הגנה לישראל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102056 הגב
    Anonymous
    חבר

    הוא בא אליי לבאסטה בסוף היום, ככה לפני חודשיים. זה גבי מזרחי. כולם פה בשוק מכירים את גבי ואח שלו דני, חבר של אברג'ל. הבנאדם יש לו קשרים. אנשים מפחדים, לא רוצים להתעסק אתו.
    אז הוא עושה לי: "ישראל, יש לי משהו חשוב להגיד לך".הוא אומר: "קיבלנו פה מידעים שהכנופייה של הערבים שמו עליך עין. מכינים לך מטען". פה אצלנו בשוק כבר היו סיפורים עם מטענים, וגם הולכות דקירות. יש תכנופייה של אחמד ונג'אד שעושים תבאסטות של הערבים, והכנופייה של אברג'ל. "אתה, יש'ך באסטה יפה, עושה כסף טוב. בוא אנחנו, דני ואני והחברים של אברג'ל, נעשה לך פה שמירות וסיכולים, שלא יפוצצו לך תעסק אחמד ונג'אד, שלא יהיו סיבוכים עם אשתך והילדים".
    אז אני שואל אותו: "כמה?". הוא אומר לי: "ואללה, בגלל שאתה כזה בחור טוב – נעשה לך הנחה. אני אומר – תן לנו נגיד אלפייה בחודש – ואתה מכוסה".
    "אלפייה זה הרבה", אני אומר לו, "אתה יודע מה, אני אחשוב על זה קצת, ואני אחזיר לך תשובה".
    "תזכור", הוא אמר לי, "למה אם נגלה שאתה בוגד ומתעסק עם הכנופייה של הערבים…", לקח ארגז תפוחים והלך.
    יומיים אחרי זה בא אליי לבאסטה פקח של מס הכנסה. אני יודע זה לא במקרה. לאברג'ל יש קשרים טובים במס הכנסה. בא. עבר על כל הספרים והארגזים ועשה בלגן והלך. זה יעני להזהיר אותי.
    אבל באורגינל – תחשבו. הנה מס הכנסה. אני הבסטה שלי עושה נגיד עשרים וחמש אלפיות בחודש. לפעמים שלושים. כל מיני הובלות דברים הוצאות מוכרות – הולך חמש. ככה כל חודש המסהכנסה לוקח לי עשר חתיכות. לפעמים יותר. שתים-עשרה. ומה? לא נותנים לי בחזרה כלום. הביתספר של הילדים – חרא. אני הכל מביא להם מורים פרטיים והכל. אחרת היו עכשיו ברחוב. הקופת חולים – אני משלם להם ישר. המשטרה רק עושים בעיות. אז מה לוקחים מס הכנסה?
    הנה בכנסת בא הרמטכ"ל אומר: "תביאו לי כסף לתקציב הביטחון. יש טילים של הסורים וגרעין של האיראנים והחמאס, יימח שמו, מכין עלינו מטען". ואללה, אלה החמאס והאיראן – כמו הכנופייה של אחמד ונג'אד, נשבע לכם, מכינים מטען. ואחר כך בא בטלביזיה זה, שר הביטחון, והתחיל לדבר מה הם יעשו למשתמטים. והבן הגדול שלי עכשיו עוד מעט בן שמונה-עשרה.
    ואני חשבתי לעצמי ככה – המס הכנסה לוקח לי עשר אלפיות והכל בשביל שלא יבוא איזה חמאס וישים לי מטען. הם גם לוקחים תילדים לצבא, ואם לא הולכים לצבא עושים להם בעיות. הכנופייה של אברג'ל – רוצים אלפייה בחודש, וגם עושים בעיות לילדים אם לא משלמים. היו סיפורים על אפריאט מהבאסטה של הירק שבאו אליו אנשים לביתספר של הבת שלו ועשו בושות כי הוא לא שילם איזה חודש. אבל לפחות אם משלמים – הילדים לא שומעים כלום. ואללה – מבצע טוב הם עושים. יותר משתלם מהמבצע של הפלאפון.
    אז אתמול בא אלי עוד פעם גבי מזרחי. ואני אומר לו כזה: "שמע, נכון יש לאברג'ל קשרים במס הכנסה? ואללה, אני הולך לשלם לכם לא אלפייה אחת. אני אשלם שתיים. ואז אתם רק תדאגו שהמס הכנסה לא יבוא לפה אף פעם".
    ומאז אני מכוסה. חיסכון! עשר אלפיות בחודש. חודש אחד מספיק לקחת את כל הילדים לפסיכולוג פרטי ולעשות שגם לא ייקח אותם הצבא.
    אז תגידו אני בוגד, ומשתמט, ועושה לביתי, ומה החמאס? ולא צריך הגנה מהמטען של איראן? ואני אומר לכם כמו הזה, מה שמו, טראחסלר מהטלביזיה: "שלא יעבדו עליכם!" למה מה נראה לכם שבאמת הכנופייה של אחמד ונג'אד הכינו עליי מטען? בטח שלא. זה רק גבי מזרחי סיפר כדי להוציא ממני את הכסף. אבל אם לא הייתי משלם – אז כבר היו מכינים לי את המטען ומביאים סכינים ועושים בלאגן. כי בדקירות ובמטענים ובסיפורים הם כאילו האויבים של הכנופייה של אברג'ל, אבל בתכלס עובדים ביחד כמו שותפים. אלה לוקחים תכסף מהיהודים ואלה מהערבים, וכל אחד – המטענים והסכינים של השני עוזרים לו לסגור את החודש עם ואחד סטפה.
    אוקצור, מה אני אומר לכם? אומרים פרוטקשן פרוטקשן. ואני אומר: כווולם צריכים לשלם פרוטקשן! למה אצל האמריקאים ואלה באנגלית פרוטקשן זה כמו אצלנו הגנה. למה הכנופייה של אברג'ל מה היא עושה? היא מגינה עלינו. ואיך אתם לא מתביישים שהאנשים כמו גבי מזרחי ואחשלו דני קורעים כל יום את התחת להגן עליכם מהכנופייה של אחמד ונג'אד, ואתם מתקמצנים אתם על איזה אלפייה בחודש? תתביישו לכם! תשפילו מבט! אגואיסטים! משתמטים!

    #132796 הגב
    Anonymous
    חבר
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־הגנה לישראל
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו