צריך ייעוץ מהיר

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102547 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי,התגייסתי לפני יומיים בניגוד לרצוני. יש לי מכתבים מהפסכיאטר שלי שאומרים שאני לא כשיר לשירות. נקבע לי קב"ן ביום הגיוס בעקבות המכתב הנ"ל. הקב"ן די נפנף אותי, הוא קבע שאני כשיר, אמרתי לו שאני לא יכול להעלות על האוטובוס ולהתגייס, הוא השיב שהוא ידבר עם המפקדים ויראה מה הוא יכול לעשות… חיכיתי חצי שעה ושלחו אותי לסיכום פרופיל בלי שום שינוי…אחר כך, כשאני נחוש ולא מוכן לוותר, נסעתי עם הוריי למיון תל השומר והוצאתי עוד מכתב מהפסכיאטרית שם(מכתב די דומה למה שקיבלתי כבר) על מנת לראות קב"ן שוב, הפעם עם ההורים. אחרי המתנה מרובה, נאמר לי שהבקשה נדחתה.בלית ברירה, ומפחד ממעצר\כלא, התחיילתי אחרון באותו יום(יום שני ה31.12).אני אמור מחר להתייצב במחווה אלון בשעה 12 להתחיל את הטירונות.יש לי פרופיל 45 נפשי[בעקבות הפניות המרובות(דיכאון ממושך וחוסר הסתגלות)].מה אני עושה?! איך אני יוצא מהסיוט הזה..?קראתי פה באתר די הרבה, אבל למישהו יש איזה טיפ? ולמישהו יש מידע על אותו בסיס טירונות?תודה..
    InIt2008-1-1 20:38:15

    #135869 הגב
    Anonymous
    חבר

    תשמע, כל עוד את מתפקד, גם אם תחת מחאה ופרצופים ומה שלא יהיה, לא אכפת להם. נראה לי שעדיף שתגיע שוב לבקום מאשר שתלך לטירונות, למרות שיש סיכוי שבבקום ינפנפו אותך. תיקח בחשבון שבטירונות יותר קשה לראות קבן ויותר מתעקשים איתך על שטויות. 

    #135872 הגב
    Anonymous
    חבר

    ואם בכל זאת תגיע לטירונות, אל תפחד להראות להם ש"די, נשברתי, לא יכול יותר".הרעיון הוא שאם לא "תשבר" אתה פשוט תמשיך להיות שם.אני אישית העברתי ככה מסלול קרבי שלם – בוכה ומקים מסדרים.אל תכניס את עצמך לכלא, פשוט תראה להם שאתה באמת לא מסוגל להיות בצבא ושהם לא יכולים לנצל אותך.עוד לא נולד המניאק שעצר מחייל שרצה להשתחרר לעשות זאת.מחווה אלון יצא לי להיות שם בתור בשבוע של סדרת חינוך, אוכלים שם טוב (יש דודות), מבנים יחסית טובים, הרבה עולים חדשים (הם עושים שם קורס בעברית או משהו, חודשיים הסתגלות בלה בלה – כדי שלא ייפול עליהם בשוק שצבא זה חרא).חוץ מזה על הקב"נים שם וכן הלאה אני לא יודע יותר מדי – מצטער.

    #135873 הגב
    Anonymous
    חבר

    תזכור, אתה גדול על המערכת הזאת

    #135881 הגב
    Anonymous
    חבר

    אוקיי, תודה על העצות. לא הלכתי לטירונות מחשש להיכנס לבור עמוק יותר..אני חושב על ללכת לקצין העיר\בית חולים על מנת חהוציא גימלים נפשיים ולקבל הפניה לקב"ן.אני רואה את הגימלים האלה כמשהו שאני יוכל להראות לקב"ן כהרעה במצב והוא יבין שאני רציני…

    #135890 הגב
    Anonymous
    חבר

    זה נשמע כמו צעד חכם. בהצלחה.

    #135903 הגב
    Anonymous
    חבר

    הפסיכיאטר בבית חולים קבע שאין סיכוי שאני יכול לשרת, הוא נתן לי 2 גימלים ומכתב חריף, הוא אפילו כתב את המספר טלפון שלו ושהוא מוכן לבוא לדיון אם צריך.יש לי קב"ן מחר בבוקר.looking good.

    #135910 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote InIt:

    הפסיכיאטר בבית חולים קבע שאין סיכוי שאני יכול לשרת, הוא נתן לי 2 גימלים ומכתב חריף, הוא אפילו כתב את המספר טלפון שלו ושהוא מוכן לבוא לדיון אם צריך.
    יש לי קב"ן מחר בבוקר.
    looking good.

    מה בדיוק אמרת אחי ואיך התנהגת גם לי יש מחר קבן תזרוק כמה טיפים

    #135911 הגב
    Anonymous
    חבר

    דבר ראשון, הייתי עם אבא שלי, יעני הוא גרר אותי מהבית לבית חולים מלכתחילה.פעלתי על פי כל המסמכים באתר הזה.תקרא את התסמינים של דיכאון.לא מסתדר עם אנשים, מהרהר במוות, מצב כלכלי לא קל, לא רואה מה יהיה בעתיד ואין תוכניות, להסתכל הרבה על הרצפה, ישיבה מכווצת ו"מוגנת" וכולי..בהצלחה גם לך !

    #135916 הגב
    Anonymous
    חבר

    בקשר לטירונות מחווה אלון אני חושבת שזה בסיס טירונות של מקא"מאני התגייסתי גיוס חג"מ [שזה כמו מקא"מ]והיינו במחנה 80 ואמרו לנו שאת הבנים של מקא"מ שולחים למחווה אלון

    #135920 הגב
    Anonymous
    חבר

    חחחחח.. את הבנים שולחים למחווה אלון.לא רוצה להגיד כמו מה זה נשמע.

    #135966 הגב
    Anonymous
    חבר

    טוב, אחרי 3 ימים בצבא, Im a free man.נקבע לי 21, ועדה בקרוב.תודה על התמיכה.

    #135971 הגב
    Anonymous
    חבר

    מזל טוב

מוצגות 13 תגובות – 1 עד 13 (מתוך 13 סה״כ)
מענה ל־צריך ייעוץ מהיר
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו