניצריך לעשות עד שאני מקבל פגישה איתו (האם לעבור את הבדיקות של הצו ראשון בכלל לפני זה ?) ואני אשמח אם תעזרי לי.
    תודה

    #136406 הגב
    Anonymous
    חבר

    בסופו של דבר תצטרך לעבור צו ראשון, אז אחרי דחיה אחת באמת אין כבר ממש טעם להמשיך ולדחות. את הקב"ן אתה מבקש כבר בצו הראשון (ויש סיכוי שגם תראה אותו כבר באותו יום של הצו הראשון, אז כדאי להגיע מוכן).

    #136408 הגב
    Anonymous
    חבר

    הייכמו שאשרה כתבה, להגיע או להבריז שוב זה פחות משנה ואתה צריך לעשות מה שמרגיש לך נוחחשוב בצו הראשון כבר להבהיר שאתה לא מסוגל להתגייס, לא לעבור את המבחנים או הבדיקות בהתחלה, לעשות צרות ולהראות רע מאוד כבר בריאיון האישי ובאימות נתונים – אלה החיילות שמאוחר יותר יקבעו אם תזכה לראות קבןאת הקבן אתה יכול לבקש בשיחה עם המראיינת או אצל ברופא, אני במקומך הייתי עושה צרות בכל התחנות, לא מוכנה לשתף פעולה, אבל הכול תחת ההבהרה שאתה לא מסוגל, לא מסוגל להיות בצבא, לא מסוגל לחשוב על זה. מאוד חשובה ם הנקודה של המבחן הפסיכוטכני שציון טוב בו מעלה את הערך שלך בעיני הצבא ומראה להם גם מוטיבציה וגם יכולתטלי

    #136442 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי,
    לגבי הצו: אני חיכיתי עד שהגיא אלי "צו אדום" שכזה, ואז באתי לצו ראשון. אז אם נוח לך לבוא בקרוב אז תבוא, אם לא אז אין שום סיבה בעולם שלא לדחות את העניין עוד קצת.
    לגבי התחנות: באימות נתונים חשוב להצהיר על עיסוק הורים צנוע, מס' חדרים קטן בבית, שום הצלחה גדולה בלימודים וכו'…
    בפסיכוטכני אפשר להקיש פשוט אנטר עבור על אחת מן השאלות (וזה ירשם כתשובה שגויה) או שאפשר כמוני להשקיע מאמצים לבחור את התשובה הלא נכונה בכל פעם. ובסוף יש כל מיני שאלות על מוטיבציה, לסמן כמובן שאין מוטיבציה.
    בבדיקה הרפואית ובראיון האישי צריך להתנהג כמו שהקב"ן ירצה לראות אותך: מדוכא, מוזנח קצת, עיניים מוטות כלפי מטה וחוסר עניין כללי. יש סיכוי טוב שייתנו לך להפגש עם הקב"ן אפילו לפני ששלחת להם חוו"ד. וכמובן להתלונן על כל בעיה רפואית שאי פעם סבלת ממנה אצל הרופא.
    בהצלחה.

    #136576 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה- כשאהיה מוכן באמת אני אלך ואעשה מה שאמרתם ואקווה שיתנו לי קב"ן ללא המלצה.
    תודה רבה ואעדכן אתכם !

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מענה ל־אזהרה
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו