פרופיל 45 נפשי – זמני

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102058 הגב
    Anonymous
    חבר

    שלום.
    אני משרת בחיל האוויר בצריפין בתור אפסנאי טכני…בעיקרון יש לי 45 נפשי אבל דפקו אותי ושמו לי זמני שהוא נגמר בערך עוד חודש ואז אני לא יודע לאן בדיוק יעלה לי הפרופיל. אבל אם הוא יעלה לי ל97 זה יהיה מוזר כי הייתי אצל 4 קפסי"ם ופסיכאטר וכול מה שנתנו לי זה 45 זמני! בנוסף לזה פסלו לי חלקית את המקצוע ובמקום אפסנאי צב"ה (בבסיס סגור) שמו אותי בתור אפסנאי טכני כללי (בצריפין) בעיקרון..היציאות יומיות אבל אני קם ב5 וחצי ואני נקרע שם במחסנים ואני כולה שוקל 45 קילו ומטר 65 ומתחיל לכאוב הגב וכאבים שעוד היו לי בסחוס ברך שמאל מתחילים לחזור.
    אני רוצה לצאת מצריפין ולהיות פקיד בקרייה. רציתי לדעת 2 דברים: מה בדיוק אני אמור להגיד לקב"ן כדי שיוציא אותי משם לשיבוץ מחדש בקרייה? ואיך בדיוק זה פקיד בחיל האוויר בקרייה.
    מקווה מאוד שתעזרו לי זה מאוד חשוב לי!

    #132847 הגב
    Anonymous
    חבר

    לגבי השאלה השנייה – אין לי מושג ירוק. אף פעם לא הייתי פקיד של חיל האוויר בקרייה, וגם לא הכרתי כאלה…אבל לגבי השאלה הראשונה – אני רוצה להסביר לך משהו בסיסי: הקב"ן (או הקפ"ס) לא קובע את השיבוץ שלך. הוא קובע לך (אחרי אישור של פסיכיאטר וועדה רפואית) את הפרופיל, זמני או קבוע, אבל לא את השיבוץ. כלומר, לא משנה מה אתה תגיד לקב"ן – זה לא יביא אותך לקרייה. אנשים אחרים לגמרי מחליטים איפה תהיה משובץ, ומעניין את הסבתא שלהם איפה אתה רוצה להיות, ומה המצב הבריאותי שלך. המקסימום – אתה יכול לנסות להוציא פטור רפואי מנשיאת משאות כבדים או משהו בסגנון, בגלל הברכיים, אצל רופא צבאי רגיל. הסיכוי שתצליח לא גדול, כי רופאים בצבא תמיד בטוחים שכולם עובדים עליהם, אז רוב הסיכויים שלא יאמינו לך, אבל אם תלך לרופא פרטי ותביא אישורים – אז אולי.אז מה אתה כן יכול להשיג? אתה יכול לצאת מהצבא לגמרי. למען האמת, אחרי פרופיל 45 אתה יכול להוריד אותו עוד רק ל-21 (אמנם יש גם 35, אבל אני בספק אם הוא רלוונטי לחיילים שכבר בצבא, ויש 24, שזה בעצם 21 זמני). בנושא הזה אתה מוזמן לקרוא את הודעות הפתיחה, ולגלוש למסמך של טרגט21, שיש אליו לינקים משם.בי,סרגיי.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־פרופיל 45 נפשי – זמני
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו