שלום,אני חדשה(:

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102263 הגב
    Anonymous
    חבר

    פתחתי הודעה חדשה.. כי לא הייתה הודעה כזאת..ו.. זה בסדר?(:
    בכל אופן,אני אדוה בת 18 ממושב ליד אשקלון.
    אני אחרי תהליך ארוך עם צה"ל,
    אני אספר קצת:
    אני הגעתי לצו הראשון,בערך לפני שנה,הגעתי ועשיתי כל מה שאמרו לי,לא עשיתי בעיות..אתם ידועים..בשביל שלא תהיה להם אפשרות אחר כך לשפוט אותי לפי זה.
    אני מודה שבהתחלה רציתי להשתחרר רפואי,יש לי בעייה מסויימת בלב,וחשבתי שזה יהיה פשוט יותר להשתחרר רפואי מאשר לעבור את כל התהליך המצפוני.אחרי מליון בדיקות,פגישות עם רופאים(כל התהליך הזה לקח שנה!) מסתבר שיש לי פרופיל 64(ד"א..יש לי בעייה בלב שפעם היו מורידים עלייה לפחות לפרופיל 45) בכל אופן,שאלתי את הפקיד שם אם אני יכולה לדעת על מה הורידו לי את הפרופיל הוא אמר שעל הבעייה המסויימת בלב,והורידו לי משהו.. על סעיף נפשי.
    פעם אחת שם,הפנו אותי לפסיכיאטר,הם אמרו שזה חלק מבניית הפרופיל וכו'..ואני הלכתי כמו שכבר אמרתי לא עשיתי בעיות,נפגשתי איתו,וחוץ מלהגיד שאני לא רוצה להתסגייס,לא היה משהו שונה כ"כ.
    אחרי שאמרו לי שיש לי סעיף נפשי,רציתי לדעת על מה זה.. הלכתי למדור הנפשי ושם אמרו לי שזה מידע מסווג ואני יכולה לדעת אותו אך ורק אם אני נותהת לרופאה שלי לחתום על ויתור סודיות.(אמרו לי שזה לא כ"כ טוב לחתום על ויתור סודיות בצבא)
    ועכשיו.. היום.. קיבלתי את צו הגיוס שלי, 18.2…כמובן שאני לא מוכנה להיות חלק מצה"ל.אז בימים הקרובים אני אתחיל להכין את מכתב הסרבנות שלי.
    אני מותשת כבר\=
     
     

    #133919 הגב
    Anonymous
    חבר

    חבל שאת מותשת… זו המטרה שלהם תכניסי לעצמך לראש שכל האיומים שיבואו (אחרי המכב סרבנות) הם סתם זיבולי שכל ותתעלמי מהם אפילו אל תקשיבי ובמיוחד צריך להיות ראש קטן עם הצבא הזה. אם את באמת לא רוצה להתגייס זה מה שיקרה אם בסוף תתגייסי זה בגלל שלא היית סגורה עם זה. יש לך עוד 3 וחצי חודשים של כאב ראש ואז כשתראי את הפטור זה יהיה היום והתקופה הכי טובה בחיים ^^

    #133920 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני מותשת.. אבל אני לא מוותרת(=
     

    #133927 הגב
    Anonymous
    חבר

    קודם כל, בהצלחה!
    יכול להיות שמחכים לך יותר מ3 חודשים. במקרה הטוב, הצבא ידחה את הגיוס שלך ו"יטפל" בך יותר מאוחר (משמע ייתן לך וועדת מצפון בשלב מאוחר יותר). במקרה הרע הם פשוט ישאירו את התאריך גיוס על כנו וישאירו אותך במצב לא נעים.
    יש הרבה הוראות שונות כיצד להכין את המכתב סירוב, את חלקם ניתן לראות פה באתר (את ההצהרה החתומה ע"י עו"ד יש לך כבר?). אני ממליץ לך בחום לפנות לרשת הליווי של פרופיל חדש, שיוכלו לעזור לך בכל התהליך.
    דבר נוסף: לא בדיוק הבנתי למה שיתפת פעולה עם הצבא כל כך בכל המפגשים שהיו לך איתם עד כה. לא היה עדיף להשאיר רושם בעייתי גם אצל הקב"ן? או לפחות לפשל בבחינות? חשוב שתכיני את הטיעונים שלך היטב, כי הם ישאלו גם כן מדוע שיתפת פעולה כל הזמן ועכשיו שאת מסרבת.
    בהצלחה.
     

    #133938 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני שיתפתי פעולה כי אני חשבתי שאני יכולה לצאת רפואי מהצבא,ז"א,הבעייה הרפואית שהייתה לי.. בעבר.. אנשים  היו יוצאים על זה בלי בעיות.. אבל עכשיו בגלל שכל הנושא הזה של "הסרבנים הנוראים" לא משחררים אף אחד,היו איתי כמה אנשים בועדה הרפואית,שהייתה להם הסטמה חמורה,אני מדברת איתכם על זה שהם לא יכלו לנשום אחרי שהם הלכו צעד וחצי…או שהיה שם אחד בלי יד,שנתנו לו פרופיל 82.. לא יודעת זה מוזר.
    בכל אופן,אני חשבתי שאני אשתחרר רפואי אבל בגלל כגל הבעיות אני דיי תקועה עכשיו,כבר יש לי מכתב מוכן בערך מכיתה י"א(:
    ההצרה.. יש לי שאלה קטנה בקשר לזה,
    בהצרה אני צריכה לכתוב רק "אני מצהירה בזאת שאני……" ואז להחתים את העו"ד או שזה על כל המכתב?(:
    תודה.

    #133948 הגב
    Anonymous
    חבר

    בהצהרה כתוב רק שאת מצהירה על עצמך כפצפיסטית. העורך דין לא צריך לחתום לך על מכתב הסירוב עצמו. כדאי לך לפנות לתמיכה ברשת הליווי של פרופיל !

    #133982 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה תודה(:
    אני פניתי בעבר,אני אחזור על זה.
     

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מענה ל־שלום,אני חדשה(:
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו