שאלה על המצב שלי עם הקב"ן

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102370 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני בצבא שנה וחודשיים עם פרופיל 45 ובחודשיים האחרונים אני פשוט מתנהג חרא לכל אחד שמתקרב אליי ותוקפני ונראה בדכאון רוב הזמן, המפקד שלי החליט שאני צריך לראות קב"ן ובחוו"ד של המפקד שלי הוא רשם שהוא מרוצה מהעבודה שלי ושאני חייל טוב בלי בעיות משמעת או משפטים ושבזמן האחרון אני עצוב ותוקפני. קיצר הגעתי לקב"ן ישבתי איתו שעה וסיפרתי לו את הבעיות שלי ועל הרקע לבעיות והוא התרשם שאני בדכאון ויש לי קשיי הסתגלות וסימנים לחרדות, במהלך השיחה דיברנו על אם אני רוצה לצאת מהצבא ואמרתי לו שאני רוצה מאד. הוא אמר שהוא בד"כ נורא מקשה עם חיילים על היציאה שלהם אבל איתי הוא החליט שהצבא לא צריך להתעסק יותר, הפנה אותי לפסיכיאטר עם המלצה לפרופיל 21 (כיף חיים) ולבדוק אם אני באמת צריך תרופות (כי אמרתי לו שאני בעצם גם רוצה עזרה בחרא שאני עובר).כל זאת בלי לראות קב"ן לפני ובלי לעשות שום דברים נגד חוקי צה"ל, לפחות לא לידיעתם.עכשיו לשאלות שלי.- האם יש למפקד איזשהי חשיבות ביציאה לי? כאילו שואלים אותו אם הוא מוכן או משהו?- אם אני הולך לפסיכיאטר צבאי עם ההמלצה להורדת פרופיל, צריך עדיין להביא את ההורים לחתום על הטפסים שלהם, כמו ששמעתי שלחלק עשו? אבל זה לא היה דרך פסיכיאטר, אלא קב"ן.- מה קורה עם ההטבות של חייל משוחרר אני יהיה זכאי להם? כי זה היה לי בתכנון לצאת אחרי שנה (וכתוב בספרון לחייל משוחרר שמקבלים את ההטבות אחרי 12 חודשים) אבל מאנשים שמעתי שזה אחרי שנה וחודשיים אז דחיתי לי קצת את הקב"ן.- ואיך הסיכוי שלי בכללי עכשיו להשתחרר כמה שיותר מהר?סליחה על כמות הכתיבה, פשוט רציתי לפרט בדיוק מה הולך.אחלה פורום ד"א, עזר לי מאד להבליט את הדברים שלא חשבתי שיהוו משמעות. תודה.

    #134502 הגב
    Anonymous
    חבר

    יש למפקד שלך חשיבות . סביר להניח שהקבן ירצה לדבר איתו לגבי מה מצבך שם.לא נראה לי שהמפקד שלך ישקר יכול להיות שהוא פשוט לא רצה לרשום את זה…יש מדיניות אצל קבנים שאם משחררים אנשים והם חוששים שהם יכולים הוות סיכון על עצמם אז לא "זורקים אותם לרחוב" אלא דואגים שיהיה מישהו שמודע שהוא צריך לדאוג כמו הורה. מניסיון לא צריך חתימה, הקבן יכול פשוט להתקשר ולהבין מגורם שאחראי עליך שהוא מודע שמוציאים אותך מהצבא ושהוא צריך לדאוג לך.*לשיחה עם ההורים יש גם לפעמים תפקיד לחץ, כי הקבן יגיד להם שאין לך עתיד בתוך אחד שיצא מהצבא. תכין את ההורים שלך למתקפת השטות הזו…אתה מקבל את ההטבות שמתקבלות לפי כמות החודשים שהיית בצבא.

    #134570 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote אביב:

    יש למפקד שלך חשיבות . סביר להניח שהקבן ירצה לדבר איתו לגבי מה מצבך שם.לא נראה לי שהמפקד שלך ישקר יכול להיות שהוא פשוט לא רצה לרשום את זה…יש מדיניות אצל קבנים שאם משחררים אנשים והם חוששים שהם יכולים הוות סיכון על עצמם אז לא "זורקים אותם לרחוב" אלא דואגים שיהיה מישהו שמודע שהוא צריך לדאוג כמו הורה. מניסיון לא צריך חתימה, הקבן יכול פשוט להתקשר ולהבין מגורם שאחראי עליך שהוא מודע שמוציאים אותך מהצבא ושהוא צריך לדאוג לך.

    הקב"ן אבל כבר טיפל בי, הוא הפנה אותי לפסיכיאטר להחלטה אם לשחרר אותי ולתהליך הזה, עם המלצה "חמה" לשחרר אותי על 21, אפילו כאן יש לו חלק שהוא לוקח תפקיד?הקטע הוא שאמרתי לקב"ן שהמצב שלי עם ההורים ממש חרא ואני לא מדבר איתם כבר איזה 4 שנים ואם אני מדבר איתם אז זה רק ריבים וחרטה, עדיין יבקשו לראות/לדבר איתם אם אני יתלונן שזה יחמיר את המצב הנפשי שלי ושאין לי שום כוונה לשבת איתם יותר מ10 דקות בחדר אחד? יתחשבו בזה או שיעבדו לפי הנוהל הדבילי שלהם?

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־שאלה על המצב שלי עם הקב"ן
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו